Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

13:40, 06.11.2014

Andrei Barbu, Cosul de Legume: Am investit pana acum 60.000 de euro in afacere. Ne asteptam la cresteri de 3 cifre

Lansata in urma cu patru ani, afacerea cu legume detinuta de Andrei Barbu livreaza in prezent in medie pe luna 100 de comenzi, business-ul urmand sa inregistreze in urmatorii ani un procent de crestere de trei…




13:40, 06.11.2014

Millward Brown: Utilizatorii multichannel asteapta preturi similare in online si offline

Utilizatorii multichannel se asteapta sa gaseasca un pret similar in mediul offline si online, in timp ce consumatorii care achizitioneaza exclusiv offline tind sa cumpere dintr-un singur loc, a declarat Catrinel…




12:40, 06.11.2014

Florin Cucu, Sofiaman: Vanzarile pe care le realizam in online s-au dublat de la an la an

Sofiaman, cel mai important producator roman de pijamale, a intrat in zona comertului online in urma cu doi ani si si-a dublat afacerile pe acest canal de la an la an, a declarat Florin Cucu, director general al…




11:45, 06.11.2014

Mihai Seceleanu, retail.ro: 44% din romani isi aleg produsele dupa ce au accesat online-ul

Daca in Cehia 4 din 10 consumatori offline sunt influentati de online atunci cand isi aleg produsele si serviciile, in timp ce in Romania ponderea este de 44% in randul utilizatorilor romani de Internet, a declarat…




11:45, 06.11.2014

Bartosz Niwinski, director regional CEE al Hybris: In prezent nu mai exista un client tipic pentru solutiile noastre

In prezent nu mai exista un client tipic, daca inainte retailul era clientul principal, acum vorbim de o plaja larga de industrii care apeleaza la solutiile noastre: vorbim de distributie, telecom, productie, asigurari…




11:45, 06.11.2014

Radu Butufei, Carrefour Online: Aproape la fiecare comanda avem si un produs fresh. Bonul mediu, de 4 ori mai mare in online

Anul acesta Carrefour Online a livrat 1.800 de tone de produse din care 100 de tone au fost produse proaspete, Radu Butufei, managerul platformei de eCommerce, spunand ca aproape in toate comenzile s-a regasit…




10:45, 06.11.2014

Alexandru Jijian, Evozon: IMM-urile nu sunt pregatite inca pentru omnichannel

Costurile pentru implementarea unei platforme omnichannel nu reprezinta o problema pentru companii, iar profitul poate aparea intr-un timp scurt. Cu toate acestea, IMM-urile din Romania nu sunt inca pregatite pentru…




23:10, 05.11.2014

De la raft in online: cum se aliniaza brandurile pentru batalia digitala

vezi prezentarea Intr-un context in care digitalul prinde avant, nu doar retailerii trebuie sa aiba o prezenta tot mai activa online, ci si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori.…




16:45, 05.11.2014

Alina Stepan: Rezonanta germana a numelor de branduri nu mai reprezinta un miraj

Era o vreme, cel putin inainte de perioada de criza, in care cei care alegeau branduri romanesti alegeau mai degraba cu spirit patriotic. Cand a venit criza am inceput sa ne orientam catre branduri mai accesibile…




15:40, 05.11.2014

Jean Valvis: Nu voi face niciodata un private label. “No-name-urile” ajung sa omoare producatorii din Franta

Franta, o tara in care peste o treime din produsele comercializate in retail sunt marci private (private label – engl.) se confrunta cu o mare problema legata de cresterea numarului de produse produse sub…




13:40, 05.11.2014

Razvan Orbulescu, Friesland: Digitalul suprapus recesiunii a rezultat in perioada adevarului

Explozia digitalului suprapusa cu recesiunea a dus la crearea unei perioade a adevarului, considera Razvan Orbulescu, director de marketing al Friesland Romania. Razvan Orbulescu a comentat in cadrul retailArena…




11:40, 05.11.2014

Digitalul, noua miza a investitiilor in marketing: ce bugete au producatorii pentru online si ce rezultate aduce platforma

Digitalul (mediul online) devine treptat, dar sigur, unul dintre principalele medii in care vor fi directionate bugetele de marketing, segment care a crescut puternic in ultimii ani, cel putin asta reiese din declaratiile…




11:40, 05.11.2014

Produsele romanesti in supermarket : cum abordeaza marii retaileri micul producator

Producatorii mici si foarte mici au inceput deja sa fie abordati de marii retaileri. Numarul celor prezenti in marile lanturi este inca foarte mic si abordarea este locala, insa pasi mari vor fi facuti in domeniu,…




11:40, 05.11.2014

Andreea Florea, BrandTailors: In branding nu mai exista “strategie de online”, exista doar strategie. Digitalul a pus capat “epocii de aur a raftului”

In branding companiile nu mai folosesc termenul de “strategie de online&", ci doar strategie, integrand deja online-ul pe ordinea de zi a activitatii de comunicare si pozitionare pe piata a produsului, sustine…




16:41, 04.11.2014

Bogdan Belciu, PwC: In retail, cel mai probabil nu va fi un an spectaculos

Rezultatele economice din ultimele doua trimestre, ne incadreaza practic din nou intr-o situatie de criza economica si, ca urmare, asteptarile din piata de retail nu sunt extrem de pozitive. Dupa doua semestre…




