Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Cum a ajuns Șantierul Naval Damen din Mangalia să raporteze pierderi mai mari decât cele reale. Inspectorii fiscali au găsit cheltuieli cu mese festive și reclame folosite pentru a scădea impozitul

Publicat:

Firma Damen Shipyards Mangalia a fost controlata de inspectorii fiscali, la solicitarea , acționarul majoritar, care a cerut sa fie verificate valorile la care s-au facut tranzacțiile intre societațile afiliate acestui grup. Inspectorii fiscali au concluzionat, dupa un an de verificari ale prețurilor de transfer, ca societatea și-a crescut cheltuielile ca sa poata raporta o pierdere mai mare, iar pentru asta s-a folosit și de cheltuieli care sunt considerate nedeductibile, printre acestea fiind plațile facute pentru mese festive, servicii foto, reclama și publicitate, se…

Citeste articolul mai departe pe 7est.ro…  

Sursa articol: 7est.ro


Stiri pe aceeasi tema

Nucșoara, selectata Ministerul Economiei pentru concursul Best Tourism Villages 2024

16:55, 26.04.2024 - Ruta satelor tradiționale turistice din Romania, dezvoltata la nivel național de catre Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismulu, se largește cu urmatoarele sate, participante la concursul Best Tourism Villages 2024, lansat de Organizatia Mondiala a Turismului: Nucșoara (județul Argeș),…

Imagini cu Transfagarașul, Castelul Peleș și Manastirea Sucevița, pe autobuze și tramvaie in Roma și Milano, cele mai vizitate metropole din Italia

17:55, 29.03.2024 - Campanie inedita derulata de Romania in Italia, in cele mai vizitate metropole din aceasta țara, Roma și Milano! „Italia, lasa-te surprinsa de Romania! Este noua campanie outdoor de promovare a turismului derulata de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Campania de promovare…

Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a turismului, de aceasta data in Roma și Milano

13:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii sa ne descopere țara, printr-o…

Manastirea Sucevița pe tramvaie și in stațiile de metrou din Milano și pe autobuzele din Roma (FOTO)

12:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinației Bucovina, de aceasta data in Roma și Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase…

MEAT pregatește o noua ediție a schemei de ajutor de stat privind acordarea de granturi in industria prelucratoare

03:01, 21.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a publicat in transparența decizionala proiectul de Ordonanța de Urgența privind acordarea de granturi in industria prelucratoare, ediția 2024. MEAT susține operatorii economici din Romania in vederea dezvoltarii potențialului de producție…

Ministrul Adrian Caciu anunța oportunitați de finanțare de 400 de milioane de euro pentru IMM-uri in 2024

12:20, 17.03.2024 - Veste incurajatoare pentru mediul de afaceri din Romania. Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, Adrian Caciu, a anunțat ca sunt disponibile fonduri in valoare de 400 de milioane de euro pentru IMM-uri prin intermediul unei noi linii de finanțare. Aceasta inițiativa vine in cadrul unei noi…

Romania isi promoveaza destinatiile turistice la Targul de Turism de la Berlin, in perioada 5-7 martie

13:30, 05.03.2024 - Destinatia turistica Romania va fi promovata, in perioada 5 – 7 martie, la cel mai mare si important targ de turism din lume, organizat in format business-to-business (B2B) – Bursa Internationala de Turism – ITB Berlin, se arata intr-un comunicat de presa al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului…

BBC Studios: Rezultatele campaniei de promovare a destinației turistice Romania, realizata de MEAT, in colaborare cu Charlie Ottley

11:30, 09.02.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a derulat la sfarșitul anului trecut, in perioada 18 octombrie – 15 noiembrie, o campanie de promovare a destinației turistice Romania pe postul de televiziune BBC News. In acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate…


Ce parere ai despre aceasta stire?