Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Băncile au devenit mai cooperante

Publicat:

Bancile sunt tot mai deschise la negocieri si la solutionarea pe cale amiabila a litigiilor cu clientii. Acest lucru a fost constatat de reprezentantii Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). „Vizibil, cuantificabil și benefic – așa descriu bancile efectul implicarii CSALB in rezolvarea problemelor dintre consumatori și instituțiile financiare”, potrivit CSALB.

Majoritatea bancilor au inființat structuri interne dedicate, au pregatit personalul pentru interacțiunea cu echipa de conciliatori CSALB și pentru soluționarea amiabila a cererilor…

Citeste articolul mai departe pe caon.ro…  

Sursa articol: caon.ro


Stiri pe aceeasi tema

MedLife suplimenteaza cu 50 de milioane de euro creditul sindicalizat, ajungand la o valoare totala de 268,3 milioane de euro

17:55, 19.03.2024 - ”MedLife, cea mai mare retea de servicii medicale private din Romania, anunta semnarea actului aditional privind majorarea limitei de credit cu o suma suplimentara de 50 milioane euro, conform aprobarii primite din partea actionarilor in cadrul AGEA din 22 decembrie 2023, valoarea totala a capitalului…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Nu reușești sa iți rezolvi problema cu RCA? Exista o soluție sa scapi mai ușor

18:40, 07.03.2024 - Unul dintre obiectivele ASF este sa promoveze SAL-Fin. Activitatea acesteia poate constitui un indicator timpuriu pentru posibile probleme ce ar putea aparea in companiile de asigurari, in special. Entitatea de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar (SAL-Fin), parte a…

CSALB: Bancile au negociat mai mult și s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023

17:50, 06.02.2024 - Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu bancile și IFN-urile desfașurate anul trecut in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Bancile au negociat mai mult si s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023. Beneficiile obtinute de consumatori in urma negocierilor cu bancile au depasit anul trecut 3,3 milioane euro

14:55, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

Cazuri concrete ale oamenilor care, nemulțumiți de relația cu banca, s-au adresat CSALB / Cat dureaza negocierile și cu ce te alegi concret la final

11:55, 06.02.2024 - „In 2007 am achiziționat un apartament in valoare de 60.000 Euro, creditul fiind in franci elvețieni. Rata pe care o platesc este 547 CHF, in jur de 2.700 lei. Am cerut bancii sa-mi reduca rata, dar nu am primit un raspuns oficial. Angajații bancii mi-au spus ca avand in vedere veniturile familiei,…

Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani

11:51, 06.02.2024 - In 2023 s-au adresat CSALB cei mai mulți consumatori din ultimii 7 ani, iar bancile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decat in 2022. Peste 11,3 milioane de euro reprezinta suma totala a beneficiilor obținute de consumatori in urma negocierilor purtate intre 2016-2023, in cadrul CSALB.…


Ce parere ai despre aceasta stire?