ANCOM: Piaţa serviciilor de acces la internet se menține concurenţială în România
Publicat:Piata cu amanuntul a serviciilor de acces la internet in banda larga (broadband) la puncte fixe se mentine concurentiala in Romania si nu este necesara reglementarea pietelor de gros corespunzatoare, arata rezultatele unei analize concurentiale realizate de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).
Autoritatea de reglementare sustine ca proiectul de pozitie este rezultatul unei noi analize de piata, realizate cu scopul de a reevalua si, eventual, de a intensifica nivelul de concurenta pe piata cu amanuntul a serviciilor de acces la internet in banda…
Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…
Sursa articol: stiripesurse.ro
Stiri pe aceeasi tema
Intarirea relațiilor bilaterale intre ANCOM și Emiratele Arabe Unite prin memorandum de colaborare
17:30, 19.04.2024 - In cadrul vizitelor de lucru organizate de Guvernul Romaniei in statele din Golful Persic, Președintele ANCOM, Valeriu ZGONEA, a semnat joi dupa-amiaza cu omologul sau din Emiratele Arabe Unite Memorandumul de Ințelegere privind facilitarea cooperarii și a schimbului de informații in domeniul comunicațiilor…
USR acuza un control al internetului: 'Miliția internetului', sub comanda lui Valeriu Zgonea
19:20, 04.04.2024 - Reprezentantii USR au condamnat intentiile Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de a crea o „Militie a Internetului” sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la…
ANCOM: Cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, un semnal de alarma
00:05, 29.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…
Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor
15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…
Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat este in Romania
14:16, 14.02.2024 - Deciziile pentru solutionarea plangerilor privind serviciile digitale si de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor sunt in consultare publica. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) anunta ca lanseaza in consultare publica proiectul…
ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie
17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…
Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM
18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.
Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale
17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…