Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Mărturia unui fotbalist român care a fugit din Ucraina: „Am stat în vamă 14 ore. Am luat-o pe jos 8-10 kilometri”

Publicat:

Mihai Daniel Leca, jucator legitimoat la echipa FC Lvov, a anunțat, sambata dimineata, ca a reusit sa revina in Romania. Fundașul a stat 14 ore la granita Ucrainei cu Polonia. „La 3 am ajuns acasa. Am plecat spre vama, spre Polonia, au fost doua accidente, ne-am dat jos din masina, am luat-o pe jos 8-10 kilometri. Lumea era speriata, cu bagaje, copii, m-am simtit ca in filme cu sfarsitul lumii. Erau 3-4000 de persoane, femei cu copii, batrani, nu am mai vazut asa ceva…cum plangeau copii, oamenii…cand am ajuns acolo am vazut iadul…Am stat in vama 14 ore, am avut doua ore in care avansam doi pasi,…

Citeste articolul mai departe pe puterea.ro…

Sursa articol: puterea.ro

Stiri pe aceeasi tema

Elena Gheorghe și sora ei, Ana Pirvulescu, amintiri din copilarie: „Mama ne imbraca la fel, iar noi suntem total diferite”

14:51, 05.05.2024 - Elena Gheorghe și Ana Pirvulescu au oferit un interviu memorabil in care au dezvaluit amintiri din copilarie. Cele doua surori și-au adus aminte de momentele in care mama lor obișnuia sa le imbrace la fel, deși ele aveau stiluri total diferite.Prezente impreuna la un eveniment, Elena Gheorghe, cunoscuta…

Erling Haaland, starul fotbalului, va conduce armata sa in Clash of Clans! Un nou rege barbar vine la putere in lumea jocului!

22:01, 30.04.2024 - Erling Haaland, atacantul-bulldozer de la Manchester City, va deveni personajul principal in celebrul joc de mobil Clash of Clans, au anunțat dezvoltatorii de la Supercell. Versiunea animata a lui Haaland va deveni Regele Barbar in joc, au declarat cei de la Supercell. Incepand de miercuri, jucatorii…

Liga 2 | Rezultatele meciurilor din etapa 5, din play-off și play-out

15:05, 20.04.2024 - Play-off, etapa 5: Sambata, 20 aprilie: Corvinul Hunedoara – Mioveni 2-0.Duminica, 21 aprilie – ora 11.00: Selimbar – Unirea Slobozia, ora 13.30: Glora Buzau – Csikszereda Miercurea Ciuc. Clasament: 1. Slobozia 47 puncte (golaveraj 4-2), 2. Hunedoara 45 (5-3), 3. Selimbar 45 (0-2), 4. Csikszereda 39…

Andone a fost la Voluntari - Oțelul și a observat un detaliu: „Vedeți? Și toata lumea radea de Dorinel Munteanu”

21:35, 13.04.2024 - Ioan Andone a fost prezent la Voluntari - Oțelul 1-1 și a ramas impresionat de pregatirea fizica a jucatorilor lui Dorinel Munteanu. Oțelul a fost condusa la pauza, dar a egalat in minutul 90 și putea caștiga in prelungiri. Ioan Andone crede ca secretul echipei lui Dorinel e cantonamentul de iarna efectuat…

Avion Tarom, lovit de fulger. Ce au decis pilotii

07:55, 25.03.2024 - Un avion Tarom, care zbura pe ruta Bucuresti- Chisinau, a fost lovit de fulger, duminica seara. In urma acestui incident, piloții au decis ca aparatul de zbor sa revina pe aeroportul „Henri Coanda” (Otopeni) din Bucuresti. Nu este prima data cand un avion revine pe aeroport din cauza unor astfel de…

Judecator, despre un nou ”drept fundamental”

06:50, 17.03.2024 - Adriana Stoicescu analizeaza un complicat dosar despre tineri și obiceiurile lor. Fosta șefa a Tribunalului Timiș nu se afla intr-o sala de judecata și nici nu aplica sentințe. Face insa un rechizitoriu și  interpreteaza cu uimire și indignare noțiunile de ”libertate și democrație” din”lumea noua”.…

Banishers: Ghosts of New Eden review – o surpriza neașteptata la inceput de 2024

19:40, 12.02.2024 - Este greu pentru jocuri noi, care nu fac parte din francize mari, sa iasa la suprafața intr-o industrie sufocata de servicii live interminabile și francize anualizate, dar sper ca Banishers: Ghosts of New Eden sa aiba parte macar de un succes moderat, care sa incurajeze și alte studiouri mai mici sa…

Ce parere ai despre aceasta stire?