Business Solutions - Stiri si informatii despre Business Solutions | pagina 3 Ultima actualizare: 06:51:07, 29.05.2024
02:00, 14.12.2012
90% dintre operatorii online ai departamentului „Asistenţă clienţi” nu oferă detalii despre garanţia produselor
Majoritatea operatorilor (90%) din departamentele de „Asistenţă clienţi” ai companiilor de pe piaţa IT online nu oferă detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate, se arată într-un studiu de profil…
14:08, 12.12.2012
Un studiu de mystery shopping arată de ce românii nu au încredere în comerţul electronic
90% dintre operatorii din departamentele de “customer support” ai jucătorilor de pe piaţa IT online nu au oferit detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate, conform unui studiu de mystery shopping…
11:36, 12.12.2012
Vocea din Online: Cum un operator de customer suport a incercat sa vanda clientului un produs personal
Circa 90% dintre operatorii din departamentele de “customer support&" ai jucătorilor de pe piaţa IT online autohtona nu au oferit detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate si au oferit…
01:12, 13.11.2012
webRelease: Simpozionul Management for Customer Service Excellence
Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucuresti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema: "Management for Customer Service Excellence". Evenimentul este organizat de Customer Service…
15:36, 25.07.2012
Caracaţita presei pro-Băsescu. Care este fluxul banilor către instituţiile media simpatizante ale preşdintelui suspendat
Banii negri proveniţi din fraude mari împotriva statului român ajung în bugetele unor instituţii de presă, care sunt principalele platforme de comunicare şi manipulare ale preşedintelui suspendat Traian Băsescu.Potrivit…
06:26, 29.05.2012
Management for Customer Service Excellence, 14 Iunie Capital Plaza
VBS - Business Solutions va invita sa participati la simpozionul despre excelenta in relatia cu clientii - "Management for Customer Service Excellence" in data de 14 Iunie 2012 intre orele 10:30 - 18:30 la Capital…
11:10, 03.02.2012
Băncile din România, corigente la profesionalism şi satisfacţia clientului
Atitudinea profesională a angajaţilor din sistemul bancar românesc prezintă deficienţe majore, conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat de VBS – Business Solutions. Numai una din cele mai importante opt…
23:55, 02.02.2012
Mit spulberat: clinicile private, repetente la relațiile cu clientii
Un studiu de mystery calling făcut de VBS -Business Solutions, la principalele clinici de sănătate private, a arătat că doar în jumătate din cazuri “pacienţii misterioşi” au fost ajutați sau întâmpinaţi la celalalt…