Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

08:39, 06.03.2017

Clienţii din România, nemulţumiţi de serviciile din telecom, turism, bănci sau taximetrie

Doar unul din patru clienţi potenţiali se declară pe deplin mulţumit de consilierea şi de atenţia oferită de consultanţii de vânzări a marilor jucători de pe piaţa telecom din România. „Clienţii au observat că…




19:03, 05.04.2016

Cum sunt comercializate asigurarile prin banci: angajatii nu fac distinctie intre PAD de PAID

In urma a doua activitati de Mistery Shopping derulate anul trecut de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), atat cu privire la produsele specifice din piata de capital cat si pe asigurari, am costatat…




23:50, 13.07.2015

Studiu: Calitatea serviciilor in domeniul stomatologic este la nivel mediu/ 47% din pacienti nu sunt pe deplin multumiti

Aproximativ 47% din pacientii celor mai importanti jucatori de pe piata dentara din Romania nu sunt pe deplin satisfacuti de calitatea serviciului oferit, chiar daca actul medical in sine este, de cele mai multe…




12:48, 18.04.2014

Adevarul despre Mistery Shopping, serviciul care iti arata cat de mult te pretuiesc clientii INTERVIU

In SUA sau in vestul Europei, serviciile de Mistery Shopping reprezinta un instrument popular pentru stimularea angajatilor, dar si pentru obtinerea unei perspective realiste despre propria afacere. Totusi, piata…




13:00, 20.03.2014

Serviciile în epoca aplicaţiilor mobile

Mistery Shopping este un serviciu care îi ajută pe clienţi să rămână conectaţi. Întâi cu inima, cu mintea şi, nu în ultimul rând, cu portofelele. Pentru că toate demersurile unei companii se măsoară, în final,…