Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Un concediu la răcoarea verii moldoveneşti, zbor direct Catania-Bacău

Publicat:

Joia dupa-amiaza, aeroportul din Catania, zbor direct Catania Bacau. Temperatura afara este de 38 de grade. In sala de asteptare romanii vorbesc intre ei, dupa ce se racoresc la aerul conditionat din aeroport. Veniti de prin toate cotloanele Siciliei, sunt cu totii infierbantati de soarele necrutator. O doamna se simte rau deoarece a calatorit pe un drum ocolitor, prin muntii din mijlocul Siciliei, plin de curbe. O alta spune ca a venit de dimineata fiindca din Agrigento a schimbat doua autobuze, unul pana in Palermo, altul pana la Catania. Cinci familii au bebelusi si se declara multumiti ca…

Citeste articolul mai departe pe gazetaromaneasca.com…

Sursa articol: gazetaromaneasca.com

Stiri pe aceeasi tema

Sebastian Burduja, la lansarea candidaturii: Suntem datori sa oferim bucureștenilor o opțiune cu adevarat liberala

12:36, 29.04.2024 - „S-a pus problema sustinerii unui candidat comun. Eu nu m-am identificat si nu ma refer la domnul Cirstoiu, pe domnul Cirstoiu il respect si este un om cu care am colaborat foarte bine. Dar in ultima perioada nu am putut fi de acord si nici domnul presedinte nu a fost de acord si nici Partidul National…

12:10, 27.04.2024 - „S-a pus problema sustinerii unui candidat comun. Eu nu m-am identificat si nu ma refer la domnul Cirstoiu, pe domnul Cirstoiu il respect si este un om cu care am colaborat foarte bine. Dar in ultima perioada nu am putut fi de acord si nici domnul presedinte nu a fost de acord si nici Partidul National…

Doliu in lumea interlopa din Romania! A murit Costel Corduneanu, unul dintre legendarii interlopi ai țarii noastre

12:05, 15.04.2024 - Este zi de doliu in lumea interlopa din Romania! A murit Costel Corduneanu, unul dintre legendarii interlopi ai țarii noastre. Barbatul din Iași s-a stins din viața astazi, pe data de 15 aprilie 2024.

Rezultate deosebite ale inotatorilor bacauani la Cupa Bistriței

10:25, 15.04.2024 - Cupa Bistriței la Inot, ediția a XIII-a, desfașurta in perioada 13-14.04.2024 a strans la start sportivi din 27 cluburi din: Bacau, Moinești, Piatra Neamț, Iași, Suceava, Gura Humorului, Falticeni Roman, Focșani, Galați, Miercurea Ciuc, Brașov, Pitești, Braila, Targu Mureș și din 3 cluburi din Ucraina.…

Alerta in Romania: Barajul Bicaz e verificat dupa cutremurul din aceasta dimineața

15:00, 28.03.2024 - ISU Neamț anunța ca se fac verificari in localitațile din zona barajului de la Bicaz, dupa cutremurul care a avut loc in aceasta dimineața, cu epicentrul intre Bicaz și Izvorul Muntelui. „Ca urmare a manifestarii unui cutremur cu magnitudinea ml 3.3, la adancimea de 12.9 km de la ora 08:36 in județul…

Cutremure mari in Romania, joi dimineața. INFP anunța reluarea activitații seismice in țara noastra

11:20, 28.03.2024 - Un prim cutremur s-a produs la ora 8:36, in Moldova, Neamț. Cu o magnitudine importanta, de 3,3 grade, seismul a avut loc la o adancime de 12,9 km și s-a produs in apropierea urmatoarelor orașe: 20 km V de Piatra Neamț, 65 km V de Roman, 76km NV de Bacau, 78 km S de Suceava.Al doilea seism, de 2,4 grade…

Concert extraordinar in cadrul proiectului educațional „Un Stradivarius in școli”

10:05, 26.03.2024 - Joi, 28 martie, in sala de spectacole a Colegiului Național „Petru Rareș” din Piatra Neamț, va avea loc un concert extraordinar susținut de violonistul Razvan Stoica, acompaniat de pianista Andreea Stoica. Concertul face parte din activitațile cuprinse in proiectul educațional național „Un Stradivarius…

Domnul nostru ministru Florin Barbu

08:55, 17.03.2024 - In fața casei mele e un bloc. E mare. E gri. E urat. Are opt etaje și șase scari. Cu alte cuvinte, ar trebui sa aiba vreo 192 de apartamente, bașca garsoniere. Daca socotim o medie de 3 membri pe familie, in blocul asta ar trebui sa traiasca 576 de oameni, bașca aia din garsoniere. Cu toate astea, zi…

Ce parere ai despre aceasta stire?