Lighthouse Group - Stiri si informatii despre Lighthouse Group | prima pagina Ultima actualizare: 14:51:19, 07.06.2024
15:51, 13.11.2013
Bărbatul român se comportă ca un vânător când face shopping
Bărbaţii au fost întotdeauna caracterizaţi de spiritul de vânătoare şi, chiar dacă vremurile s-au schimbat, acest aspect rămâne unul definitoriu în viaţa acestora, inclusiv în comportamentul din faţa rafturilor…
13:45, 13.11.2013
BLACK FRIDAY: Ce s-a schimbat în viaţa bărbaţilor români şi cum se comportă ei ca shopperi
BLACK FRIDAY: Barbatul a fost intotdeauna caracterizat de spiritul de vanatoare si, chiar dacă vremurile s-au schimbat, acest aspect ramane unul definitoriu in viata lor. De la felul in care aleg sa isi petreaca…
12:36, 13.11.2013
webRelease: Barbatul - de la arc la shopping cart - un nou raport de cercetare SMARK Research din care aflam ce s-a schimbat in viata barbatilor…
Considerand femeile ca principal factor de decizie in cazul multor categorii de consum, dar si in alte aspecte din viata de zi cu zi, industria de research a ajuns sa neglijeze consumatorii de sex masculin.SMARK…
08:57, 19.09.2013
Profilul de consumator al barbatului roman, deconspirat pentru expertii de marketing
Profilul de consumator al barbatului roman a fost conturat in septembrie la Marketing for Men, prima conferinta dedicata in exclusivitate intelegerii shopper-ului masculin din Romania. In prima zi a conferintei,…
14:18, 09.09.2013
Marketing for Men 2013. Ultimele zile de inscriere pentru singurul eveniment destinat shopper-ului masculin
Reprezentantii industriei de marcomm se mai pot inscrie timp de inca trei zile la Marketing for Men 2013, conferinta din seria SMARK KnowHow ce isi propune sa dezbata in profunzime profilul si caracteristicile…