Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

04:39, 17.04.2017

Marketingul modern al Sărbătorilor Pascale: „Cadourile iau forme care nu sunt simboluri creştine ale Paştelui“

Tocmai aşa se explică de ce simboluri considerate păgâne au un succes atât de mare la o sărbătoare creştină. “Sărbătorile Pascale, la fel ca orice perioadă de sărbătoare, sunt speculate la maxim de retaileri şi…




06:07, 17.10.2016

Ce trebuie să iei în calcul dacă vrei să porneşti o afacere. Zece sfaturi pentru antreprenori

“Ai ideea şi ai şi mijloacele de a o implementa. Dar ce faci mai departe? Trebuie să treci peste cea mai grea şi anevoioasă etapă: poziţionarea produsului şi vânzarea sa. Doar pentru că produsul sau serviciul există…




03:12, 28.09.2016

Strategiile de marketing: cum reuşesc marile branduri să fie ţinute minte şi care sunt marile eşecuri româneşti

„Strategia de marketing se defineşte ca modalitatea practică de a atinge obiectivele de marketing sau de vânzări ale companiei. Ea este o activitate continuă de interpretare, actualizare şi adaptare a politicii…




06:42, 14.09.2016

De ce aceleaşi produse se vând mai bine decât altele sub aceeaşi etichetă. Explicaţia specialiştilor: „Marketingul e cel mai adesea o bătălie a percepţiilor“

„Ca şi consumatori sau specialişti în comunicare ne întrebăm uneori de ce un produs X are succes mai mare decât omologul său, Y,  înzestrat, poate, cu calităţi superioare. Răspunsul pare simplu: se află în…




06:23, 14.09.2016

De ce aceleaşi produse se vând mai bine decât altele sub aceeaşi etichetă. Explicaţia secialiştilor: „Marketingul este cel mai adesea o bătălie a percepţiilor“

„Ca şi consumatori sau specialişti în comunicare ne întrebăm uneori de ce un produs X are succes mai mare decât omologul său, Y,  înzestrat, poate, cu calităţi superioare. Răspunsul pare simplu: se află în…




06:17, 04.09.2016

De ce este vitală comunicarea faţă în faţă atunci când avem de transmis un mesaj extrem de important

“Din punct de vedere semantic, termenul de comunicare înseamnă «a pune la comun» o serie de înţelesuri. Această capacitate a oamenilor, distinctivă prin complexitatea ei, a rezultat în ceea ce denumim progres,…




04:28, 17.08.2016

Ce e mai important, ce spunem sau cum spunem - explicaţia specialiştilor

„Mulţi dintre noi am auzit sau cunoaştem studiul conform căruia 93% din comunicare este realizată prin mimică, postură şi tonalitatea vocii. Dacă ne-am apleca, orientativ doar, asupra acestor cifre, am observa…




06:22, 20.05.2016

Trucurile vânzătorilor de a ne determina să cheltuim bani inutil. Cum se păcăleşte creierul în mai puţin de trei secunde

“Este larg întâlnit faptul că achiziţionăm mai multe produse decât avem nevoie la preţuri mai mari decât am fi tentaţi în mod normal să plătim. Răspunsul stă în emoţia pe care ne-o declanşează reclama sau produsul…




13:39, 30.04.2016

Cum a ajuns iepuraşul în reclamele de Paşte. Ce a transformat un simbol păgân într-un personaj atât de popular pentru cea mai mare sărbătoare creştină

Deşi n-au nimic de-a face cu semnificaţia învierii Domnului, iepuraşii de pluş, dar mai ales cei de ciocolată şi multele alte dulciuri ce iau forma animăluţului asociat celei mai mari sărbători a creştinătăţii,…