Media Fact Book - Stiri si informatii despre Media Fact Book | pagina 3 Ultima actualizare: 10:31:18, 01.06.2024
12:33, 27.05.2014
Media Fact Book 2014 – Industria de media la începutul erei programatice
Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, anunță lansarea Media Fact Book 2014, a 18a ediție a singurei analize care oferă o radiografie obiectivă a pieței de media din România. “Anul 2014 reprezintă…
11:36, 18.03.2014
De la print la digital: schimbarea la faţă a media
Clienţii şi corporaţiile devin tot mai familiarizaţi cu mediul digital. Social media, aplicaţiile şi dispozitivele digitale au devenit parte din activităţile de business de fiecare zi. În prezent, provocarea…
07:42, 16.09.2013
5 ani de criza: Investitiile in publicitate in 2013 sunt la nivelul lui 2005
Investitiile in publicitate sunt estimate sa ajunga in acest an in Romania la circa 295 milioane de euro, aproape de nivelul din 2005, cand au fost de 277 de milioane de euro, potrivit studiului Media Fact Book,…
06:52, 05.07.2013
Alexandra Olteanu, Media Fact Book: "Azi, daca incepi o afacere, primul euro il investesti in digital”. Despre piata de advertising si consumul media…
Desi piata de advertising a scazut in 2012 si urmeaza acelasi trend si anul acesta, inregistrand practic al cincilea an consecutiv de pierderi, gigantii globali fac inca bani frumosi in Romania. Facebook si Google…
15:50, 19.06.2013
Studiu: Piaţa de publicitate rămâne în scădere. Televiziunea şi online-ul au cele mai mari cote
Valoarea totală netă a pieţei de publicitate locale va fi de 295 de milioane de euro în acest an, în scădere faţă de 2012, când a ajuns la 303 milioane de euro, potrivit studiului Media Fact Book, lansat miercuri.
15:00, 19.06.2013
Media Fact Book Initiative 2013: Performance media - cea mai mare creștere a bugetelor de publicitate atrase în 2012
Agenția de media Initiative a lansat Media Fact Book 2013, editia a saptesprezecea a singurei analize complete a pieţei româneşti de media, ce pune in evidență tranformările pieței pe parcursul anului 2012,…
14:24, 19.06.2013
Performance media – cea mai mare creştere a bugetelor de publicitate atrase în 2012
Agenția de media Initiative a lansat cea de a 17- a ediție a Media Fact Book 2013, singura analiză completă a pieţei româneşti de media, ce pune în evidență tranformările pieței pe parcursul anului 2012, precum…
14:12, 19.06.2013
Piaţa de publicitate din România, în scădere pentru al doilea an consecutiv
Valoarea totală netă a pieţei de publicitate locale va fi de 295 de milioane de euro în acest an, în scădere faţă de 2012, când a ajuns la 303 milioane de euro, potrivit studiului Media Fact Book,…
13:40, 19.06.2013
Media Fact Book: Google AdWords va atrage anul acesta 40% din bugetele de publicitate online din Romania
Piata de publicitate online din Romania a crescut in 2012 cu 21% fata de 2011, pana la o valoare de 41,3 mil. euro. Din aceasta suma, Google AdWords acopera 37% din valoare si Facebook 5%, conform estimarilor Initiative,…
12:40, 19.06.2013
Media Fact Book 2013: Performance media, cea mai mare crestere a bugetelor de publicitate atrase in 2012
Piata de media din Romania a fost estimata la 303 mil. euro in 2012, in scadere cu 2-3% fata de anul precedent, unicul segment ce inregistreaza crestere fiind publicitatea online, cu o evolutie de 21%, incluzand…
16:42, 17.09.2012
Tolontan: Jurnaliștii și-au predat armele în mîna patronilor
Jurnalistul GSP, Cătălin Tolontan , face o analiză a presei româneşti din ultimii ani şi trage o concluzie sumbră, spunând că ziariştii sunt subjugaţi de patroni , iar situaţia economică gravă din media nu a degradat…
20:28, 13.06.2012
Media Fact Book: Google a generat circa 10 mil. euro in Romania anul trecut
Valoarea investitiilor in publicitatea online a fost cu 30% mai mare in 2011 fata de anul anterior, urcand pana la 34 mil. euro, conform studiului Media Fact Book. Display advertising scade ca pondere in totalul…
20:28, 13.06.2012
Media Fact Book: Investitiile in publicitate scad la 303 mil. euro
Piata de publicitate s-a diminuat cu 2% anul trecut ajungand la circa 309 milioane de euro, conform Media Fact Book, studiu realizat de agentia de media Initiative.
11:20, 13.06.2012
Media Fact Book 2012: Piata locala de publicitate a ajuns la 309 milioane de euro in 2011. Agentia Initiative: Scaderea de 2% este un rezultat bun, dupa…
Cheltuielile de publicitate pe piata romaneasca au ajuns in 2011 la 309 milioane de euro, cu 2% mai putin decat anul trecut, in timp ce anul acesta este de astreptat sa scada din nou cu cateva procente, pana la…
10:52, 13.06.2012
Digitalul, pe locul 2 ca investitii atrase din publicitate
Alexandra Olteanu, managing director al agentiei Initiative, a declarat ca digitalul a fost vedeta anului 2011 in ceea ce priveste investitiile in publicitate, reusind sa castige locul secund, dupa TV, intre canalele…
17:50, 30.06.2011
Companiile de cercetare de piata mizeaza pe cresteri de 5% a veniturilor
Pe fondul scaderii consumului si al intensificarii concurentei, companiile incearca sa identifice solutii de contracarare a caderii pietei apeland la cercetarea de marketing, iar rezultatele se vad in primul rand…
16:58, 30.06.2011
Media Fact Book 2011 si Digital Fact Book, in atentia publicului de peste hotare
Media Fact Book, studiu privind evolutia pietei media realizat de Initiative, a inregistrat, in numai trei saptamani de la lansare, peste 1.200 de cititori care au descarcat versiunea online. Din acestia, 16% sunt…
22:20, 09.06.2011
Publicitatea, semne bune pentru 2012
Conform celui mai recent raport Media Fact Book, investiţiile în promovare ar putea să crească de anul viitor. Publicitatea pe internet ia avânt şi ameninţă să depăşească panotajul şi să ajungă pe locul al doilea…
20:00, 09.06.2011
Topul celor mai promovate branduri in 2010
Cele mai promovate branduri de pe piata romaneasca de media au fost si anul trecut cele din telecom si industria bunurilor de larg consum. Urmariti un top 10 al brandurilor care au investit cel mai mult in publicitate,…
13:22, 09.06.2011
Premieră: Online-ul românesc bate printul la încasări din publicitate
Ultimul studiu Media Fact Book confirmă că piața media din România se supune trendurilor de afară: în 2011, pentru prima dată în presa românească, încasările din publicitate le vor devansa pe cele din print, după…
11:04, 09.06.2011
Piata de publicitate: Revenirea pe crestere este asteptata in 2012. Cheltuielile vor scadea temperat, cu circa 3%, in 2011
Cheltuielile de publicitate ar urma sa scada si anul acesta in Romania, dar mai temperat, potrivit celor mai noi estimari ale agentiei Initiative, care a publicat, joi, raportul Media Fact Book 2011. Acesta estimeaza…