Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

09:35, 17.04.2024

PROIECT MIHAI EMINESCU Echipa Multitouchcnme de la Colegiul Mihai Eminescu, calificată la faza națională a Concursului IT DaVinci

PROIECT MIHAI EMINESCU Echipa Multitouchcnme de la Colegiul Mihai Eminescu, calificată la faza națională a Concursului IT DaVinci

Echipa Multitouchcnme  de la Colegiul Național Mihai Eminescu din Satu Mare s-a calificat la faza națională a Concursului  Național de Inovație Tehnică & IT DaVinci, Ediția a IX-a, București, cu proiectul Educația…




17:55, 15.04.2024

Echipa Multitouchcnme calificată la faza finală a concursului național de inovație

Echipa Multitouchcnme calificată la faza finală a concursului național de inovație

Proiectul Educația 4.0. Gamification și utilizarea AI pentru crearea de filme educaționale, al Echipei Multitouchcnme –calificat la faza națională a Concursului Național de Inovație Tehnică & IT DaVinci, Ediția…




06:35, 09.01.2024

Ce va aduce 2024 pe piața serviciilor educaționale. Raluca Neagu, Skillab: Microlearning, AI sau gamification vor fi noile tendințe

Ce va aduce 2024 pe piața serviciilor educaționale. Raluca Neagu, Skillab: Microlearning, AI sau gamification vor fi noile tendințe

Ce ne pregătește 2024 în domeniul serviciilor educaționale pentru angajați? Dacă în cazul copiilor ne-am edificat cum stăm cu ”România educată”, la adulți mai e o speranță - dar noile trenduri au de dat o bătălie…




15:45, 17.10.2023

FOTO: Reprezentanți IȘJ Alba, în delegație în Portugalia. Vizite la centre pentru vârstnici și sesiuni de formare

FOTO: Reprezentanți IȘJ Alba, în delegație în Portugalia. Vizite la centre pentru vârstnici și sesiuni de formare Reprezentanți ai Inspectoratului Școlar Județean Alba și ai Asociației G.I.S.A.S. au participat,…




11:00, 10.03.2023

Jobful, platformă de recrutare pe bază de gamification, lansează o campanie de finanţare pe Rōnin

Jobful, un startup-ul românesc de tehnologie, ce oferă o soluţie de recrutare online bazată pe gamification, a lansat o campanie de finanţare pe platforma de crowdfunding Rōnin și ţinteşte o finanțare de tip bridge…




12:41, 09.11.2022

Brașovenii pot descoperi ,,Secretul familiei Mureșianu” cu ajutorul unui tur virtual gamificat, joi, la Muzeul Casa Mureșenilor

Muzeul „Casa Mureșenilor” Brașov vă invită joi, 10 noiembrie 2022, ora 13, la prezentarea publică a principalului rezultat din cadrul proiectului cultural „Secretul Familiei Mureșianu – Tur virtual gamificat”.…




16:50, 08.08.2022

Universitatea Politehnica Timișoara – predare prin interactivitate, storytelling sau gamification

Universitatea Politehnica Timișoara este adepta metodelor noi de predare, iar în ultimii ani fiecare facultate în parte a dus o campanie amplă de digitalizare. De altfel, pentru tinerii din noua generație tehnologia…




10:50, 08.08.2022

Rectorul Universității Politehnica Timișoara, perspectivă nouă asupra educației: Profesorii trebuie să predea prin interactivitate, storytelling sau gamification

Universitatea Politehnica Timișoara este adepta metodelor noi de predare, iar în ultimii ani fiecare facultate în parte a dus o campanie amplă de digitalizare. De altfel, pentru tinerii din noua generație tehnologia…




00:21, 05.05.2022

„Clean Nature, Long Life- Cauzele și efectele poluării- Gamificare”

Școala Gimnazială „Octavian Voicu” Bacău, partener în cadrul proiectului Erasmus+ Clean Nature Long Life, găzduiește în această săptămână o serie de care au fost pregătite cu răbdare și atenție de către membrii…




11:05, 18.03.2022

Gamification of Digital Learning, un nou proiect finanţat prin ERASMUS+ la Colegiul Tehnic ...

În perioada 1 ianuarie 2022 - 30 decembrie 2023, Colegiul Tehnic „Mihai Băcescu" din Fălticeni derulează, în calitate de partener, proiectul Gamification of Digital Learning, finanțat de Comisia Europeană prin…




11:05, 09.02.2022

Gamificare şi digital learning în ultimul proiect european derulat de Colegiul ,,Mihai Băcescu”

Vineri, 4 februarie, Colegiul Tehnic „Mihai Băcescu" din Fălticeni a fost prezent într-un nou proiect Erasmus+ intitulat ,,Digital – English as a Second Language" (D-ESL). Prima întâlnire transnaţională de parteneriat…




14:45, 11.11.2020

BCR și Visa lansează primul program de gamification din banking

Banca Comercială Română și Visa lansează primul program de gamification din banking: „Descoperă Lumea BCR Visa”. Programul este disponibil în magazinul aplicației George, platforma de digital banking a Băncii Comerciale…




21:00, 30.09.2020

MindHub, o altfel de școală

Programarea este un domeniu foarte căutat în zilele noastre și, cu siguranță, va fi cel puțin la fel de solicitat și în viitor, iar introducerea copiilor încă de mici în acest univers îi ajută să dobândească capacități,…




10:51, 02.06.2020

Platforma românească de recrutare prin gamification Jobful primeşte o investiţie de 250.000 euro

​Jobful, startup românesc care a dezvoltat o platformă de recrutare prin gamification, a încheiat o rundă de investiții pre-seed de 250.000 euro. Cum a apărut acest startup şi cum funcţionează recrutarea…




11:55, 10.06.2019

O platformă românească de recrutare prin gamification primeşte o investiţie de 100.000 euro

Jobful, startup românesc care a dezvoltat o platformă de recrutare prin gamification a primit o finanţare de 100.000 de euro, într-o prima rundă de angel investment de la 3 investitori. Banii vor merge…




13:17, 12.04.2019

"FROM GAMIFICATION TO LEARNING".

