Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

18:05, 11.09.2023

Cea mai nouă promoție vine “Tot de la DIGI”, cu 50% reducere, timp de 6 luni, la portarea în rețeaua mobilă

În perioada 11 septembrie – 03 decembrie 2023, DIGI lansează campania „Tot de la DIGI” , care aduce tuturor clienților rezidențiali o reducere de 50% din valoarea abonamentului lunar, timp de 6 luni, la portarea…




17:30, 02.12.2022

La DIGI ninge cu oferte la portarea în „Rețeaua Națională”

În perioada 02 decembrie 2022 – 31 ianuarie 2023, DIGI desfășoară campania „Rețeaua Națională” care aduce o reducere de 50% din valoarea abonamentului lunar, timp de 6 luni, clienților care își portează numărul…




06:36, 28.11.2022

Apa Nova a investit într-un nou Centru de Relații cu Clienții în Capitală, „interfața principală” dintre companie și clienții săi

La începutul lunii octombrie, Apa Nova, o companie parte a grupului Veolia, anunțase relocarea Centrului de Relații Clienți (CRC) într-un spațiu ultramodern și digitalizat din Capitală, un loc în care clienții…




13:20, 05.10.2022

Apa Nova se mută într-o nouă locație și mai aproape de consumatorii săi

Apa Nova, o companie Veolia, anunță relocarea Centrului de Relații Clienți, începând cu data de 10.10.2022 într-un spațiu ultramodern și digitalizat, situat pe Strada Tunari nr. 60A, București. Programul de funcționare…




13:10, 05.10.2022

Apa Nova se mută într-o nouă locație

Apa Nova, o companie Veolia, anunță relocarea Centrului de Relații Clienți, începând cu data de 10.10.2022 într-un spațiu ultramodern și digitalizat, situat pe Strada Tunari nr. 60A, București. Programul de funcționare…




16:45, 01.09.2022

DIGI invită toți clienții să îi cunoascăpe „Optimeștii” și să se bucure de reducerile de 50% din valoarea facturii

În perioada 01 septembrie – 01 decembrie 2022, DIGI desfășoară campania „Optimeștii”,și oferă o reducere de 50% din valoarea facturii, timp de 6 luni, la portarea în rețeaua mobilă, pentru toți utilizatorii Oferta…




21:10, 16.08.2022

Tradiția promoțiilor de toamnă continuă cu „Back 2 School”, campania care aduce 50% reducere, timp de 9 luni, la portarea în rețeaua DIGI

În perioada 16 – 31 august 2022, DIGI desfășoară campania „Back 2 School”, și oferă o reducere de 50% din valoarea facturii, timp de 9 luni, la portarea în rețeaua mobilă, pentru toți clienții; Oferta este disponibilă…




21:46, 22.06.2022

Ultimele zile de „Incredibil, dar Nelimitat” aduc dublu la ofertă: 50% reducere timp de 8 luni, la portarea în rețeaua DIGI

În perioada 22 – 30 iunie, campania „Incredibil, dar Nelimitat” aduce tuturor clienților o reducere de 50% din valoarea facturii, timp de 8 luni, la portarea în rețeaua mobilă; Oferta este disponibilă în magazinele…




15:20, 01.02.2022

„Mobilizarea” revine cu 50% reducere, timp de 6 luni, la portarea în rețeaua DIGI

În perioada 1 februarie - 31 martie, DIGI desfășoară campania „Mobilizarea”, care aduce tuturor clienților o reducere de 50% din valoarea facturii, timp de 6 luni, la portarea în rețeaua mobilă; Oferta este disponibilă…




10:11, 13.10.2021

Aquatim recomandă utilizarea mijloacelor electronice de interacțiune și plata facturii on-line!

În condițiile creșterii ratei de infectare cu virusul COVID-19 la nivelul județului Timiș, respectiv în Timișoara, rugăm clienții să apeleze la mijloacele electronice pentru problemele care vizează Contracte, Relații…




16:05, 11.10.2021

Aquatim le cere clienților utilizarea mijloacelor electronice de comunicare și plata facturii on-line, din motive de pandemie

În condițiile creșterii ratei de infectare cu virusul COVID-19 în Timișoara, Aquatim roagă clienții să apeleze la mijloacele electronice pentru problemele care vizează Contracte, Relații Clienți, Serviciul Tehnic…




15:50, 11.10.2021

Aquatim le cere clienților să plătească on-line factura, pentru a reduce riscul infectării cu coronavirus

În condițiile creșterii ratei de infectare cu virusul COVID-19 în Timișoara, Aquatim roagă clienții să apeleze la mijloacele electronice pentru problemele care vizează Contracte, Relații Clienți, Serviciul Tehnic…




17:55, 04.05.2021

ANUNȚ CAA: Program BIROU UNIC Relații Clienți Turda în perioada 5 mai - 7 mai 2021

Compania de Apă Arieș anunță utilizatorii că în perioda 5 mai – 7 mai 2021 Biroul Unic Relații Clienți din Turda este ÎNCHIS pentru efecturarea lucrărilor de renovare. Acesta este doar un sumar al știrilor. Vizitați…




15:15, 23.04.2021

CAA: Program BIROU UNIC Relații Clienți Turda în perioada 26 aprilie - 4 mai 2021

Compania de Apă Arieș anunță utilizatorii că în săptămâna 26 aprilie – 4 mai 2021  Biroul Unic Relații Clienți din Turda este ÎNCHIS pentru efecturarea lucrărilor de renovare. Acesta este doar un sumar al știrilor.…




