Cine dă click pe publicitatea online
Publicat:In Romania, femeile genereaza in diversele campanii publicitare online o rata de click mai mare decat barbatii. Tinerii sunt mai activi online, comparativ cu celelalte segmente de varsta, iar utilizatorii cu studii medii interactioneaza cel mai mult cu bannerele, arata un raport al Gemius, citat de HotNews.ro. In 68 de campanii publicitare online din Romania […]
Citeste articolul mai departe pe reportervirtual.ro…
Sursa articol: reportervirtual.ro
Stiri pe aceeasi tema
Va abuza statul la eliminarea conținutului ilegal online ceruta de UE? Experți ANCOM: Nu vom fi Poliția internetului. Nimeni nu-și dorește Orwell pe strazi!
11:41, 12.04.2024 - „Defaimarea” ar putea sa nu mai fie considerata „conținut ilegal” care trebuie dat jos de pe internet, iar daca va fi o problema cu un conținut din secțiunea de comentarii a unui ziar, site sau blog, atunci o autoritate relevanta ii va cere firmei de hosting sa faca ceva cu acel conținut, susține intr-un…
Posesorii de mașini al unui cunoscut brand german, chemați de urgența in service! O defecțiune le-ar putea pune viața in pericol
09:10, 02.04.2024 - Conform anunțului oficial facut de producatorul german, problema consta in scurgeri de glicol, un alcool folosit pentru racirea gazelor. Aceste scurgeri pot conduce la aprinderea gazelor de eșapament sau a reziduurilor de ulei din motor, punand in pericol integritatea vehiculului și a pasagerilor sai.…
Aproape un copil din sase este victima hartuirii online, conform OMS
09:35, 28.03.2024 - Aproximativ 16% dintre copii cu varsta cuprinsa intre 11 si 15 ani declara ca au fost hartuiti online (cyberbullying) in 2022, un bilant in crestere din 2018, arata un studiu publicat miercuri de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS), relateaza AFP, citata de News.ro. ”Acest raport este un semnal…
TOP 10 investiții in publicitatea online in 2023: Cinci case de pariuri, doi producatori de tutun, o farmacie și doua supermarketuri
00:00, 28.03.2024 - Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) furnizeaza industriei media și publicitare raportul de analiza a pieței de publicitate in 2023, raport elaborat pe baza datelor obținute in cadrul studiului Monitorizarea Investițiilor in Publicitate pentru mediul online, presa scrisa, radio, OOH și influencer…
Campanii publicitare neconforme, sancționate de catre Poliția Locala Oradea cu amenzi de 15.000 de lei
14:06, 25.03.2024 - Polițiștii locali din cadrul Compartimentului Disciplina in Construcții și Afișaj Stradal s-au autosesizat in ceea ce privește apariția unor campanii publicitare neconforme pe raza localitații Oradea.
Congres cu lideri importanți din UE, oportunitați pentru educație. Mesajul transmis de Ligia Deca
07:16, 05.03.2024 - Cele mai recente date arata ca numarul studenților care merg sa studieze in strainatate prin programele Erasmus a crescut foarte mult in ultimii ani. Mai mult, summitul reprezinta și un moment prin care tinerii pot invața mai multe despre politica europeana. "Acest summit vizeaza viziunea Partidului…
Congres cu lideri importanți din UE, oportunitați pentru educație. Mesajul transmis de Ligia Deca
14:25, 03.03.2024 - Cele mai recente date arata ca numarul studenților care merg sa studieze in strainatate prin programele Erasmus a crescut foarte mult in ultimii ani. Mai mult, summitul reprezinta și un moment prin care tinerii pot invața mai multe despre politica europeana. "Acest summit vizeaza viziunea Partidului…
Uniunea Europeana impune reguli pentru publicitatea politica online
09:40, 28.02.2024 - Parlamentul European a adoptat marți noi reguli in domeniul publicitații politice, intr-un efort de a proteja cetațenii UE de interferențe straine și dezinformare. Aceste norme vizeaza sa ofere o mai mare transparența in ceea ce privește mesajele politice difuzate online, adresandu-se indeosebi campaniilor…