Senior Brand Manager - Stiri si informatii despre Senior Brand Manager | prima pagina Ultima actualizare: 18:56:40, 21.05.2024
13:10, 27.01.2023
League of Legends ajunge pe scena Operei Naționale din București, cu documentarul „Povești de pe Rift: România”
League of Legends , unul din cele mai populare jocuri video din toate timpurile, este în centrul primului film dedicat comunității jocului din România, de la apariția sa în 2009 până în prezent. Documentarul „Povești…
14:51, 20.01.2023
Philips aduce în România un nou monitor din gama Evnia, 27M2C5500W
Philips Evnia 27M2C5500W este echipat cu AMD FreeSync Premium Pro, o rată de reîmprospătare de 240 Hz, și un răspuns rapid de 1ms GtG și 0,5ms MPRT, pentru o experiență fără lag, întârzieri, ghosting sau tearing.…
05:00, 09.12.2021
Cum merge mai departe supermodelul Milla Jovovich, atât filosofic, cât și vizual (VIDEO)
Povestea supermodelului Milla Jovovich nu a fost niciodată despre a alege un drum bătătorit, ci despre a merge mai departe, dincolo de zona de confort, depășindu-și limitele. Milla este o actriță care a făcut carieră…
09:35, 02.09.2021
INTERVIU cu Ionela C. Văcaru, Senior Brand Manager KFC: Freshly Prepared, cea mai nouă campanie semnată KFC Social Entertainment Channel
În urmă cu câteva săptămâni, mediul online făcea cunoștință cu Alin Puiu – “antreprenor, CEO AltKFC – cel mai revoluționar concept de restaurant din Sud-Estul Europei”. Influenceri, jurnaliști, fani ai brandului…
14:03, 18.09.2019
Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la "Joy of missing out"
printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP Într-o perioadă în care publicul este expus constant la happening-uri de tot felul, de la festivaluri de muzică sau film…
15:45, 12.07.2019
Pentru al 7-lea an consecutiv, Dorna și Salvați Copiii România dotează încă 10 maternități cu echipament necesar copiilor născuți prematur
Dorna și Salvați Copiii România au finalizat dotarea a 10 maternități cu echipament necesar copiilor născuți prematur, în cadrul ediției cu numărul 7 a campaniei Grijă pentru Copii - „Strigăt de viață”, susținută,…
13:39, 17.01.2019
Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România
Profero anunță câștigarea pitchului pentru coordonarea comunicării în mediul digital a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade din portofoliul PepsiCo. Agenția va gestiona strategiile și campaniile…
18:29, 20.11.2017
Daniel Bitere este noul Director de Marketing AGRICOLA
Daniel Bitere, Senior Brand Manager pentru categoria Mezeluri al Grupului Agricola Bacău, este, de luni, 20 noiembrie, noul director de marketing al companiei. Fostului manager, Carmen Gavrilescu, a anunțat că…
17:13, 15.05.2017
Noul Coca-Cola Zero Zahar. Zero Calorii - un gust mai bun, aceeasi senzatie inconfundabilă
În noua formulă, Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii nu vine doar cu un gust mai bun, ci și cu un nou nume, pentru a comunica mult mai clar că băutura nu conține zahăr și nu are calorii. Noua grafică va include…
12:17, 09.11.2016
Ai experiență în marketing? Pe eJobs.ro, găsești peste 3.000 de locuri de muncă
Companiile caută persoane cu experiență în marketing, oferind atât provocări creative în domeniu, cât și pachete de beneficii extrem de avantajoase. Conectys angajează un Marketing Specialist, cu peste 4 ani de…
11:13, 29.09.2016
Pro TV rămâne fără un om de bază! Anunțul a fost făcut
Alina Bratu, coordonatorul de PR al Pro TV părăsește grupul media după doi ani și jumătate. Alina Bratu a confirmat plecarea din poziția de Communication Manager și a precizat că "a decis să se dezvolte într-o…
09:23, 30.06.2016
Simboluri românești la UNTOLD: prima bere special creată pentru un festival de muzică și INNA
URSUS lansează prima bere special creată pentru un festival de muzică din România, inspirată de trăirile și atmosfera unică a festivalului. La edițía din acest an a festivalului vor urca pe scenă și artiști români,…
09:33, 24.08.2015
„Împreună putem oferi unor tineri șansa de a merge la liceu”, o inițiativă Mars România și World Vision România ce oferă tinerilor din mediul rural acces…
În contextul în care în România problema abandonului școlar este din ce în ce mai serioasă și greutățile materiale reprezintă o piedică pentru copiii care doresc să își continue studiile, Mars România în parteneriat…
09:33, 24.08.2015
„Împreună putem oferi unor tineri şansa de a merge la liceu”, o iniţiativă Mars România şi World Vision România ce oferă tinerilor din mediul rural acces…
Programul “Vreau în clasa a noua” demarat în urmă cu 7 ani de World Vision România s-a dovedit a fi un real succes, aproape 1.000 de copii reusind să-şi finalizeze studiile liceale, iar peste 69%…
09:18, 24.08.2015
(P) „Împreună putem oferi unor tineri șansa de a merge la liceu”, o inițiativă Mars România și World Vision România ce oferă tinerilor din mediul rural…
În contextul în care în România problema abandonului școlar este din ce în ce mai serioasă și greutățile materiale reprezintă o piedică pentru copiii care doresc să își continue studiile, Mars România în parteneriat…
16:04, 19.08.2015
Şcoala Legumelor: colecţia de poveşti care îi împrieteneşte pe cei mici cu legumele
Preocupaţi de alimentaţia copiilor, părinţii încearcă să îi convingă pe aceştia să mănânce legume cât mai des. De la reţete ingenioase, la idei cât mai creative de a aranja legumele în farfurie, sesiuni de gătit…
13:00, 23.02.2015
Cafeaua Jacobs da tonul la joaca!
La inceputul primaverii, Jacobs isi invita consumatorii la joaca prin noua sa campanie, “Joaca-te cu Jacobs”. Iubitorii cafelei sunt provocati sa isi redescopere cafeaua preferata de zi cu zi si sa incerce gusturi…
15:45, 31.03.2014
Sesiunea Specială Ursus şi-a desemnat câştigătorii. Ursus răsplăteşte creativitatea studentilor din Cluj(P)
Sesiunea Specială Ursus s-a încheiat vineri, 28 martie, după 2 luni în care studenţii clujeni au avut ocazia să-şi exerseze creativitatea construind un urs ieşit din tiparele convenţionale. Sesiunea…
14:48, 29.08.2013
webRelease: Inscrierile la Internetics continua pana pe 11 septembrie 2013
Perioada de inscrieri in competitia Internetics 2013 se prelungeste panamiercuri, 11 septembrie, ora 18:00, iar plata va putea fi facuta pana vineri, 13 septembrie, ora 18:00.Categorii si sectiuni:• Websites,…