Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

06:45, 26.05.2020

Kandia: Mediul privat este singurul care suportă costul crizei. Suntem discriminați

Kandia Dulce, companie deţinută de grupul austriac Meinl, susține că Guvernul român discriminează mediul privat prin măsurile pe care le-a luat în perioada stării de urgență referitoare la veniturile și beneficiile…




18:42, 26.11.2013

ROM Autentic vrea sa uneasca romanii prin campania Marea Unire Digitala

Kandia Dulce, producatorul batoanelor de ciocolata Rom Autentic, impreuna cu agentiile McCann Bucuresti si MRM Romania, lanseaza campania «Marea Unire Digitala», o campanie care isi doreste sa uneasca romanii de…




10:36, 15.10.2013

McCann Erickson - reteaua anului la festivalul de publicitate Golden Drum 2013. Agentia romaneasca GMP, desemnata Agentia independenta a anului

McCann Erickson a fost desemnata Reteaua de agentii de publicitate a anului in cadrul ultimei editii a Festivalului de publicitate Golden Drum, cel mai important astfel de eveniment din Europa Centrala si de Est.…




00:00, 21.09.2013

Actualitate Companii - McCann si Rom Autentic - lupta pentru romanizare

Agentia McCann Erickson si Kandia Dulce lanseaza o campanie pentru un nou produs al brandului Rom Autentic, plecând de la sloganul "Razbunarea e dulce". Astfel, într-o încercare de a româniza biscuitii - o inventie…




00:03, 29.07.2013

Specializat - Rom Autentic pune capat confuziei: Bucuresti, nu Budapesta

Rom Autentic, împreuna cu McCann Bucuresti si MRM România, lanseaza "Bucharest, not Budapest ", o campanie care îsi propune sa puna capat confuziei între cele doua capitale: Bucuresti si Budapesta.Timp de zeci…




18:44, 11.06.2013

McCann Erickson România câştigă al doilea Grand Effie în 2013.

Agentia McCann Erickson Romania este marea castigatoare a Premiilor Effie 2013, cu un total de 6 premii castigate pentru brandurile Sprite, Vodafone, Rom Autentic si Maggi. Gala Premiilor Effie Romania 2013, care…




20:00, 20.12.2011

Ciocolata Rom schimba imaginea Romaniei pe internet la o luna de la lansarea campaniei „Romanii sunt destepti”

La o luna dupa ce McCann Erickson si Kandia Dulce au inceput campania „Romanii sunt destepti” pentru batonul de ciocolata Rom Autentic, sugestiile negative generate automat de motorul de cautare Google au fost…