Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Calea ferată Brașov – Sighișoara vs. Sighișoara – Simeria: Viteză de două ori mai mare pe tronsonul modernizat

Publicat:
Calea ferată Brașov – Sighișoara vs. Sighișoara – Simeria: Viteză de două ori mai mare pe tronsonul modernizat

Calea ferata Brașov – Sighișoara vs. Sighișoara – Simeria: Viteza pe tronsonul modernizat, este de peste doua ori mai mare. Diferența majora de viteza pe Calea ferata Brașov – Sighișoara vs. Sighișoara – Simeria. Viteza trenurilor pe tronsonul Brașov – Sighișoara abia daca atinge pe unele porțiuni circa 60 km/ora, in vreme ce pe tronsonul deja modernizat Sighișoara – Simeria, aceasta poate ajunge pana la aproape de 150 km/ora, potrivit unui grafic publicat de secretarul de stat in Transporturi Ionuț Cristian Savoiu. „Graful de viteza (speed chart) pe tronsonul Brașov – Sighișoara vs. tronsonul

Citeste articolul mai departe pe newsbv.ro…  

Sursa articol si foto: newsbv.ro


Stiri pe aceeasi tema

Guvernul a luat decizia: se construiește o linie de mare viteza de la munte pana la mare/ VIDEO

11:40, 04.04.2024 - Premierul Marcel Ciolacu a anunțat, la inceputul ședinței de Guvern, ca se vor aloca 500 de milioane de euro pentru a moderniza secțiunea de cale ferata Predeal – București – Constanța. Linia va fi una de mare viteza și va scurta foarte mult timpul de calatorie. ”Și in domeniul feroviar avem investiții…

Cat va face trenul de la Cluj la vama cu Ungaria dupa electrificarea liniei de cale ferata. Viteza va crește semnificativ

21:10, 26.03.2024 - Dupa terminarea lucrarilor de modernizare și electrificare a pe tronsonul Cluj-Napoca - Oradea - Episcopia Bihor, trenurile vor face 2 ore și 14 minute intre Cluj și frontiera cu Ungaria, fața de aproximativ 3 ore inainte de pornirea șantierului.Viteza de circulație a trenurilor pe tronsonul Cluj Napoca…

Cum arata lucrarile de pe calea ferata Cluj-Napoca - Oradea - Episcopia Bihor. Tronsonul va fi electrificat și modernizat

18:35, 26.03.2024 - Pe tronsonul Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, calea ferata va fi electrificata și modernizata pe un traseu de peste 160 km, in baza unui proiect care se realizeaza din fonduri europene.

SRCF Constanta a finalizat lucrarile la calea ferata din statia Capu Midia. Ce valoare are contractul

15:45, 20.03.2024 - SRCF Constanta a finalizat lucrarile la calea ferata din statia Capu Midia, intre P1 Capu Midia km 0 000 ndash; P2 Capu Midia km 0 900 , avand ca scop imbunatatirea conditiilor de acces pe infrastructura feroviara pentru operatorii de transport feroviar prin aducerea liniei pe anumite distante de circulatie…

FOTO A inceput forajul primului tunel de pe tronsonul de cale ferata Brașov-Sighișoara

07:30, 06.03.2024 - Aktor a inceput marti, forajul primului tunel de pe tronsonul de cale ferata Brașov-Sighișoar a. Compania de construcții Aktor, membra a Grupului Intrakat, a organizat marți, in zona Ormeniș, in județul Brașov, o ceremonie pentru marcarea startului oficial al forajului la primul tunel (Ormeniș) de pe…

VIDEO Sofer prins cu 275 km/h. Poliția Rutiera Brasov: Suntem impresionati de performanta ta, dar am decis sa-ti oferim un „permis de odihna”

08:15, 04.03.2024 - Un sofer a fost prins cu 275 km/h de Poliția Rutiera Brasov care a decis sa-i ofere un „permis de odihna” pe o perioada de 120 de zile. Poliția Rutiera Brasov a surprins cu aparatul radar un sofer care circula cu 275 km pe ora. Acesta a fost amendat si a ramas fara permis de conducere pentru o perioada…

VIDEO Cum arata șantierul caii ferate dintre Brașov și Sighișoara

21:35, 14.02.2024 - CFR Infrastructura a postat imagini noi de pe subsecțiunile 1 și 3 din linia de cale ferata Brașov – Sighișoara.  Contractul pentru reabilitarea liniei de cale ferata Brașov – Simeria, componenta a Coridorului Rin Dunare, pentru circulație la viteze maxime de 160 Km/h; Secțiunea: Brașov – Sighișoara.…

Cumparam locomotive care merg cu 200 km pe ora dar nu avem cale ferata care sa suporte viteza nu

10:15, 30.01.2024 - Autoritațile cumpara locomotive noi de mare viteza, deși anul trecut, in Romania, nu a fost inaugurat nici macar un kilometru de cale ferata reabilitata. Ca atare, trenurile vor putea arata cat de performante sunt, pe cinci la suta din lungimea totala a liniilor. In total, peste 3 miliarde de lei, bani…


Ce parere ai despre aceasta stire?