Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Trenurile vor duce în continuare navetișii pe ruta Nerău – Timișoara. CFR Călători preia ruta abandonată de operatorul privat

Publicat:

O importanta ruta de tren care aducea navetiștii sa ajunga la lucru, cea dintre Nerau și Timișoara, era in pericol sa fie inchisa in urma deciziei operatorului feroviar de a renunța de luni la operarea acesteia. , , a anunțat, sambata, ca problema a fost rezolvata și ca de luni ruta va fi ... The post Trenurile vor duce in continuare navetișii pe ruta Nerau – Timișoara. CFR Calatori preia ruta abandonata de operatorul privat appeared first on deBanat.ro - spune realitatea! .

Citeste articolul mai departe pe debanat.ro…  

Sursa articol: debanat.ro


Stiri pe aceeasi tema

Dominic Fritz il provoaca pe Sorin Grindeanu: “Ii recomand sa mai vine din cand in cand la Timișoara și sa se dea jos din limuzina lui”

12:25, 10.04.2024 - Raspunzand unui atac lansat de Sorin Grindeanu, Dominic Fritz i-a recomandat ministrului Trabporturilor sa nu se mai uite asa mult la televizor, la Bucuresti, ci sa vina in Timisoara ca sa vorbeasca cu oamenii. Grindeanu afirmase, printre altele, ca Fritz este un primar rupt de realitate care vinde…

Circulația cu garnituri de tren noi pe ruta Timișoara – Cluj se amana

12:55, 07.04.2024 - Autoritatea pentru Reforma Feroviara (ARF) a decis anularea procedurilor de achiziție de „Servicii publice de transport feroviar de calatori prin punerea la dispoziție a materialului rulant nou achiziționat de ARF, respectiv a trenurilor electrice inter-regionale, denumite RE-IR, destinate transportului…

Un roman preia conducerea fabricii de anvelope a Continental de la Timișoara

10:50, 04.04.2024 - Compania germana Continental anunța numirea lui Șerban Nicolescu pe poziția de director al fabricii de anvelope din Timișoara, una din cele mai moderne și strategice unitați de producție ale corporației. El ii urmeaza in funcție lui Matthieu Turlure, care a ocupat aceasta poziție timp de doi ani și…

Alin Nica, demis de la le sefia PNL Timis. Vasile Blaga, presedinte interimar. Cristian Busoi preia conducerea PNL Timisoara

18:25, 26.03.2024 - Nicio surpriza! In sedinta Biroului Permanent National al partidului din aceasta dupa-amiaza a fost luata decizia schimbarii lui Alin Nica din functia de presedinte al PNL Timis. In locul lui a fost votta ca prese4dinte interiamr Vasile Blaga. De asemenea BPN a validat decizia luata de coalitie, respectiv…

Robu, la braț cu șefii de la București. Nicolae Ciuca anunța ca decizia pentru CJ Timiș se ia luni

19:15, 22.03.2024 - Nicolae Ciuca, președintele PNL la nivel național, a venit la Timișoara, braț la Braț cu Marcel Ciolacu, liderul PSD, și Sorin Grindeanu, prim-vicepreședintele PSD, dar nu a avut nicio discuție cu Alin Nica, incercand sa minimalizeze scandalul izbucnit la PNL Timiș. Pe de alta parte, Nicolae Robu a…

Grindeanu vrea sa-i paseze lui Nicușor Dan metroul: „E singurul primar care a refuzat. Il rog de doi ani!”

16:20, 22.03.2024 - Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a afirmat ca primarul Capitalei, Nicusor Dan, refuza de doi ani sa preia metroul, sustinand ca nu intelege de ce edilul face acest lucru. ”Sunt absolut uimit, e singurul primar de dupa Revolutie care nu a vrut si nu vrea sa preia metroul. Nu poți sa discuti…

Grindeanu il cearta pe Nicușor Dan: „E singurul primar de dupa Revolutie care nu vrea sa preia metroul. Nu ințeleg de ce refuza”

12:10, 22.03.2024 - Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Sorin Grindeanu, a reiterat, vineri, intr-o vizita de lucru in zona localitatii Adjud, faptul ca locul metroului nu este la minister, ci la Primaria Generala, punctand ca primarul Nicusor Dan este singurul de dupa Revolutie care nu a vrut sa il preia in…

Autostrada cea mai controversata din Romania va impune o taxa de trecere: de ce nu este construita cu fonduri europene

07:45, 20.03.2024 - Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a explicat ca autostrada Comarnic-Brașov, una dintre cele mai controversate din Romania, ar putea fi construita in parteneriat public-privat și va implica o taxa de acces. Deși aceasta autostrada este așteptata de 30 de ani, finanțarea europeana nu a fost…


Ce parere ai despre aceasta stire?