Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

19:16, 05.06.2019

Initiative lansează ghidul Media Fact Book 2019

Initiative a lansat miercuri - 5 iunie, ediția 2019 a Media Fact Book, singurul raport de analiză a pieței românești de media și publicitate. Media Fact Book 2019 include un capitol special dedicat fenomenului…




18:38, 05.06.2019

Piaţa de media din România a crescut în 2018 și a ajuns la 454 milioane de euro. Rețelele de socializare au fost principalii piloni în online

Piaţa de media din România a înregistrat o nouă creştere în 2018, ajungând la 454 milioane de euro la sfârşitul anului, cu 10% mai mult faţă de anul 2017, potrivit noului raport Media Fact Book, care arată că reţelele…




12:09, 11.06.2018

Piata de media din Romania inregistreaza cea mai mare crestere de dupa criza, de 13% in 2017

Piata de media din Romania a inregistrat o noua crestere de 13% in 2017, pana la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agentia Initiative. Aceasta este cea mai mare…




12:57, 07.06.2018

Piaţa de media din România a ajuns la 412 milioane euro, anul trecut, după o creştere de 13%. Printul este oaia neagră

Piaţa de media din România a înregistrat o nouă creştere de 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative. Aceasta este cea mai mare…




11:57, 07.06.2018

Evoluție spectaculoasă! Piaţa de media din România a înregistrat o creştere de 13%, anul trecut, până la valoarea de 412 milioane de euro

Piaţa de media din România a înregistrat o creştere de 13%, anul trecut, până la valoarea de 412 milioane de euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative, scrie news.ro.Aceasta este…




11:45, 07.06.2018

Piaţa de media a crescut cu 13% în 2017! Ce se va întâmpla anul acesta

Piaţa de media din România a înregistrat o creştere de 13% în 2017, cel mai mare avans de după criză, până la 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative, în condiţiile…




14:44, 07.12.2017

Piaţa de publicitate va atinge valoarea de 459 milioane de euro în 2018. Online-ul va creşte până la 82 milioane de euro

Agenția Initiative estimează că piața de media din România a crescut cu 11% anul acesta, iar în 2018 se va majora cu 13%, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book. Această evoluție depășește…




16:12, 07.06.2017

Piata de media din Romania, in crestere cu 10%: ,,Daca mentinem acest ritm, in trei ani atingem varful din 2008"

Piata de media din Romania va ajunge la 403 milioane de euro anul acesta, in crestere cu 10% fata de 2016, cand s-a situat la valoarea de 366 milioane de euro, potrivit celei de-a XXI-a editii a raportului Media…




15:18, 07.06.2017

Piața de media, puternic dominată de TV și tot mai săracă în print, crește cu 10% în 2017. Când va atinge vârful din 2008?

Piața de media din România va crește anul acesta cu 10%, un avans similar cu cel de anul trecut, potrivit estimărilor agenției Initiative, cuprinse în raportul Media Fact Book. Piața de media locală va ajunge în…




11:39, 07.06.2017

Media Fact Book: Cheltuielile de publicitate vor depasi pragul de 400 de milioane de euro in 2017.

Cheltuielile de publicitate in media din Romania vor depasi anul acesta pragul de 400 de milioane de euro, in crestere cu 10% fata de 2016, potrivit ultimului raport anual Media Fact Book, dat miercuri publicitatii…




20:34, 09.12.2016

STUDIU: Piaţa de media din România a crescut cu 10% comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 de milioane de euro

Piaţa de media din România a crescut cu 10% în 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 de milioane de euro, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative.…




16:32, 08.12.2016

Cheltuielile de publicitate au crescut peste asteptari anul acesta, pana la 366 milioane euro - estimari Initiative

Cheltuielile de publicitate au crescut cu 10% in 2016 comparativ cu anul precedent, atingand 366 milioane de euro, estimeaza agentia de media Initiative Romania, care si-a revizuit pozitiv estimarile facute in…




00:03, 30.06.2016

Între presa tradițională și internet. Publicitatea pe net a crescut „Pe internet nu suntem vedete, suntem ca o familie. Cei de la televizor sunt mai inabordabili”…

1467234047 Companiile încep să aloce bugete din ce în ce mai mari pentru campaniile de publicitate din online. Astfel, jurnalismul civic este din ce în ce mai puternic în zilele noastre, iar oamenii simpli sunt…




17:02, 01.06.2016

Comanescu/Spotlight: Piata de publicitate in 2016: vestile proaste care se ascund in vesti bune

Cheltuielile cu publicitatea vor depăşi pentru prima oară 350 de milioane de euro din 2008 încoace, conform estimării Initiative Media cuprinsă în Media Fact Book, anuarul dat publicităţii azi.