12:45, 17.04.2021

CAA- Program BIROU UNIC Relații Clienți Turda în săptămâna 19 - 23 aprilie 2021

Compania de Apă Arieș anunță utilizatorii că  în săptămâna 19 - 23 aprilie 2021  Biroul Unic Relații Clienți din Turda este ÎNCHIS pentru efecturarea lucrărilor de... Acesta este doar un sumar al știrilor. Vizitați…




11:55, 26.01.2021

Digi Mobil dă startul campaniei „Cel mai tare în portare”

Din data de 27 ianuarie 2021, clienții rezidențiali (persoane fizice) care se portează în rețeaua Digi Mobil beneficiază de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, timp de 6 luni. Cel mai tare în portare…




03:00, 13.11.2020

Veolia taie penalităţi restanțierilor care îşi plătesc toate datoriile

Asociatiile de Proprietari si persoanele fizice care doresc sa achite facturile restante trebuie sa sune la Relatii Clienti sau la consilierul cu care au tinut legatura în ultimii ani pentru a lamuri soldul existent.…




14:50, 03.11.2020

Call Center nefuncțional la Aquaserv

Din cauza unor lucrări de mentenanţă, în data de 03.11.2020, între orele 12:00-20:00, Call Center-ul AQUASERV nu va funcţiona. În această perioadă vă stăm la dispoziţie prin următoarele canale de contact:-prin…




12:10, 26.10.2020

Premieră: Poți cumpăra energie verde și gaze naturale la reducere prin intermediul aplicației Glovo

Restart Energy permite consumatorilor din Românie să achiziționeze energie verde sau gaze naturale prin intermediul aplicației Glovo, sub formă de vouchere valorice, cu 30% mai ieftine. “Nu mai este nicio noutate…




12:15, 21.03.2020

Se închid ghişeele fizice ale furnizorului de gaze naturale

Principalul furnizor de servicii de alimentare cu gaze naturale din Timişoara a luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii coronavirusului. În acest sens, se va…




14:46, 20.03.2020

Se suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON începând de luni, 23 martie

Clienții sunt rugați să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni; De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau…




14:40, 20.03.2020

E.ON suspenda temporar activitatea in Centrele de Relatii Clientii

E.ON Energie Romania a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (centre de Relatii Clienti) incepand de luni, 23 martie a.c. Masura are menirea sa asigure distantarea sociala, in scopul…




11:39, 20.03.2020

E.ON Energie închide centrele de relații publice cu clienții

E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți), de luni, 23 martie. Măsura vine în contextul pandemiei de coronavirus. Companie rămâne, însă,…




10:34, 20.03.2020

E.ON Energie România suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON începând de luni, 23 martie

Pentru că ne preocupă atât siguranța și sănătatea clienților și angajaților, cât și continuarea activității de furnizare și de relaționare cu clienții noștri, am luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea…




14:32, 04.11.2019

Program prelungit la Centrul de Relații Clienți al E.On din incinta „Iulius Mall” Suceava

Până pe 20 decembrie, Centrul de Relații Clienți al E.On amplasat la etajul „Iulius Mall” Suceava va fi deschis de luni pînă vineri, în intervalul orar 08.00-18.00. Compania a comunicat că programul a fost prelungit…




12:56, 27.09.2019

Serviciile UPC, indisponibile în mare parte din județul Timiș

Furnizarea serviciilor de cablu, internet și telefonie fixă ale UPC au fost întrerupte în această dimineață în Timiș, în urma unor avarii tehnice. Conform serviciului de Relații Clienți sunt afectate Timișoara,…




11:08, 19.04.2019

Peste 250 de copii, cadre didactice şi părinţi au învăţat despre energie de la voluntarii E.ON România

Peste 250 de copii, cadre didactice şi părinţi au învăţat despre energie de la voluntarii E.ON România  •    Lecţiile despre energie au continuat în acest an în judeţele Iaşi şi Suceava; •    Centrele Operaţiuni…




01:33, 19.10.2018

ASOCIAȚIA ROMÂNĂ A APEI, DIN NOU ÎN JUDEȚUL VÂLCEA • Peste 50 de participanți la reuniunea Comisiei IT&C a A.R.A. de la Băile Govora

În perioada 09-12 octombrie 2018, în orașul Băile Govora din județul Vâlcea, s-a desfășurat reuniunea semestrială a specialiștilor IT/GIS/SCADA din cadrul companiilor de apă din România, organizată de Comisia IT&C…




10:56, 15.10.2018

(P) Esti antreprenorul unui MAGAZIN ONLINE? Iata secretele SUCCESULUI business-ului tau virtual

Esti antreprenor si ai vrea sa te folosesti de tehnicile moderne pentru a-ti promova magazinul online cat mai repede? Este foarte important sa ai o organizare foarte buna atunci cand detii un shop online, concentrandu-te…




10:44, 25.09.2018

Județul Vâlcea, gazda ședinței de lucru a Comisiei de Comunicare – Relații Clienți a Asociației Române a Apei

În perioada 18-21 septembrie, în județul Vâlcea, s-a desfășurat ședința Comisiei de Comunicare – Relații Clienți, organizată de Asociația Română a Apei prin Comitetul Teritorial Olt – Jiu, cu sprijinul Apavil SA…