Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

10:15, 09.11.2023

FLYONE: Companie aeriană de top, conform Global Brand Awards

FLYONE a fost desemnată drept „Companie aeriană de top în Moldova” în cadrul prestigiosului clasament Global Brand Awards. Evenimentul este organizat anual de către Global Brands Magazine (GBM), o publicație internațională…




09:55, 12.07.2022

Nepoata Prinţesei Diana, apariţie de neuitat la un eveniment

Nepoata Prinţesei Diana, apariţie de neuitat la un eveniment Frumusețea și rafinamentul pare că se moștenesc în familie. A demonstrat-o recent nepoata Prințesei Diana, Lady Kitty Spencer. Tânăra de o frumusețe…




14:35, 30.03.2022

A$AP Rocky își lansează propriul whiskey

În ultimii trei ani, A$AP Rocky, artistul care s-a făcut remarcat atât în muzică cât și în artă sau modă, a lucrat în secret la lansarea Mercer + Prince, un whisky canadian dezvoltat în parteneriat cu Global Brand…




13:52, 11.10.2019

(P) “ONE DROP CAN MAKE A RAINBOW” – O colecție vibrantă, în ediție limitată, lansată de EVIAN® în colaborare cu Virgil Abloh

evian® și designerul vizionar Virgil Abloh dezvăluie primul proiect creativ al colecției în ediție limitată „One Drop can make a Rainbow”. Proiectul reușește să pună în practică viziunea comună pe care o împărtășesc…




07:55, 24.05.2018

Cea mai vândută bere japoneză a ajuns în România. Conține un ingredient specific culturii japoneze

Noul produs este o bere blondă nepasteurizată care conţine, pe langă ingredientele de bază - apă, malţ, hamei şi drojdie - şi un ingredient specific culturii japoneze - orezul. Ursus Breweries, cel mai mare producător…




16:34, 12.06.2017

Toyota își menține titlul de cea mai valoroasă marcă auto din lume

Toyota, unul dintre cei mai mari producători de automobile din lume, a fost desemnat, pentru a zecea oară, cel mai valoros brand auto din lume. Compania de cercetare de piață Kantar Millward Brown a lansat, pentru…




14:03, 10.01.2017

Mărci, pe locuri, fiţi gata…! – Generaţia Z creşte şi este gata să dea startul unei noi curse cu obstacole, susţine Kantar Millward Brown

Un nou studiu AdReaction de la Kantar Millward Brown, dat publicităţii astăzi, dezvăluie faptul ca Generaţia  Z gândeşte şi reacţionează diferit în privinţa reclamelor, faţă de predecesoarele sale.…




17:12, 06.12.2016

Previziunile Kantar Millward Brown pentru 2017

Kantar Millward Brown, una dintre cele mai mari agentii de research la nivel global, ce sprijina companiile sa dezvolte branduri puternice, da astazi publicitatii previziunile anuale legate de mediul digital si…




19:22, 17.08.2016

Katy Perry îşi lansează propria colecţie de pantofi

Katy Perry a făcut echipă cu Global Brands Group pentru a lansa propria colecţie de încălţăminte, anul viitor, informează contactmusic.com. Artista în vârstă de 30 de ani a ales să lucreze cu Global Brands Group,…




16:53, 17.08.2016

Katy Perry va avea propria colecție de încălțăminte

Cântăreața Katy Perry se pregătește să facă primii pași în domeniul modei, lansându-și propria colecție de încălțăminte, în partenariat cu Global Brand, informează 7sur7.be. Într-un interviu acordat portalului…




10:08, 12.01.2016

Conform Millward Brown, în 2016 marketerii vor crea noi legături între canalele de vânzare și cele de comunicare

Millward Brown, agentia globala de top care ajuta companiile sa construiasca branduri puternice, da astazi publicitatii raportul anual privind predictiile legate de Digital si Media. Pentru cel de-al optulea an…




11:37, 14.10.2015

S-a lansat raportul global AdReaction

Utilizatorii multi-screen petrec un timp egal vizualizand continut video la televizor si continut video pe platformele digitale, insa raman mult mai putin receptivi la reclamele digitale, conform AdReaction: Video…




21:12, 09.10.2011

AXA si Allianz, in topul celor mai apreciate 100 de branduri din lume

Brand-urile AXA si Allianz s-au clasat pe pozitia 53 si respectiv 67 in clasamentul Global Brand, intocmit de agentia Interbrand, care a analizat cele mai apreciate branduri globale in anul 2011.