Retail Arena - Stiri si informatii despre Retail Arena | pagina 2 Ultima actualizare: 00:06:10, 16.05.2024
11:59, 26.10.2016
"Antreprenori bio": Nu va fie frica sa angajati oameni mai destepti decat voi!
Primii pasi in afara granitelor sunt foarte riscanti, trei factori fiind esentiali – gasirea de oameni foarte competenti, mai ales din statele targetate, timing-ul care trebuie calculat in functie de mai…
06:33, 15.06.2016
8 specialisti iti dau 8 sfaturi simple. Cum faci rost rapid de bani pentru afacerea ta
Uneori, o afacere are nevoie de o oarecare suma de bani pentru a depasi anumite momente dificile. Daca esti antreprenor, cele 8 sfaturi de mai jos sunt foarte utile pentru tine. 31 16 0 16 0 0 Atunci cand…
23:57, 12.01.2016
Cum pot eTailerii sa utilizeze clipuri pentru a creste vanzarile
Prin explorarea a trei modalitati diferite de a folosi videoclipuri, marketerii si ownerii de magazine pot intelege cum sa asocieze formatul astfel incat sa se potriveasca cel mai bine brandurilor si sa aduca cu…
06:34, 13.11.2015
Calin Clej, PepsiCo: Retailerii sa isi revolutioneze businessul. Altfel, raftul fizic va disparea
Daca retailerii nu isi schimba total modul in care fac business, pentru consumatorii tineri magazinele clasice vor disparea in aproximativ 20-30 de ani, a declarat Calin Clej, director de marketing pe segmentul…
06:34, 13.11.2015
Marketing si vanzari pentru retailul viitorului: ce strategii au producatorii si retailerii
vezi prezentarea Folosirea a cat mai multe date pentru a crea oferte personalizate, muzica si lumini adaptate, soft-uri care arata comportamentul consumatorului, dar si posibilitatea de a plati prin metode diverse,…
08:03, 12.11.2015
David Neacsu, Himalaya: Un client care pleaca cu un singur lucru din magazin este un client pierdut
Un client care cumpara doar un singur produs din magazinul este unul pe care l-ai pierdut, mereu trebuie sa vinzi ceva in plus fata de ceea ce isi dorea initial consumatorul, a declarat David Neacsu, alpinist si…
18:09, 25.10.2015
Ownerul Himalaya, business ca o aventura: Si-a inceput afacerea in 1990, ,,in jungla post comunista"
David Neacsu este mai mult decat managerul business-ului Himalaya, unic importator al brandului Mammut in Romania. Este un om cu viziune si pasiune – exploratul zonelor greu accesibile, speaker motivational…
20:54, 19.10.2015
Alex Jijian, Evozon: Tehnologia este doar un suport pentru business. Este nevoie de viziune, planuri coerente
Se va renunta la plata ramburs, complet, pe piata locala? Ar fi un joc interesant, un tur de forta, insa beneficiile ar fi majore, considera Alexandru Jijian, omni-channel strategy director la Evozon, in cadrul…
14:40, 11.11.2014
Black Friday 2014: Ce magazine si-au anuntat participarea si in ce zile organizeaza Black Friday
Black Friday 2014 se anunta a fi cel mai mare eveniment de reduceri de pana acum, retailerii anuntand in medie 50% mai multe produse fata de editia Black Friday din 2013, acest lucru traducandu-se, evident, in…
12:41, 04.11.2014
Israel Vizel, AFI Europe: Daca un magazin vinde bine in spatiile comerciale are sanse mari sa patrunda si sa aiba succes si in online
Un magazin care vinde bine in offline poate avea un succes mai mare in online decat un alt magazin care nu se bucura de un asa mare succes in spatiile de vanzare, este de parere Israel Vizel Israel Vizel (foto),…
22:54, 19.11.2013
TOP: cele mai importante 10 tendinte din retail
Care sunt cele mai importante tendinte din retail? Le-am dezbatut ieri la Retail Arena, eveniment organizat de Wall-Street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si…
16:42, 19.11.2013
Pavel, Carrefour: Ponderea vanzarilor de marci proprii este mai mare in supermarketuri decat in hypermarketuri
Ponderea vanzarilor de marci proprii este mai mare in supermarketuri decat in hypermarketuri, a declarat Oana Pavel, director in cadrul departamentului de marci proprii pentru Carrefour, la evenimentul Retail Arena…
14:42, 19.11.2013
Sherif Abdala, Gourmet Coffee: Marcile proprii au inregistrat cresteri in criza
Segmentul de marci proprii a inregistrat cresteri in perioada crizei, spre deosebire de produsele de distributie, a declarat Sheriff Abdala, seful companiei Gourmet Coffee, la evenimentul Retail Arena organizat…
14:42, 19.11.2013
Irina Mandoiu, Albalact: Romanului ii place sa fie socat de un mesaj
