Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

10:40, 21.05.2020

Saloanele de infrumusetare, pregatite sa-si intampine clientii

87% din angajatii saloanelor de infrumusetare au transmis clientilor increderea ca au luat toate masurile de protectie necesare, dar doar 15% dintre afaceri au afisat  vizibil, pe website, masurile de protectie…




03:45, 14.04.2020

GPeC 2020 la start - au inceput inscrierile magazinelor online in Competitia GPeC, iar Dan Ariely vine in Romania la GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

Editia aniversara GPeC de 15 ani a inceput cu pornirea inscrielor pentru doua evenimente majore din portofoliul GPeC: Competitia Magazinelor Online si GPeC SUMMIT - evenimentul de referinta in E-Commerce si Digital…




12:54, 02.06.2018

Deservirea din Republica Moldova la nivel mondial. Care sunt cei mai zâmbitori moldoveni

Moldovenii au înțeles care este valoarea unui zâmbet. Concluzia aparține unui studiu realizat de către Magenta Consulting. Compania a participat la studiul internațional „The Smiling Report", realizat de Better…




13:31, 16.11.2017

Cornel Coca Constantinescu, ASF: Doar una din trei persoane la nivel mondial are educatie financiara, iar Romania este sub medie

Printre temele dezbatute la Conferinta Internationala "Formarea Profesionala Financiara Azi si Maine" s-au numarat: - Impactul operational al modificarilor legislative internationale asupra actorilor din Romania…




10:39, 06.03.2017

Care sunt serviciile de care se plâng românii

Doar unul din patru clienţi potenţiali se declară pe deplin mulţumit de consilierea şi de atenţia oferită de consultanţii de vânzări a marilor jucători de pe piaţa telecom din România. &"Clienţii au…




08:39, 06.03.2017

Clienţii din România, nemulţumiţi de serviciile din telecom, turism, bănci sau taximetrie

Doar unul din patru clienţi potenţiali se declară pe deplin mulţumit de consilierea şi de atenţia oferită de consultanţii de vânzări a marilor jucători de pe piaţa telecom din România. „Clienţii au observat că…




07:53, 06.03.2017

Românii sunt nemulţumiţi de serviciile din domenii ca telecom, turism, bănci sau taximetrie

Clienţii din România sunt trataţi necorespunzător, calitatea serviciilor din domeniul telecom, hotelier sau taximetrie fiind la un nivel minimal, potrivit studiilor Mystery Shopping efectuate în ultimii cinci ani…




16:38, 02.03.2017

Serviciile de calitate rămân doar un vis frumos în România

Clienţii din România sunt trataţi necorespunzător, iar calitatea serviciilor este încă la un nivel minimal, indiferent că este vorba de servicii bancare, ospitaliere, telecom, stomatologie sau educaţie. Acestea…




23:38, 01.03.2017

Consumatorul din Romania, ignorat de industrie (studiu)

Clientii din Romania sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de serviile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie, stomatologie sau educatie, calitatea servicilor este inca la un nivel minimal. 13…




06:23, 10.02.2017

4 din 5 clienti se declara nemultumiti de benzinariile din Capitala (studiu)

Doar 20% din clientii sub acoperire se declara pe deplin multumiti de servicile oferite in benzinariile din Capitala, mai exact de atentia oferita cumparatorilor, consilierea dar si dotarile existente, conform…




02:52, 08.11.2016

After-school-urile din Bucuresti, restante la relatia cu clientii

Doar doua din cele sapte after-school- urile analizate asigura o satisfactie de peste 80%, luand in considerare atat activitatile si serviciile incluse in programa, cat si abilitatile personalului de a transmite…




23:50, 13.07.2015

Studiu: Calitatea serviciilor in domeniul stomatologic este la nivel mediu/ 47% din pacienti nu sunt pe deplin multumiti

Aproximativ 47% din pacientii celor mai importanti jucatori de pe piata dentara din Romania nu sunt pe deplin satisfacuti de calitatea serviciului oferit, chiar daca actul medical in sine este, de cele mai multe…




10:50, 02.06.2015

Ai avut vreo experienta de cumparare pe care o tii minte si acum?

Daca citesti, probabil ai avut cel putin o experienta memorabila... Fie ca lauzi un angajat, produs sau serviciu, fie ca vrei o imbunatatire a experientelor, Kualita te conecteaza cu brandurile preferate, in timp…




22:51, 12.05.2015

Cât de corecte sunt calculatoarele de RCA

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a derulat recent o acțiune de Mystery Shopping și analiză de situație privind calculatoarele online de RCA, constatând, printre altele, că sunt oferite prețuri…




18:50, 06.01.2015

Cât de pregătiţi sunt „vânzătorii“ de asigurări din Europa

Informaţiile insuficiente furnizate prin contract sau neexplicarea acestora au ca efect de cele mai multe ori nemulţumirea clienţilor concretizată în plângeri la adresa companiilor de asigurare. Reguli…




