Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Facebook renunţă la segmentul reducerilor de preţuri

Publicat:

"Dupa ce am testat serviciul Deals timp de patru luni, am decis sa il inchidem in urmatoarele saptamani. Consideram ca exista mult potential in abordarea sociala a atragerii de clienti in afaceri cu profil local. Am invatat multe din testele noastre si vom continua sa evaluam cum am putea ajuta cel mai mult afacerile de acest tip", se arata intr-un comunicat al Facebook.

Facebook, cea mai mare retea de socializare, a lansat in aprilie serviciul , in concurenta cu site-uri precum Groupon sau LivingSocial.

Compania a pregatit pentru utlizatorii…

Citeste articolul mai departe pe realitatea.net…  

Sursa articol: realitatea.net


Stiri pe aceeasi tema

TikTok intra in era AI! Compania va eticheta imaginile si videoclipurile incarcate in serviciul sau folosind inteligența artificiala

08:25, 11.05.2024 - TikTok intentioneaza sa inceapa sa eticheteze imaginile si videoclipurile incarcate in serviciul sau de partajare video care au fost generate folosind inteligenta artificiala, folosind un filigran digital cunoscut sub numele de acreditari de continut, transmite Reuters, citat de news.ro.

Cumpari directe: Tehnoconsult Proiect SRL semneaza un nou contract cu municipalitatea. Este vizat Cazinoul din Constanta (DOCUMENT)

17:05, 26.04.2024 - Este vorba despre serviciul de dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii : "Consolidare si restaurare Cazino Constanta ndash; lucrari exterioare, reabilitare platforma terasa, zid de aparare si balustrada" Contractul are o valoare de 53.400 lei fara TVA, respectiv 10.731,08 euro Compania…

Din 2025, Netflix nu va mai dezvalui numarul de abonați

14:20, 19.04.2024 - Netflix a anunțat ca se va opri din anunțarea numarului de abonați la serviciul sau de streaming incepand cu anul viitor. De asemenea, compania nu va mai spune nici veniturile pe care le obține pentru fiecare utilizator, și se va concentra in schimb pe evidențierea cifrelor de creștere și pe timpul…

Romanii, momiți de marile magazine sa cumpere mai mult, ca sa plateasca mai puțin

11:51, 05.04.2024 - Magazinele alimentare - in special cele de tip hipermarket - aplica mai multe preturi la acelasi produs, in functie de cantitatea achizitionata, relateaza Ziarul Financiar, citat de Realitatea Plus.Unul dintre primii retaileri care au aplicat acest model este chiar o companie romaneasca ce opereaza…

OpenAI permite utilizatorilor, incepand de luni, sa acceseze chatbot-ul sau ChatGPT fara a fi nevoie sa se inregistreze in serviciu

05:55, 02.04.2024 - ChatGPT, care a declansat boom-ul GenAI la sfarsitul anului 2022, poate imita conversatia umana si poate indeplini sarcini precum crearea de rezumate de texte lungi, scrierea de poezii si chiar generarea de idei pentru o petrecere tematica. Compania cu sediul in San Francisco a spus ca va lansa treptat…

Dispreț, marca Hidroelectrica. Clienții așteapta cu lunile facturile și la call center bate vantul

16:20, 22.03.2024 - Serviciul de furnizare energie electrica de la Hidroelectrica este departe de a fi performant. Mulți clienți au fost atrași de oferta foarte buna a companiei insa sunt tratați cu mult dispreț. Compania de stat Hidroelectrica iși nemulțumește in continuare clienții pentru ca nu emite la timp facturile…

SYMMETRICA – creștere cu 20% a business-ului, in ciuda presiunilor din piața

16:00, 11.03.2024 - In 2023, un an marcat de provocari importante pe segmentul materialelor de construcții, compania Symmetrica a raportat o creștere cu peste 20% a cifrei de afaceri, impactata de strategia de extindere a companiei și de investițiile realizate in ultimii ani. In ciuda contextului economic instabil, compania…


Ce parere ai despre aceasta stire?