Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Cum și unde reclami problemele serviciilor de telefonie, internet sau televiziune?

Publicat:

Utilizatorii care întâmpina probleme la utilizarea unui serviciu de comunicații, fie ca este vorba de telefonie, internet sau televiziune, ar trebui sa se adreseze prima data furnizorului respectivului serviciu. Utilizatorii sunt sfatuiți sa solicite furnizorului numarul de înregistrare al sesizarii pentru referințe ulterioare.

În cazul în care este depașita durata de soluționare a reclamației sau de remediere a deranjamentului produs, specificate atât în contractul încheiat cu abonatul, cât și în procedura proprie de soluționare…

Citeste articolul mai departe pe agora.ro…  

Sursa articol: agora.ro


Stiri pe aceeasi tema

ANCOM: Cresterea masiva a numarului de reclamatii ­vizand serviciile postale, un semnal de alarma

00:05, 29.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

De patru zile fara internet și televiziune de la Vodafone pentru mai mulți clienți din Timișoara

21:55, 18.03.2024 - Mai mulți cetațeni din Timișoara ne-au sesizat faptul ca, de cinci zile, nu beneficiaza de serviciile de internet fix și televiziune prin cablu de la Vodafone. Mai multe persoane care locuiesc in zona Calea Torontalului susțin ca au contactat call center-ul Vodafone și nu a primit un raspuns concret…

De cinci zile fara internet și televiziune de la Vodafone pentru mai mulți clienți din Timișoara

21:51, 18.03.2024 - Mai mulți cetațeni din Timișoara ne au sesizat faptul ca de cinci zile nu beneficiaza de serviciile de internet fix și previziune prin cablu de la Vodafone. Mai multe persoane care locuiesc in zona Calea Torontalului susțin ca au contactat call center-ul Vodafone și nu a primit un raspuns concret despre…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

ANCOM a actualizat reglementarile privind securitatea rețelelor

21:35, 15.02.2024 - In urma parcurgerii procesului de consultare publica, ANCOM a adoptat decizia nr. 70/2024 privind securitatea rețelelor publice de comunicații electronice și a serviciilor de comunicații electronice destinate publicului care armonizeaza prevederile legislației secundare cu dispozițiile cadrului legal…

ANCOM a adus modificari reglementarilor privind securitatea rețelelor

16:50, 15.02.2024 - ANCOM a adoptat decizia privind securitatea rețelelor publice de comunicații electronice și a serviciilor de comunicații electronice destinate publicului care armonizeaza prevederile legislației secundare cu dispozițiile cadrului legal primar in domeniu. In urma parcurgerii procesului de consultare…

 ANCOM va finaliza strategia de reglementare in comunicații electronice 2026 

13:50, 07.02.2024 - ANCOM lanseaza in consultare publica planul sau de acțiuni pentru anul 2024. Autoritatea iși propune pentru acest an, printre altele, continuarea proiectelor care privesc cadrul de reglementare tehnica și economica a serviciilor de comunicații electronice, o atenție deosebita fiind acordata planificarii…


Ce parere ai despre aceasta stire?