Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Asociația CFR România lansează campania de educaţie financiară 'Generaţia I'

Publicat:

Asociatia CFA Romania lanseaza Testul Independentei Financiare dedicat tinerilor, pentru a afla cat de mult se pot baza ei pe resursele proprii si cat sunt de pregatiti pentru a face fata provocarilor din viata de adult, conform unui comunicat al asociatiei, conform agerpres. Testul face parte din campania de educatie financiara "Generatia I" - generatia independenta, iar completarea chestionarului se poate efectua online, la adresa: https://generatiaindependenta.ro/testeaza-ti-independenta/
Testul Independentei Financiare se adreseaza tinerilor intre 18 si 25 de ani si este realizat de…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Brandul Arctic lanseaza campania „Din dragoste pentru bucataria Arctic”, o reinterpretare a celor mai cautate opt rețete din Romania

18:16, 24.04.2024 - Brandul Arctic lanseaza un nou proiect digital prin care propune reinterpretarea unor retețe familiare, in variante inedite, adaptate noilor stiluri culinare. Campania „Din dragoste pentru bucataria Arctic” propune o serie de video culinare captivante și ușor de urmarit, care implica transformarea celor…

Mihai Constantin: Loteria Nationala lanseaza un milion de lozuri in campania TEAM Romania dedicata JO de la Paris

16:35, 23.04.2024 - Compania Nationala Loteria Romana va lansa o serie de 1.000.000 de lozuri in campania TEAM Romania, iar 30% din sumele incasate se constituie venit al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, fondurile urmand a fi utilizate exclusiv pentru a sprijini participarea echipelor nationale ale

IPJ Argeș și Asociația EDUXANIMA lanseaza o campanie impotriva abuzului asupra animalelor

08:35, 09.04.2024 - Organizatia Eduxanima și Inspectoratul de Politie Judetean Arges se unesc pentru a lansa o campanie cruciala, pentru reducerea abuzului fața de animale si pentru conștientizarea importantei protejarii acestora – prima campanie din Romania derulata in acest scop in cadrul unui parteneriat public- privat.…

MAE lanseaza campania Born in NATO la Colegiul National Sfantul Sava“ din Bucuresti

19:15, 28.03.2024 - Ministerul Afacerilor Externe a lansat, joi 28 martie, campania "Born in NATO", cu ocazia implinirii a 20 de ani de la aderarea Romaniei la Alianta Nord Atlantica si a 75 de ani de la fondarea NATO. Evenimentul de lansare a fost gazduit de Colegiul National "Sfantul Savaldquo; din Bucuresti si s a desfasurat…

Irina Vlah lanseaza campania „Vocea Poporului”: „Guvernarea traiește intr-o lume paralela, nu cunoaște deloc adevaratele griji ale oamenilor”

14:20, 28.02.2024 - Asociația obșteasca „Platforma Moldova” lanseaza campania naționala „Vocea Poporului”, ce are ca scop transmiterea informațiilor despre problemele oamenilor catre autoritațile Republicii Moldova. Despre aceasta a anunțat președinta Asociației, Irina Vlah, astazi, in cadrul unui briefing de presa.

1 milion de romani educați financiar de BCR

09:56, 27.02.2024 - Banca Comerciala Romana (BCR) a depașit pragul de 1 milion de romani care au beneficiat gratuit de educație financiara, prin cele doua programe ale sale dedicate – Școala de Bani și Coaching Financiar, in cei 8 ani de cand le deruleaza in comunitați, instituții, companii, dar și unitațile bancii.650.000…

Proiect Erasmus pentru conștientizarea tinerilor cu privire la schimbarile climatice și reziliența in situații de cutremur și incendiu

00:26, 20.02.2024 - Asociația RENATO din Jariștea este beneficiara proiectului Let’s raise Climate Change awareness, for the rise of resilience! in domeniul tineretului Erasmus+, Proiecte de parteneriat, aprobat de Agenția Naționala pentru Proiecte Comunitare in Domeniul Educației și Formarii Profesionale cu numarul 2023-1-RO01-KA210-YOU-000153810.…


Ce parere ai despre aceasta stire?