Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

09:52, 21.10.2015

Ipoteză ŞOC în cazul tragediei din Apuseni: „Copilotul sigur a fost AMENINŢAT”

Raportul în cazul accidentului aviatic din Apuseni arată că motoarele aeronavei s-au oprit din cauza givrajului sever. Potrivit membrilor comisiei de anchetă, aeronava pilotată de Adrian Iovan s-a prăbuşit…




20:38, 19.10.2015

Concluzia oficială a tragediei din Apuseni: mortul e de vină

Raportul, care arată cauzele prăbuşirii avionului, are 150 de pagini şi a fost întocmit împreună cu specialişti din Marea Britanie – stat de fabricaţie a aeronavei – şi SUA, unde au fost fabricate motoarele. Astfel,…




13:32, 19.10.2015

RASPUNSURI - Raport final privind accidentul aviatic din Apuseni: Givrajul a afectat carburatoarele, nepermitand altitutine optima. Motoarele s-au oprit…

Aeronava prabusita in urma cu aproape doi ani in Muntii Apuseni s-a confruntat cu un givraj care a afectat capacitatea carburatoarelor motoarelor, nepermitand sa atinga altitudinea minima pentru un zbor de siguranta,…




13:28, 19.10.2015

Raport final accident aviatic Apuseni: Motoarele s-au oprit din cauza givrajului sever

Aeronava prăbuşită în urmă cu aproape doi ani în Munţii Apuseni s-a confruntat cu un givraj care a afectat capacitatea carburatoarelor motoarelor, nepermiţând să atingă altitudinea minimă pentru…




13:15, 19.10.2015

Raport final privind accidentul aviatic din Apuseni: motoarele s-au oprit din cauza givrajului sever

Raport final privind accidentul aviatic din Apuseni: motoarele s-au oprit din cauza givrajului sever La aproape doi ani de la tragedia aviatică din Munţii Apuseni, Centrul de Investigaţii pentru Siguranţa Aviaţiei…




07:30, 27.01.2014

Pilotul Adrian Iovan, vinovat pentru accident?

Această ipoteză, care nu trebuie ignorată, a fost lansată de prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, conf. dr. Octavian Thor Pleter, specialist în inginerie aerospaţială cu 30 de ani vechime. Pleter afirmă…




19:15, 26.01.2014

Fost pilot: Ajuns în Apuseni, Iovan era condamnat la prăbușire. De Ce nu a întors avionul la apariția givrajului

Valentin Vasilescu, fost pilot şi fost comandant adjunct al aeroportului militar Otopeni, îl contrazice pe prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, care a opinat că pilotul Adrian Iovan “poartă întreaga…




19:12, 26.01.2014

Fost pilot: Iovan era condamnat la prăbușire. De Ce nu a întors avionul la apariția givrajului

Valentin Vasilescu, fost pilot şi fost comandant adjunct al aeroportului militar Otopeni, îl contrazice pe prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, care a opinat că pilotul Adrian Iovan “poartă întreaga…




19:03, 26.01.2014

Fost pilot: De Ce a acceptat Iovan să decoleze și De Ce nu a întors avionul la avariția givrajului

Valentin Vasilescu, fost pilot şi fost comandant adjunct al aeroportului militar Otopeni, îl contrazice pe prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, care a opinat că pilotul Adrian Iovan “poartă întreaga…




17:51, 25.01.2014

IOVAN – inger si demon / Unde a gresit grav pilotul!

Prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, conf. dr. Octavian Thor Pleter, arată că, în cazul accidentului din Apuseni, “pilotul comandant poartă întreaga răspundere a accidentului în sine”, argumentând,…




16:18, 22.01.2014

UPDATE Accidentul aviatic din Apuseni: procurorii cercetează posibile infracţiuni de încălcare a Codului aerian

UPDATE Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia a făcut public un comuicat de presă prin care anunţă începerea urmăririi penale  in rem în cauza privind accidentul aviatic din data de 20.01.2014, pentru…




13:39, 22.01.2014

Accidentul aviatic din Apuseni: procurorii cercetează posibile infracţiuni de încălcare a codului aerian

Procurorul şef al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, Augustin Lazăr, a declarat că cercetarea cu privire la încălcarea codului aerian este o procedură normală, care se realizează la fiecare accident…




21:30, 21.01.2014

Accidentul aviatic, explicat: Givrajul a dus la oprirea motoarelor şi a fost nevoit să planeze

Constantin Manolache, fost pilot comandant, preşedintele Asociaţiei Aviatorilor, a explicat marţi seara, în Ediţia Specială a Ştirilor TVR, de ce pilotul Adrian Iovan a luat decizia coborârii avionului care s-a…




18:57, 21.01.2014

Fost pilot, despre aeronava pilotată de Iovan: Ea zboară în zona în care givrajul este cel mai puternic

Fostul pilot Paul Ghiţulescu a vorbit, în ediţia de marţi a emisiunii "100 de minute", despre zborul cu aeronava de tip BN 2 în condiţii de givraj. "Această aeronavă zboară în zona în care givrajul este cel ma...




18:15, 21.01.2014

Surse din cadrul anchetei: „Accidentul s-a produs în momentul în care pilotul s-a apropiat prea mult de sol pentru a efectua manevrele de degivrare“

Una dintre ipotezele pe care anchetatorii merg în stabilirea circumstanţelor în care a avut loc accidentul aerian de luni seară este că apropierea de sol a aeronoavei a fost prea mare motiv pentru care pilotul…




00:24, 21.01.2014

Care este cauza producerii accidentului aviatic de lângă Cluj

Jurnalistul Radu Tudor a postat pe blogul său - www.radu-tudor.ro - punctul de vedere al unui pilot experimentat care vede givrajul drept cauză principală a prăbuşirii avionului de tip BN 2."Givrajul apare frecvent…