11:40, 30.11.2014

Cu ce probleme se confrunta Uber la doi pasi de Romania

Americanii care vor sa introduca in Romania aplicatia Uber se confrunta cu probleme in Ungaria, unde Ministerul Economiei si reprezentantii companiilor de taxi nu vor sa le permita tarife mai mici, scrie Budapest…




11:45, 23.04.2014

Taxiurile brăilene îşi vor schimba emblemele de anul viitor

Costurile presupuse de înlocuirea siglelor de identificare „Taxi” vor fi suportate de firmele de transport sau persoanele fizice autorziate să presteze astfel de servicii. Firma care va executa contra cost aceste…




12:48, 18.04.2014

Adevarul despre Mistery Shopping, serviciul care iti arata cat de mult te pretuiesc clientii INTERVIU

In SUA sau in vestul Europei, serviciile de Mistery Shopping reprezinta un instrument popular pentru stimularea angajatilor, dar si pentru obtinerea unei perspective realiste despre propria afacere. Totusi, piata…




05:39, 11.04.2014

Studiu: Calatoria cu taxiul intre frustrant si reconfortant

Siguranta si confortul cetateanului sunt pe ultimul plan pentru taximetristii din Bucuresti, conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat de VBS - Business Solutions. Lipsa unor criterii clare de selectie a…




19:09, 24.02.2014

E.ON Energie este receptiva si nu prea la reclamatii

Un studiu realizat recent pe piata furnizorilor de utilitati a scos la iveala comportamente diferite ale companiilor din domeniu fata de reclamatiile clientilor. Studiul, efectuat de divizia Mystery Shopping a…




13:12, 24.02.2014

GfK: Grupul E.ON stă cel mai prost la preluarea reclamaţiilor de la clienţi. CEZ şi Enel sunt cei mai prompţi; GdF SUEZ, apreciat pentru calitatea răspunsului

În medie, apelul telefonic este preluat în 3 minute de către un operator, iar pe email aşteptarea durează cel puţin o zi, arată datele GfK.   „Conform unui studiu realizat de divizia Mystery Shopping a GfK…




12:48, 24.02.2014

Cum răspund la RECLAMAŢII firmele de utilităţi din România

În medie, apelul telefonic este preluat în 3 minute de către un operator, iar pe email aşteptarea durează cel puţin o zi, arată datele GfK prezentate de Mediafax. "Conform unui studiu realizat de divizia Mystery…




12:30, 24.02.2014

Studiu GfK: CEZ și Enel sunt cei mai prompți în preluarea apelurilor consumatorilor. La polul opus se află E.ON

Dintre furnizorii de utilități prezente pe piața locală, compania E.ON se situează pe ultimul loc atunci când vine vorba de preluarea apelului de către un operator, durata maximă de așteptare fiind de 6 minute,…




11:27, 24.02.2014

E.ON, cel mai nesimţit furnizor de curent electric din ţară. Află cine este cel mai amiabil

CEZ si ENEL sunt cei mai prompti furnizori de utilitati cand vine vorba de preluarea apelului de catre un operator, durata maxima de asteptare fiind de doua minute, se arata intr-un studiu realizat de divizia Mystery…




11:24, 24.02.2014

CEZ si ENEL sunt cei mai prompti in preluarea apelurilor consumatorilor. La polul opus se afla E.ON (studiu GfK

CEZ si ENEL sunt cei mai prompti furnizori de utilitati cand vine vorba de preluarea apelului de catre un operator, durata maxima de asteptare fiind de doua minute, se arata intr-un studiu realizat de divizia Mystery…




22:48, 14.04.2013

Clientii sunt ignorati in Romania

Studiile de Mystery Shopping efectuate in ultimele 18 luni in Romania atesta faptul ca principalele lanturi de magazine au deficiente majore la amabilitatea personalului. Numai 27% din casieri au multumit clientilor…




04:40, 09.04.2013

Supermarket-urile au inregistrat deficiente majore la capitolul amabilitatea personalului

In goana dupa cele mai bune preturi, principalele lanturi de supermarket-uri au inregistrat deficiente majore la capitolul amabilitatea personalului, conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat de VBS - Business…




11:44, 12.03.2013

În perioada de criză, poţi face bani la cumpărături. Află cum!

În această perioadă de criză, lipsa locurilor de muncă este o problemă reală pentru locuitorii judeţului Alba. Conform raportului de activitate AJOFM Alba, numărul şomerilor şi a ratei şomajului este în continuă…




16:04, 29.10.2012

Cine sunt clienţii misterioşi care spionează în magazinele din Bucureşti

O importantă companie de cercetare de piaţă a derulat un studiu prin care a urmărit să verifice gradul de cunoaştere a activităţii de Mystery Shopping printre români şi cum este aceasta percepută. Dumneavoastră…




12:28, 25.10.2012

Ce cred românii că este un client misterios?

GfK România a derulat un studiu reprezentativ naţional pentru a verifica gradul de cunoaştere al activităţii de Mystery Shopping printre români şi cum este aceasta percepută.