Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

02:00, 14.12.2012

90% dintre operatorii online ai departamentului „Asistenţă clienţi” nu oferă detalii despre garanţia produselor

Majoritatea operatorilor (90%) din departamentele de „Asistenţă clienţi” ai companiilor de pe piaţa IT online nu oferă detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate, se arată într-un studiu de profil…




14:08, 12.12.2012

Un studiu de mystery shopping arată de ce românii nu au încredere în comerţul electronic

90% dintre operatorii din departamentele de “customer support” ai jucătorilor de pe piaţa IT online nu au oferit detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate, conform unui studiu de mystery shopping…




11:36, 12.12.2012

Vocea din Online: Cum un operator de customer suport a incercat sa vanda clientului un produs personal

Circa 90% dintre operatorii din departamentele de “customer support&" ai jucătorilor de pe piaţa IT online autohtona nu au oferit detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate si au oferit…




01:12, 13.11.2012

webRelease: Simpozionul Management for Customer Service Excellence

Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucuresti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema: "Management for Customer Service Excellence". Evenimentul este organizat de Customer Service…




15:36, 25.07.2012

Caracaţita presei pro-Băsescu. Care este fluxul banilor către instituţiile media simpatizante ale preşdintelui suspendat

Banii negri proveniţi din fraude mari împotriva statului român ajung în bugetele unor instituţii de presă, care sunt principalele platforme de comunicare şi manipulare ale preşedintelui suspendat Traian Băsescu.Potrivit…




06:26, 29.05.2012

Management for Customer Service Excellence, 14 Iunie Capital Plaza

VBS - Business Solutions va invita sa participati la simpozionul despre excelenta in relatia cu clientii - "Management for Customer Service Excellence" in data de 14 Iunie 2012 intre orele 10:30 - 18:30 la Capital…




11:10, 03.02.2012

Băncile din România, corigente la profesionalism şi satisfacţia clientului

Atitudinea profesională a angajaţilor din sistemul bancar românesc prezintă deficienţe majore, conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat de VBS – Business Solutions. Numai una din cele mai importante opt…




23:55, 02.02.2012

Mit spulberat: clinicile private, repetente la relațiile cu clientii

Un studiu de mystery calling făcut de VBS -Business Solutions, la principalele clinici de sănătate private, a arătat că doar în jumătate din cazuri “pacienţii misterioşi” au fost ajutați sau întâmpinaţi la celalalt…