Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

12:10, 08.08.2023

Veniturile producătorilor de jocuri video vor reveni pe creştere în 2023 graţie vânzărilor solide de console

Piaţa de jocuri video va reveni pe creştere în 2023, graţie vânzărilor solide de console precum Playstation 5 de la Sony, potrivit firmei de cercetare de piaţă Newzoo, transmite Reuters, potrivit Agerpres.Newzoo…




09:21, 31.08.2022

Sony a creat o divizie de jocuri mobile PlayStation, un pas major către diversificarea dincolo de console

De asemenea, Sony a anunţat că a achiziţionat Savage Game Studios, dezvoltator de jocuri mobile din Helsinki şi Berlin. Măsurile survin după un al doilea trimestru dificil pentru divizia de jocuri a Sony, iar retrogradarea…




14:40, 22.11.2020

Consolele de jocuri, o industrie care va ajunge anul acesta la 45 de miliarde de dolari

Industria consolelor urmează să genereze venituri de 45 de miliarde de dolari anul acesta, potrivit firmei de cercetare de piață Newzoo, în condițiile în care peste 700 de milioane de oameni joacă jocuri video…




07:34, 07.11.2019

China introduce noi restricții pentru tinerii gameri din mediul online, printre care și o oră de stingere

China a anunțat noi restricții pentru jucătorii minori din mediul online, susținând că obiectivul este cel de a combate dependența acestora de online gaming, scrie CNN. Ghidul oficial formulat de guvern va…




10:24, 29.07.2019

Peste 60 la sută dintre jucătorii online s-au confruntat cu amenințări, sau hărțuiri grave

Peste 70% din jucătorii online s-au confruntat cu o anumită formă de hărțuire, potrivit unui studiu publicat joi de Anti-Defamation League’s Center on Technology and Society. Iar 65% dintre jucători au declarat…




09:22, 19.06.2019

Piaţa mondială a jocurilor video şi electronice ar urma să depăşească 152 de miliarde de dolari în 2019

Piaţa mondială a jocurilor video şi electronice ar urma să genereze venituri de 152,1 miliarde dolari în 2019, în creştere cu 9,6% comparativ cu 2018, potrivit unui studiu publicat marţi de firma olandeză de cercetare…




09:07, 13.02.2019

Veniturile globale din concursuri de jocuri video vor creşte până la 1,1 miliarde de dolari

Investitiile brandurilor pe cele trei canale vor reprezenta pâna la 82-, respectiv 897 de milioane de dolari, din totalul veniturilor. În total, sprijinul brandurilor aproape s-a triplat începând din 2016, arata…




15:06, 25.04.2018

MMD lansează Philips Momentum, o gamă de monitoare concepută pentru jocurile pe consolă

MMD, companie de top din domeniul tehnologiei și partener licențiat al monitoarelor Philips, anunță lansarea seriei de monitoare Momentum, care se concentrează pe divertismentul de acasă, în principal pe…




13:24, 21.06.2017

Raport: Industria chineză de eSport a ajuns la 7,3 miliarde de dolari

China are una dintre cele mai profitabile industrii de eSport din lume, veniturile ajungând la un total de 7,3 miliarde de dolari în 2016, aceasta reprezentând o creștere cu 50% comparativ cu 2015. Asta cel puțin…




12:54, 29.03.2017

Raport: Tencent a avut profituri de 1,9 miliarde de dolari in 2016

Compania chineză Tencent este una dintre cele mai mari companii chineze, după unele surse mai mare și decât Alibaba. Este totodată și proprietarul Riot Games și este resonsabilă pentru o bună parte a profiturilor…




15:33, 21.08.2016

CS:GO, cel mai urmărit joc de eSport al lunii iulie

Cu 31,8 milioane de ore de vizionare, CS:GO-ul a fost jocul de eSports cea mai mare audiență pe Twitch în luna iulie, conform unui studiu realizat de compania Newzoo. Pe locul doi s-a situat League of Legends,…




19:13, 15.07.2016

Dezvoltatorul Pokemon GO vrea sa lanseze jocul pe 200 de piete; actiunile Nintendo au urcat cu 86% intr-o saptamana

Dezvoltatorul Pokemon GO vrea să lanseze în curând jocul în aproximativ 200 de ţări şi regiuni şi lucrează în acest scop la creşterea capacităţii serverului, informaţie care a dus vineri la creşterea acţiunilor…




15:37, 15.07.2016

Dezvoltatul Pokemon GO vrea sa lanseze jocul pe 200 de piete; actiunile Nintendo au urcat cu 86% intr-o saptamana

Dezvoltatorul Pokemon GO vrea să lanseze în curând jocul în aproximativ 200 de ţări şi regiuni şi lucrează în acest scop la creşterea capacităţii serverului, informaţie care a dus vineri la creşterea acţiunilor…




14:29, 01.06.2016

Jocurile PC le depășesc pe cele de pe console în veniturile generate din 2016

Firma de analiză a pieței gaming Newzoo a oferit noi informații despre veniturile care vor fi generat de jocurile video pentru anul actual, iar compania Unity, producătoare a motorului grafic omonim, a distribuit…




17:34, 21.04.2016

Studiu: Noi cifre estimative pentru eSport

Un nou studiu privitor la eSports realizat de compania americană PricewaterhouseCoopers (PwC) precizează că în 2016 eSPort-ul va înregistra profituri totale de 463 milioane de dolari, cu 43% mai mare decât în 2015.Cifra…




22:52, 18.08.2015

O dilemă din eSports – cu cât crește eSport-ul de la an la an?

Pe Internet circulă o sumedenie de articole care susțin că eSport-ul este într-o continuă expansiune și că această expansiune este rapidă. Problema majorității articolelor care susțin acest lucru este că nu se…




09:40, 09.04.2015

Sportul electronic este sportul viitorului. România este una din cele mai importante țări de pe harta eSport

Există 13 milioane de practicanți ai sporturilor electronice și 205 de milioane de spectatori care urmăresc eSports, la nivel mondial, potrivit unui studiu realizat in 2015, de compania de cercetare Newzoo, din…




18:30, 26.10.2014

Romania ocupa locul 3 in regiune in ceea ce priveste veniturile generate din gaming. “Este colosal ce se intampla. Sunt diferente uriase fata de acum…

Romania ocupa locul 3 in regiunea Europei de Est si locul 39 in lume in ceea ce priveste veniturile generate din gaming, arata o analiza a Newzoo, unul dintre cele mai cunoscute site-uri de cercetare si consultanta…




11:40, 07.11.2011

Majoritatea gamerilor nu cumpără jocuri video

Mai mult de jumătate dintre "gamerii" din lume nu cumpără jocurile video, ci le împrumută de la prieteni, se joacă titluri gratuite sau le piratează, arată un studiu al companiei de cercetare Newzoo.