Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

De acum, toate magazinele PROFI ofera servicii PayPoint

Publicat:

Timisoara, 22 mai 2012. Incepand de astazi, toti clientii magazinelor PROFI pot beneficia de serviciile de incasare a facturilor de utilitati si incarcare electronica a cartelelor de telefonie mobila oferite de PayPoint, ca urmare a parteneriatului incheiat intre cele doua companii. sunt o modalitate convenabila, simpla si rapida de plata a facturilor si incarcare electronica, disponibila in toata tara, magazinele PROFI avand un program extins de lucru (luni-sambata: 07-22, duminica: 08-20). Clientii nu sunt conditionati de achizitionarea unor articole din magazine si nu exista…

Citeste articolul mai departe pe ziuaconstanta.ro…  

Sursa articol: ziuaconstanta.ro


Stiri pe aceeasi tema

Program magazine 1 mai 2024. Orarul Lidl, Kaufland, Auchan, Penny, Carrefour, Profi, Mega Image și al altor supermarketuri

19:00, 25.04.2024 - Magazinele și supermarketurile au anunțat ce program vor avea pe 1 mai 2024, Ziua Muncii. Iata cand e deschis la Lidl, Kaufland, Auchan, Penny, Carrefour, Profi, Mega Imagi și alte supermarketuri.

Fuziune de space rock, muzica electronica și groove intergalactic: formația britanica Henge susține un concert de neratat la Timișoara

11:35, 23.04.2024 - Formația britanica Henge va susține un concert de neratat la Timișoara. Colectivul muzical de inspirație cosmica Henge va urca pe scena, aducand in prim-plan fuziunea lor unica de space rock, muzica electronica și groove intergalactic, iar cu ritmurile lor pulsatorii și energia lor contagioasa trupa…

Conferința la Manastirea Oașa. “Impletire a rețelelor web și umane cu „rețelele” lui Dumnezeu”

10:10, 26.03.2024 - Conf. univ. dr. Adrian Lemeni și Arhim. Iustin Miron vor susține o conferința in cadrul primei intalniri a comunitații Tehnica Vieții, desfașurata in perioada 29-31 martie 2024, la Manastirea Oașa. Tehnica Vieții este o comunitate destinata inginerilor și IT-iștilor, care se vrea a fi o interfața duhovniceasca…

e-Factura: Sancțiunile se amana cu doua luni pentru cei care nu o folosesc, anunța Ministerul Finanțelor

22:40, 22.03.2024 - Ministerul Finanțelor propune amanarea cu doua luni a sancțiunilor in cazul celor care nu folosesc e-Factura. In acest sens, ministrul Marcel Boloș a anunțat ca Guvernul va adopta aceasta propunere in urmatoarea ședința. ”Inca de la inceputul implementarii sistemului RO e-Factura am pus accent pe o…

Țepele din magazinele alimentare. O casiera arata cum sunt pacaliți clienții la supermarket

21:20, 22.03.2024 - Dupa o viața dedicata lucrului in magazine, o femeie, fosta casiera a dezvaluit strategiile prin care clienții pot fi inșelați. Femeia sfatuiește pe toata lumea sa verifice imediat bonul fiscal sau factura dupa ce achita cumparaturile.Clienții pot fi pacaliți in special la inceputul saptamanii,…

Carrefour a decis sa inchida definitiv jumatate din magazinele preluate de la Cora. Anunțul pe care trebuie sa-l știe clienții

15:56, 22.03.2024 - Nu cu mult timp in urma, Carrefour a cumparat magazinele Cora din Romania și au intrat intr-un proces de rebranding, care urmeaza sa fie finalizat la sfarșitul anului. Cu toate acestea, retailerul francez a decis sa inchida jumatate din magazinele Cora preluate. Carrefour inchide jumatate din magazinele…

Produs contaminat cu patulina, retras de la comercializare din magazinele Lidl

11:15, 09.03.2024 - Lidl a retras de la vanzare un produs contaminat cu patulina. Clientii nu au nevoie de bon fiscal pentru a-l returna. Smoothie cu fructe rosii, retras de la comercializare din magazinele Lidl , intrucat contine un ingredient contaminat cu patulina, iar aceasta dauneaza sanatatii si poate duce la greata,…

Ce pot face clienții daca magazinele nu le primesc ambalajele returnabile cu garanție. Precizarile ministrului Mediului

11:46, 05.03.2024 - Ce pot face clienții daca magazinele nu le primesc ambalajele returnabile cu garanție. Precizarile ministrului Mediului Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a explicat ce trebuie sa faca clienții, atunci cand nu le sunt primite inapoi, in magazine, ambalajele incluse in Sistemul Garantie-Returnare (SGR).…


Ce parere ai despre aceasta stire?