Romanului ii place sa fie socat de mesaje, a declarat Irina Mandoiu, director comercial in cadrul Albalact, la evenimentul Retail Arena organizat de Wall-Street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD…
14:42, 19.11.2013
Bill McCarthy, Shopper Trak: O crestere de 1% a conversiilor duce la un avans de 4-5% a veniturilor
O crestere cu 1% a conversiilor duce la o majorare de 4-5% a veniturilor, a declarat Bill McCarthy, CEO pentru zona EMEA in cadrul Shopper Trak, la evenimentul Retail Arena organizat de Wall-Street.ro in parteneriat…
14:18, 19.11.2013
Ce pondere au electrocasnicele şi electronicele în coşul românilor
Electronicele, electrocasnicele şi produsele IT reprezintă 2,6% din coşul de cumpărături al românilor, aproape la fel ca parfumurile, a declarat Mădălin Rugeanu, property&development manager la Flanco Retail.…
13:42, 19.11.2013
Danone: Romanii consuma doar o data la 10 zile un produs lactat proaspat
Romanii consuma un produs lactat proaspat o data la zece zile, desi ideal ar fi sa consume in fiecare zi, a declarat Anca Stroe, director de marketing Danone pentru Europa de Sud-Est, in cadrul evenimentului Retail…
12:45, 19.11.2013
Marcile ieftine, preferate de romani in 2013. Cum au evoluat marcile private ale magazinelor
Romanii nu au mai putut absorbi in acest an inflatia in consumul de bunuri de larg consum (FMCG) si au inceput sa cumpere produse mai ieftine, ceea ce a dus la o crestere usoara, cu 1%, in valoare, a consumului…
12:42, 19.11.2013
Minea, Asociatia Romana a Carnii: Pretul carnii de porc nu poate creste de Craciun
Pretul carnii de porc nu poate creste de Craciun, cresterea vine de la oportunistii care vand pe marginea drumului, a declarat Sorin Minea, presedintele Asociatiei Romane a Carnii, la evenimentul Retail Arena organizat…
12:42, 19.11.2013
Radu Timis, Crist-Tim: Presiunea dintre producatori si retaileri este foarte mare. Noi incasam 10%, ei 90%
Negocierile dintre marile magazine si producatori pun din ce in ce in mai multa presiune pe cei din urma, care ajung sa primeasca doar 10% din "pretul de reteta", a declarat Radu Timis, presedinte al Cris-Tim,…
12:42, 19.11.2013
Rosca, Cramele Recas: 50% dintre vanzarile de vin au loc pe marginea drumurilor
Jumatate dintre vanzarile de vin de pe piata locala sunt nefiscalizate, realizandu-se in special pe marginea drumurilor nationale, la pet-uri, a declarat Ciprian Rosca, director comercial in cadrul companiei Cramele…
11:42, 19.11.2013
Cosmin Ulmean, Takko: Romanii cumpara imbracaminte si incaltaminte de 300 de lei pe an
Romanii aloca anual suma de 300 de lei pentru achizitiile de imbracaminte si incaltaminte, insa in ultima vreme se simte o scadere a intentiei de cumparare, spune Cosmin Ulmean, country manager Takko Romania ,…
10:42, 19.11.2013
Istrate, Colliers: Peste 50 de branduri straine analizeaza piata din Romania. Doar 5-6 o vor intra in urmatorii ani
Peste 50 de branduri straine analizeaza intrarea pe piata locala, insa asteapta dezvoltarea proiectelor de noi mall-uri, a declarat Simina Istrate, director asociat in cadrul diviziei de retail a Colliers International,…
10:42, 19.11.2013
Madalin Rugeanu, Flanco: Romania are cel mai mic consum de electroIT pe cap de locuitor din UE
Romanii cheltuiesc 66 de euro pe cap de locuitor pe an pentru achizitia de electronice si electrocasnice, suma fiind cea mai mica din Uniunea Europeana, a declarat Madalin Rugeanu, property & development manager…
10:42, 19.11.2013
Philippe Besadoux, Kenvelo: Bubble-ul din Romania din zona mall-urilor s-a terminat
Bula care a fost in Romania in ultimii ani pe segmentul de inaugurare a mall-urilor s-a terminat, a declarat Philippe Besadoux, CEO al Kenvelo, la evenimentul Retail Arena organizat de Wall-Street.ro in parteneriat…
10:42, 19.11.2013
Estimare la retailArena: Comertul online ocupa 3% din totalul vanzarilor FMCG
Comertul online ocupa 3% din totalul vanzarilor din FMCG in Romania, iar potentialul de crestere este ridicat, a declarat Raluca Raschip, consumer goods& retail director in cadrul GFK Romania, la evenimentul Retail…
10:42, 19.11.2013
Raluca Raschip, GFK: 2013 a fost primul an in care comertul modern a fost majoritar in retail, cu o cota de 53%
Cheltuielile pentru mancare si bauturi inseamna in jur de 43% din bugetul cheltuit de o familie pentru bunuri de larg consum, a declarat Raluca Raschip, consumer goods& retail director in cadrul GFK Romania, la…