17:08, 31.05.2016

Afaceri în România în creștere pentru Google Adwords

Reclamele prin Google Adwords înseamnă 51,3% din investiţiile în digital în România, estimate la circa 64 de milioane de euro, conform Media Fact Book, studiu realizat de agenţia de media Iniţiative.   Astfel,…




12:03, 31.05.2016

Studiu: Acționarii Pro TV, 100 de milioane de euro din publicitate | Intact, 55 de milioane de euro

Piața totală de publicitate TV din România a ajuns la 212 milioane de euro anul trecut, potrivit raportului Media Fact Book, realizat de către agenția Initiative. Potrivit studiului, Pro Tv, Intact și Kanal D au…




10:37, 30.05.2016

Media Fact Book: Piata de publicitate a crescut semnificativ in 2015, va creste din nou anul acesta, pana la peste 350 milioane de euro

​Cheltuielile de publicitate in media din Romania s-au ridicat, in 2015, la 332 milioane de euro, in crestere de la 313 milioane cu un an inainte, iar anul acesta ar urma sa creasca din nou, pana la 351 milioane…




10:17, 16.12.2015

Studiu de ultimă oră:România internetului amenință România televiziunii

În ultimii 10 ani, televiziunea, radioul şi presa scrisă se confruntă cu o tendinţă de scădere a interesului publicului.  Internetul este singurul canal câştigător, ajungând pe poziţia a…




12:25, 15.06.2015

Agora Project, ce reprezinta marii editori online pe piata de programmatic, se asteapta sa atraga 200.000 de euro anul acesta. Planuri de extindere in…

Agora Project, platforma de tranzactionare automatizata de publicitate online la care au aderat majoritatea marilor editori de presa online din Romania, se asteapta ca 2015 - primul an de activitate - sa se soldeze…




22:45, 08.06.2015

Paginademedia.ro: Romanii, printre fruntasii uitatului la TV

Televiziunea este principala distractie a romanilor. Acestia au petrecut anul trecut, in medie, 6,7 ore in fata televizoarelor, arata studiul Media Fact Book, realizat de agentia Initiative, potrivit paginademedia.ro.Mai…




18:40, 08.06.2015

Românii se uită foarte mult la televizor. Câte ore pe zi stăm în faţa ecranului

Televiziunea este principala distracție a românilor. Aceștia au petrecut anul trecut, în medie, 6,7 ore pe zi în fața televizoarelor, arată studiul Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Mai precis, este…




11:15, 03.06.2015

Cheltuielile de publicitate in 2014-2015, primii de crestere sanatoasa: Piata a atins 313 milioane euro si urmeaza sa urce la 322 milioane / Online-ul…

​Piata romaneasca de publicitate s-a ridicat, in 2014, la 313 milioane de euro, in crestere de la 305 milioane cu un an in urma, iar in 2015 ar urma sa atinga 322 de milioane de euro, potrivit ultimei editii a…




09:24, 12.06.2014

ICEEfest: peste 1.600 de participanți din 9 țări și 72 de speakeri din 47 de țări în București

Organizatorii au postat pe Facebook o agenda vizuala care explica structura evenimentului in 10 imagini. O puteti vedea aici: http://goo.gl/Cynn67 Pe scurt, cele mai importante teme care vor fi abordate sunt: 1.…




15:21, 10.06.2014

Studiu. Piata romaneasca de publicitate online in 2013: 25,5 milioane de euro, +15% fata de 2012. Cresterea - produsa intr-o oarecare masura de Google…

Piata romaneasca de publicitate online, incluzand doar o parte din banii cheltuiti pe publicitate prin Google si Facebook, s-a ridicat in 2013 la 112,9 milioane de lei (25,5 milioane euro, calculat la cursul mediu…




19:39, 29.05.2014

Media Fact Book 2014: Digital media prezinta sigura crestere pe piata de media din Romania, Pro a luat bani frumosi, se pregateste Antena 1…

“Anul 2014 reprezinta anul schimbarilor de paradigma in industria de media. In mediul digital pasim in era platformelor de programmatic trading, atat clientii, agentiile cat si publisherii fiind extrem de interesati…




09:33, 29.05.2014

Business B1 la zi: Cheltuielile din publicitate pe piața românească se vor ridica la 306 milioane de euro în acest an (VIDEO)

Cheltuielile de publicitate pe piața românească se vor ridica în 2014 la 306 milioane de euro, un nivel similar cu anul trecut, potrivit estimărilor din cadrul raportului anual Media Fact Book. Internetul este…




01:27, 29.05.2014

​VIDEO Alexandra Olteanu, Initiative Media: Publicitatea locala de tip display scade cu 10%, bugetele de digital se reorienteaza spre performance dot-com.…

​Jucatorii internationali din piata de digital, in frunte cu Google si Facebook, isi maresc avantajul in fata publisherilor din online-ul romanesc: din punct de vedere al bugetelor atrase, primii cresc, estimativ,…




16:51, 27.05.2014

Studiu: Publicitatea va ajunge la 306 de milioane de euro în 2014

Companiile din România vor investi anul acesta în publicitate 306 milioane de euro, apropiat de nivelul din 2013 și 2012, conform estimărilor agenției de media Initiative, în cadrul raportului anual Media Fact…




14:54, 27.05.2014

Piata de publicitate, 306 mil. euro in 2014, in crestere fata de anul trecut. Social media, noua arma

Valoarea totala neta a pietei de publicitate locale va fi de 306 milioane de euro in acest an, in usoara crestere fata de 2013 (305 milioane de euro), potrivit studiului Media Fact Book, lansat marti de Initiative. …




12:51, 27.05.2014

Internetul sfidează criza publicităţii. Piaţa de publicitate stagnează la 305 mil. euro în 2014

Dacă tehnologiile și recesiunea schimbă stilul de viață al consumatorilor, publicitatea urmează tendința, iar digitalul consumă tot mai mult din bugetele clienților. Cheltuielile publicitare online au crescut anul…