Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Your Service România: Un sfert dintre români ar plăti cu 10% mai mult pentru servicii de calitate

Publicat:

UP! : Un sfert dintre romani ar plati cu 10% mai mult pentru servicii de calitate, iar 40% iau in calcul schimbarea furnizorului la prima experiența negativa. Un roman din patru spune ca ar plati cu 10% in plus in interacțiunea cu o companie pentru o experiența și o calitate a serviciilor excepționale, iar 15,9% ar plati chiar cu 20% mai mult, arata un studiu realizat de UP! Your Service, liderul global in construirea unei culturi superioare a serviciilor. Majoritatea (71%) declara ca rapiditatea și eficiența interacțiunii cu o companie sunt principalele aspecte care le-ar…

Citeste articolul mai departe pe amosnews.ro…  

Sursa articol: amosnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

A aparut o noua taxa la restaurant. Clienții vor plati in plus daca nu mananca toata mancarea din farfurie.

20:56, 10.05.2024 - Restaurantul Lucky Wok din Viena, Austria, a introdus o regula inedita pentru clienții sai, in incercarea de a combate risipa alimentara și de a promova o atitudine responsabila fața de consum. Administratorul acestui restaurant cu specific chinezesc a de

Mai multe companii aeriene, printre care Wizz Air și Ryanair, cercetate de Comisia Europeana. Clienții, pacaliți pentru a plati mai mult

16:20, 06.05.2024 - Comisia Europeana și autoritațile UE pentru protecția consumatorilor au demarat o investigatie in ceea ce priveste mai multe companii aeriene, printre care si Wizz Air... The post Mai multe companii aeriene, printre care Wizz Air și Ryanair, cercetate de Comisia Europeana. Clienții, pacaliți pentru…

Mai multe companii aeriene, printre care Wizz Air și Ryanair, cercetate de Comisia Europeana. Clienții, pacaliți pentru a plati mai mult

10:06, 06.05.2024 - Comisia Europeana și autoritațile UE pentru protecția consumatorilor au demarat o investigatie in ceea ce priveste mai multe companii aeriene, printre care si Wizz Air... The post Mai multe companii aeriene, printre care Wizz Air și Ryanair, cercetate de Comisia Europeana. Clienții, pacaliți pentru…

Targoviște: 22 de ani de experiența tipografica! Servicii de inalta calitate la Tipografia Cetatea de Scaun

12:41, 05.04.2024 - Ești in cautarea unei tipografii de cea mai buna calitate? Daca da, atunci Cetatea de Scaun este tot ceea ce ai nevoie! Tipografia Cetatea de Scaun acopera toate nevoile tale de tiparire. Beneficiind de cele mai recente echipamente digitale, tipografia ofera tiparire de excepție. De la hartie la carton,…

Primul magazin din Romania fara casieri și cash. Clienții, supravegheați cu peste 70 de camere

20:25, 04.04.2024 - In curand, retailerul alimentar Auchan va inaugura primul magazin din Romania care va funcționa fara casieri și case de marcat, permițand plați exclusiv cu cardul. Aceasta inovație va avea loc in București, in luna aprilie. La acest magazin, clienții vor putea efectua plați doar cu cardul, urmand sa-și…

S-a prelungit valabilitatea cardurilor de energie! Pana cand pot romanii sa plateasca facturi reduse?

21:55, 28.03.2024 - Valabilitatea cardurilor de energie a fost prelungita, astfel ca romanii mai pot face plati reduse ale facturilor. Aceasta este una dintre cele mai importante masuri sociale decontate anul trecut din fonduri europene, de care beneficiaza 2,8 milioane de locuințe. Pentru ca 1,1 milioane beneficiari inca…

O firma de construcții case in București poate fi oricand partenerul de incredere in dezvoltarea integrala a proiectelor personale sau de investiții!

15:55, 01.03.2024 - Cooptarea unui partener de incredere pentru dezvoltarea proiectelor personale sau de investiții in domeniul construcțiilor este esențiala pentru ca rezultatul sa fie cel scontat. O firma de construcții case in București care ofera servicii variate și specializate, adaptate nevoilor și cerințelor fiecarui…

Cum eficientizezi interacțiunea cu clienții cu soluții de top precum omnichannel

14:31, 29.02.2024 - In era digitala actuala, gestionarea eficienta a interacțiunilor cu clienții devine cruciala pentru succesul afacerilor. Soluțiile omnichannel, inclusiv softurile de call center, reprezinta opțiuni inovatoare pentru companiile care doresc sa ramana competitive și sa ofere o experiența complexa clienților…


Ce parere ai despre aceasta stire?