13:40, 04.11.2014

Comunicarea din retail, esentiala pentru business: Trebuie depasita “bariera” TV-ului. Romania a ajuns la un nivel de tehnologizare foarte ridicat

“Pentru a construi o poveste trebuie sa vii cu o idee mai mare&", sustine Catalin Dobre (foto), executive creative director McCann, la conferinta RetailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro…




12:41, 04.11.2014

Israel Vizel, AFI Europe: Daca un magazin vinde bine in spatiile comerciale are sanse mari sa patrunda si sa aiba succes si in online

Un magazin care vinde bine in offline poate avea un succes mai mare in online decat un alt magazin care nu se bucura de un asa mare succes in spatiile de vanzare, este de parere Israel Vizel Israel Vizel (foto),…




12:40, 04.11.2014

Bogdan Belciu, PwC: Pentru romani cumparaturile continua sa fie legate mai degraba de experienta decat de buget

Pentru romani cumparaturile lunare, zilnice continua sa fie legate de experienta de consum decat de buget familiei sau personal. Acest lucru devine si mai evident daca ne gandim la obisnuinta romanilor de a-si…




12:40, 04.11.2014

DTZ Echinox: Un client petrece, in medie, putin peste o ora intr-un centru comercial

Un client petrece, in medie, 67 de minute intr-un centru comercial si viziteaza cu putin peste trei spatii de profil intr-un an, arata datele DTZ Echinox la nivelul Capitalei, unul dintre cei mai mari consultanti…




12:40, 04.11.2014

Bogdan Belciu, PwC: Romania este o piata de "supermarket"

Retailul modern a cunoscut in ultima vreme cu o crestere medie de 10% la nivelul intregii piete de FMCG, o crestere sustinuta, care va continua cu o medie de 6% in urmatorii ani. Exista, asa cum putem observa,…




11:40, 04.11.2014

Bogdan Belciu, PwC: Romanii au obiceiul sa tina frigiderul plin, mai tot timpul

Valoarea medie totala a cifrei de afaceri in retail a scazut pana in 2010, dar apoi a revenit pe crestere la aproximativ 10% anual, evolutie care nu a fost data de vanzarile de produse alimentare - care s-au mentinut…




11:40, 04.11.2014

Bogdan Belciu, PwC: Consumatorul roman este destul de pesimist, de foarte multi ani

Daca vorbim despre retail nu putem sa excludem consumul si increderea consumatorului, care reprezinta un indicator, din pacate, nu atat de mult folosit in Romania, dar este foarte frecvent utilizat in alte piete…




11:40, 04.11.2014

Tatian Diaconu, Immochan: “Digitalul este o prelungire a comertului fizic, acum interactiunea incepe cu clientul inca de acasa”. Ce se intampla cu spatiile…

Segmentul digital sau vanzarile online sunt o prelungire a comertului fizic, un plus adus industriei de profil, avantajul fiind acela ca interactiunea cu clientul incepe acum de acasa, a declarat Tatian Diaconu,…




19:20, 25.10.2014

Cum a ajuns Clujul în ochii străinilor „Silicon Valley al Europei“

„De la intrarea României în UE în 2007, Clujul, acest oraş plin de studenţi al Transilvaniei a devenit un „El-Dorado“ al informaticienilor. Mii de ingineri construiesc site-uri şi software pentru 400 de euro pe…




15:03, 12.03.2014

Ce firme romanesti participa la cel mai mare eveniment IT din Germania

17 companii romanesti din domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor participa, in perioada 10-14 martie, la cel mai important targ din domeniu "CEBIT 2014", ce se desfasoara la Hanovra, Germania. Pavilionul…




14:33, 11.03.2014

Romania la targul CEBIT Hanovra - 17 companii au standuri in pavilionul national

17 companii romanesti din domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor participa la targul de tehnologie CEBIT Hanovra, arata un comunicat al Ministerului Economiei. Pavilionul Romaniei a fost organizat de…




12:10, 08.04.2013

Infotech 2013, un târg unde studenţii de la UTCN se pot angaja la mari companii din domeniul tehnic

Universitatea Tehnică Cluj-Napoca şi Organizaţia Studenţilor din UTCN organizează de azi, 8 aprilie, până pe 25 aprilie, târgul Infotech la care şi-au anunţat prezenţa mari companii precum Emerson, Yonder, Evozon…




14:08, 29.05.2012

JOBURI pe Cluj Arena: 45 de companii oferă peste 700 de locuri de muncă

La evenimentul organizat de compania KCMC-K Consulting Management and Coordination, alături de Agenţia de Dezvoltare Comunitară "Împreună" vor fi prezente companii precum Sykes, Allianz Ţiriac, Asirom, Arabesque,…




11:50, 29.05.2012

Târg de joburi pe Cluj Arena: 45 de mari companii oferă peste 700 de locuri de muncă

Târgul de joburi „Nu renunț!” se va desfășura miercuri, 30 mai, între orele 10.00-16.00, pe Cluj Arena. Acesta face parte din proiectul N.O.R.D. (Nevoia de Orientare, Reorientare și Dezvoltare) și se adresează…




10:36, 05.10.2011

O nouă ediţie a Târgului de Cariere are loc la Cluj. Vezi companiile angajatoare

Cei care nu au un loc de muncă sunt invitaţi să treacă pe la Casa de Cultură a Studenţilor în data de 13 sau 14 octombrie, pentru că acolo va avea loc o nouă ediţie a Târgului de Cariere. La acest Târg vor participa…