Politistii de prevenire vin in sprijinul dascalilor, in cadrul unui proiect Erasmus +, de formare continua a cadrelor didactice. Siguranta in scoala este o prioritate a Politiei Bistritene, motiv pentru care, Compartimentul…




16:53, 08.04.2019

Anunț Eveniment Multiplicare

Evenimentul de multiplicare are următorul program: Conferință Națională de Lansare | 09.04.2019. | 11.00-13.00 | sala ADM Gamification Workshop | 10.04.2019 | 09-11.00 | sala P11 Locația: clădirea Facultății de…




11:21, 12.03.2019

Tendinte ce vor influenta comportamentul romanilor in 2019

Printre cele mai importante tendințe ce vor influența comportamentul românilor în 2019 se numără responsabilitatea fața de mediu, interesul pentru gamificare și preferința pentru interactiunea cu brandurile prin…




17:27, 13.08.2018

Un site de joburi sau de jocuri - Platforma romnească de recrutare prin gamification

Trei tineri pasionaţi de jocuri şi de antreprenoriat s-au gândit să îmbine cele două interese într-un startup. Aşa a apărut Jobful, o platformă de recrutare, unde cei care îşi caută un job nu aplică printr-un CV,…




19:07, 13.06.2018

Ascendia câștigă la EU Social Challenges și începe colaborarea cu iziBAC -creatorii aplicației care ajută elevii de liceu să ia BAC-ul.

Ascendia, una dintre cele mai importante companii de eLearning din România, câștigă un grant prin programul Orizont 2020 și începe colaborarea cu iziBAC  - creatorii aplicației care ajută…




12:35, 10.04.2017

Gamification, o nouă metodă de învăţare aplicată şi de profesorii români

Jocurile video prind tot mai bine la școală. Profesorii aplică cu succes, la orele de curs, gamificarea. Lecțiile sunt transformate în misiuni, exact ca în jocuri, copiii interacționează pe tot parcursul orei unii…




19:19, 21.02.2017

Impactul semnificativ pe care l-au avut jocurile video în economia reală

Metodele tradiţionale de motivare au din ce în ce mai puţin succes, de unde şi nevoia companiilor de a se orienta spre metode noi, diferite, adaptate profilului psihologic al noilor generaţii. Conform unui studiu…




16:55, 13.02.2017

Noi strategii de retentie a angajatilor intr-o companie. Cum aplica o firma romaneasca ideea de gamification pentru a motiva echipa

Specialistii HR (resurse umane) arata ca rata de retentie a angajatilor din domeniul IT a scazut in ultimii ani, in conditiile competitiei tot mai ridicate de pe piata, odata cu deschiderea de birouri locale de…




14:54, 31.01.2017

Anul gamification pentru Equatorial: compania a atins un milion de euro in 2016

Equatorial, unul dintre principalii jucatori de pe piata de training din Romania, a inregistrat in 2016 o cifra de afaceri de peste un milion de euro, in crestere cu 37% comparativ cu rezultatul anului 2015. Cea…




15:29, 11.01.2017

EY lansează programul EY Express - acceleratorul de carieră pentru piața de muncă a viitorului

Cum vor arăta meseriile viitorului? Nimeni nu știe exact, pentru că inteligența artificială și robotica vor modifica fundamental societatea și, implicit, piața de muncă, așa cum relevă și studiul &"Future of Jobs&"…




23:13, 15.05.2016

Învăţătoarea care a transformat jocurile video în metode de învăţare

O învăţătoare din Târgu Jiu a adus în România un sistem de învăţare nou şi atractiv, bazat pe jocuri. Gamificarea, pe româneşte, înseamnă recompensarea elevilor cu puncte, diplome sau medalii în funcţie...




14:43, 14.05.2016

O metodă revoluționară de predare în școli, acum și în România

Jocurile video prind tot mai bine la școală! Da, ați auzit bine! Mai precis, profesorii aplică cu succes, la orele de curs, gamificarea! Și acum explicația. Lecțiile sunt transformate în misiuni, exact ca în jocuri,…




12:34, 21.04.2016

Trainer Orange Romania: Gamification, parte solida din viitorul de invatare

Ionela Moldovan are, probabil, una dintre cele mai interesante si utile functii in cadrul unei companii - trainer si development manager. Din aceasta pozitie, alaturi de echipa sa, acopera necesitatile de dezvoltare…




06:34, 14.04.2016

Cat de greu a devenit sa gasesti IT-isti: "Din 100 de candidati s-au prezentat doi la interviu"

Companiile din Romania cauta si in acest an o multime de IT-isti pentru posturile pe care le au deschise, insa din cauza numarului insuficient de specialisti si a concurentei mari dintre angajatori, gasirea oamenilor…




15:54, 05.04.2016

Recrutarea in era digitala: Peste 70% dintre candidatii valorosi nu isi cauta job... Ce urmeaza?

Intreaba orice HR Manager care sunt provocarile anului acesta si iti va raspunde fara a sta prea mult pe ganduri: sa-i gasesc pe cei mai buni, dar mai ales sa ii conving sa ramana in organizatia mea. 0  0…