Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Detailistul eMAG se lansează pe piaţa tabletelor şi smartphone-urilor cu produse proprii

Publicat:

Retailerul online eMAG lanseaza brandurile proprii Wink (device-uri mobile si accesorii) si Star-Light (electronice si electrocasnice).

Sub brandul Wink, eMAG comercializeaza deja tablete, urmand ca in primul semestru din 2015 sa puna pe piata modele noi din gama mid-high, precum si sapte modele de smartphone-uri.

"Prin produsele comercializate sub brandul Wink dorim ca beneficiile tehnologiei actuale sa devina accesibile unui public cat mai mare. Wink este un brand cool, tineresc, care se adreseaza clientilor pasionati de mobilitate, conectivitate, dar care acorda o importanta…

Citeste articolul mai departe pe publika.md…  

Sursa articol: publika.md


Stiri pe aceeasi tema

Peneș Food: Sub brandul Peneș Curcanul, se deschide in Bacau primul restaurant de tip fast food, bazat exclusiv pe carne de curcan. Sambata și Duminica – reducere de 50% pentru clienți

13:56, 14.05.2024 - De la piața din Romania și pana la „podiumul” internațional, Peneș Curcanul a calatorit pe un drum plin de realizari și inovație. Cu o prezența solida de 14 ani pe piața, Peneș Curcanul s-a transformat intr-un nume de marca al industriei, reprezentand cu mandrie spiritul antreprenorial 100% romanesc.…

Inmatricularile de mașini ecologice in Romania au crescut

14:55, 13.05.2024 - Mașinile ecologice sunt pe placul romanilor. Inmatricularile de autoturisme noi au crescut in Romania, pe parcursul luni aprilie 2024, cu 33,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar segmentul „electrificate” a raportat un salt de 46,8% si o cota de piata de 23,5% din total piata, arata datele…

Retailerul polonez se extinde pe piața locala Zabka lanseaza lanțul sau de supermarketuri in Romania și pregatește angajari masive

10:26, 07.05.2024 - Zabka are planuri ambițioase de extindere pe piața locala, urmarind sa dezvolte o rețea de 200 de magazine de proximitate The post Retailerul polonez se extinde pe piața locala Zabka lanseaza lanțul sau de supermarketuri in Romania și pregatește angajari masive first appeared on Informatia Zilei .

Se lanseaza primul supermarket din Romania unde nu scanezi produsele și nu exista casieri

12:51, 01.04.2024 - Un nou tip de magazin va fi deschis, in luna aprilie, in București. Sub brandul Auchan Go, in noul tip de magazin nu vor exista case de marcat, dar nici posibilitatea de a-ți scana singuri produsele. Magazinul va fi supravegheat video de camere inteligente, care vor scana singure produsele, iar prin…

Iașul, o piața cu potențial pentru marii retaileri. Moldovenii de la Global Store au deschis un magazine pe Calea Chisinaului

16:35, 25.03.2024 - Iasul, o piata cu potential pentru marii retaileri: dupa grecii de la Jumbo, care au deschis in urma cu doua luni un magazin in Iasi, al 17-lea din Romania, si moldovenii de la Global Store, cu 7 magazine deschise in Republica Moldova, si-au extins luna aceasta afacerile pe piata locala. Global Store…

START inscrieri Murals of Youth 2024 .

23:50, 20.03.2024 - Pentru al doilea an consecutiv, liceeni din toata lumea se pot inscrie la concursul international de arta murala "Murals of Youth", organizat la Cluj. Inscrierile pentru Murals of Youth, primul concurs de arta murala pentru liceeni organizat in Romania, de Comunitatea 156, au fost deschise. Evenimentul,…

AC&co. lanseaza primul shop online ȋn Romania, ȋn 2024, iar ȋn urmatorul an va deschide șase noi magazine fizice ȋn țara noastra

17:45, 12.03.2024 - Brandul internațional de imbracaminte pentru barbați AC&co. a ȋnregistrat, anul trecut, o creștere importanta a vanzarilor online – +350% pe Zalando și +100% pe FashionDays. Ȋn 2024, retailerul va lansa propriile shopuri online, ȋn Romania și Germania. Compania planuiește sa ajunga de la 19 la 25 de…

Suntem la jumatatea mediei europene la competențe digitale de baza. GoIT lanseaza trei noi cursuri IT pentru piața din Romania

11:30, 01.03.2024 - Statisticile Comisiei Europene arata ca, anul trecut, doar 28% dintre romani aveau competențe digitale de baza, fața de 54% cat este media Uniunii. Deficitul de cunoștințe in acest domeniu este vizibil și pe piața muncii, unde companiile autohtone nu reușesc sa identifice candidați cu abilitațile IT…


Ce parere ai despre aceasta stire?