Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

(P) Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a înregistrat în primele patru luni afaceri de 3,6 milioane euro

Publicat:

Cifra de afaceri a magazinului de optica Lensa s-a dublat in primele patru luni, la 17,6 milioane lei, ), cu 91% in crestere comparativ cu perioada ianuarie – aprilie 2020, in timp ce cifra de afaceri cumulata de la infiintare, pentru perioada mai 2013 – aprilie 2021, s-a apropiat de circa 25 de milioane de […]

Citeste articolul mai departe pe jurnaluldearges.ro…  

Sursa articol: jurnaluldearges.ro


Stiri pe aceeasi tema

Romania a importat mai multe gaze in primele doua luni ale anului, deși a crescut și producția autohtona

14:20, 20.04.2024 - Romania a importat, in primele doua luni din 2024, o cantitate de gaze naturale utilizabile de 207.200 tone echivalent petrol (tep), cu 18,2% mai mare (+31.900) fata de cea din perioada similara a anului trecut, conform datelor centralizate de Institutul National de Statistica (INS), potrivit Agerpres.Productia…

Cea mai mare companie de software listata la Bursa de Valori București, din Cluj, vrea o cifra de afaceri de o suta de milioane de euro in acest an și profit de zece milioane de euro, profit sub 2023

12:11, 01.04.2024 - Continue reading Cea mai mare companie de software listata la Bursa de Valori București, din Cluj, vrea o cifra de afaceri de o suta de milioane de euro in acest an și profit de zece milioane de euro, profit sub 2023 at Info real.

Constanta: Exportul a inregistrat o scadere cu 21,5% in primele 11 luni din 2023, comparativ cu aceeasi perioada din 2022

17:15, 30.03.2024 - Agentii economici din judetul Constanta au exportat, in primele unsprezece luni din 2023, marfuri in valoare de 2024,8 milioane euro si au importat marfuri in valoare de 3490,0 milioane euro exportul este exprimat in preturi FOB, iar importul in preturi CIF .Potrivit DJS Constanta, in structura, in…

Compania Agroserv Mariuta, care detine brandul Laptaria cu Caimac, pierderi in crestere de 2,3 milioane de lei, dar estimeaza ca revine pe profit in acest an

16:55, 25.03.2024 - ”Agroserv Mariuta (BVB: MILK), companie romaneasca de agricultura si detinatoarea brandului Laptaria cu Caimac, raporteaza vanzari de 80 de milioane de lei in 2023, o crestere de 10% fata de 2022, si un rezultat operational de 4,3 milioane de lei, o majorare cu 27% comparativ cu anul precedent. In contextul…

Packeta Romania inregistreaza o creștere de aproape 30% in 2023, ajungand la 21,7 milioane de euro

13:20, 25.03.2024 - Packeta Romania, platforma digitala globala pentru comertul online, membra a Packeta Group, anunta ca a inregistrat afaceri de 21,7 milioane de euro in 2023, in crestere cu aproape 30% fata de anul anterior. Cifra de afaceri realizata de Packeta Romania reprezinta 7% din totalul cifrei de afaceri, de…

Dupa ploaie vine soarele: Romania incepe 2024 cu deficit dublu, dar speranța moare ultima!

18:15, 15.03.2024 - Banca Naționala a Romaniei (BNR) a raportat un deficit de cont curent de 1,35 miliarde euro pentru luna ianuarie 2024, in creștere fața de deficitul de 760 milioane euro inregistrat in aceeași perioada din 2023. Balanța bunurilor a aratat un deficit de 1,9 miliarde euro, insa acesta este cu 229 milioane…

Chimcomplex S.A. Borzești: profitul crește cu 8% in conditiile in care cifra de afaceri s-a redus cu 38%

14:20, 01.03.2024 - CHIMCOMPLEX (CRC), principalul producator și furnizor de substanțe chimice vitale din regiune, a obținut venituri totale pentru anul 2023 de 1.367 milioane lei, din care 1.344 milioane lei reprezinta venituri din exploatare și 23 milioane lei venituri financiare. La 31 decembrie 2023, compania a inregistrat…

MedLife,liderul pieței de servicii medicale private din Romania, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri consolidata pro-froma de pana la 453 milioane euro, in creștere cu 25% fața de 2022

13:40, 29.02.2024 - Construcția sistematica, neoportunista a celei mai mari rețele medicale din Romania a adus avantaje semnificative in ceea ce privește notorietatea și increderea in brand, generand o creștere organica importanta, de 12%, care pare sa se menținași in primele doua luni ale anului curent, creand astfel…


Ce parere ai despre aceasta stire?