Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

12:33, 27.05.2014

Media Fact Book 2014 – Industria de media la începutul erei programatice

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, anunță lansarea Media Fact Book 2014, a 18a ediție a singurei analize care oferă o radiografie obiectivă a pieței de media din România. “Anul 2014 reprezintă…




00:00, 19.05.2014

Specializat - IPG Mediabrands lanseaza un nou unit de programmatic buying

Initiative Media, BPN România si Universal Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, anunta lansarea Cadreon, noul hub de programmatic buying, localizat în Ungaria, acesta va  deservi pietele din Europa…




11:00, 04.05.2014

Viitorul pieței de media buying digital - Programmatic Buying

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, prezintă cele mai relevante date legate de evoluția și de dezvoltarea globală a Programmatic Buying, informațiile fiind incluse în “The International…




15:12, 23.02.2014

Prognoza media la nivel global pentru anul 2014

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, punctează cele mai relevante concluzii pentru piața media a anului 2013 și realizează o prognoză pentru anul 2014, pe baza informațiilor din cel mai recent…




14:12, 04.02.2014

Cheltuielile de media vor creste cu 6,5% la nivel mondial, in acest an - studiu

Cheltuielile de media vor creste in acest an cu 6,5% la nivel international, pana la 521,6 miliarde de dolari, cea mai importanta crestere anuala din ultimii patru ani, potrivit unui studiu realizat de Magna Global,…




13:00, 03.02.2014

Consumul de publicitate îşi va reveni din 2015

Piaţa locală de media a avut anul trecut o valoare de 303 milioane de euro, în uşoară scădere faţă de 2011, când s-a situat la nivelul de 309 mil. euro. Nici 2014 nu se anunţă un an mai bun: volumele de cheltuieli…