Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

06:35, 20.07.2021

Cum se fac bani din marketing afiliat și cât a avut de câștigat 2Performant în pandemie

2Performant Network este una dintre companiile private care au venit pe bursa românească odată cu noul val de listări, firma de marketing afiliat având de căștigat în timpul pandemiei de pe urma numărului tot mai…




14:45, 19.11.2019

De Black Friday, românii au preferat să cumpere mai mult de pe mobil decât de pe desktop

Pe parcursul perioadei Black Friday de anul acesta, românii au preferat să își cumpere produsele preferate mai mult de pe mobil decât de pe desktop, potrivit unui analize a companiei 2Performant Network, conform…




14:26, 19.11.2019

2Performant: Romanii au preferat sa cumpere de pe mobile in mod special produse de fashion si articole pentru copii

2Performant Network, companie de performance marketing din Romania care detine 2Performant.com, platforma de afiliere si influencer marketing, anunta confirmarea trendului de crestere a cumparaturilor online de…




21:53, 13.06.2018

Dorin Boerescu vrea sa listeze pe bursa reteaua de marketing afiliat 2Performant Network

2Performant Network, compania care detine 2Parale – una dintre cele mai mari retele de afiliere din Romania, ar putea sa se listeze pe bursa la inceputul anului viitor, devenind astfel prima retea de marketing…




15:40, 14.12.2017

O companie din Cluj, inclusa intre cele mai promitatoare din Romania

O companie din Cluj, inclusă între cele mai promițătoare din România Furnizorul de servicii energetice Electrogrup Cluj a fost desemnat de către un juriu de specialiști între cele 15 cele mai promițătoare companii…




13:57, 06.07.2017

Ce cumpara romanii online: Turism, 268 euro, Fashion, 45 euro

Romanii cumpara online de pe telefon cu 64% mai mult decat anul trecut. Valoarea medie a unei tranzactii pe mobil in primele 6 luni a fost de 40 de euro, similara cu cea din 2016. 0  0 0 0 0 0 2Performant…




13:27, 06.07.2017

Romanii cumpara online de pe telefon mai mult decat anul trecut. Cati bani cheltuie si pe ce

Romanii au facut cumparaturi online de pe telefon cu 64% mai mult decat anul trecut. Valoarea medie a unei tranzactii pe mobil in primele 6 luni a fost de 40 de euro, similara cu cea din 2016, potrivit 2Performant…




06:33, 09.03.2016

Cosmin Nastasa, Edge: In jur de 70-80% din bugetul de performance marketing este alocat catre Facebook si Google

Aproximativ 70-80% din bugetele de performance marketing ale companiilor sunt alocate catre Facebook si Google, restul banilor fiind investiti in afiliere si alte instrumente precum automatizare sau email marketing,…




00:02, 20.02.2016

In spate exista intotdeauna un om cu o idee - Interviu Cosmin Nastasa, Edge

Marketingul zilelor noastre descopera si exploateaza la maximum noile tehnologii si tendinte din online pentru a livra de fiecare data clientilor cele mai bune rezultate. Vorbim de automatizare si de predictibilitate,…




23:57, 12.01.2016

Cum pot eTailerii sa utilizeze clipuri pentru a creste vanzarile

Prin explorarea a trei modalitati diferite de a folosi videoclipuri, marketerii si ownerii de magazine pot intelege cum sa asocieze formatul astfel incat sa se potriveasca cel mai bine brandurilor si sa aduca cu…




16:23, 23.11.2015

2Parale: cumparaturi online de peste 15,5 milioane de lei in weekend-ul Black Friday

2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, parte a companiei 2Performant Network, a inregistrat peste 42.000 de tranzactii online in valoare de 15,5 milioane de lei, cu ocazia Black Friday 2015…




17:53, 22.07.2015

Cele mai profitabile industrii din comerțul online: fashion, cărți și IT&C

Valoarea cumpărăturilor efectuate online în primele șase luni ale anului s-a dublat față de aceeași perioadă a anului trecut, conform datelor publicate de compania 2Performant Network, care deține platforma 2Parale.




11:44, 21.07.2015

2Parale: Care sunt cele mai profitabile industrii eCommerce in 2015

2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% fata de perioada similara…