Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

18:26, 22.03.2021

Tendinte in materie de electrocasnice pentru bucatarie in 2021

De la debutul actualei crize sanitare, unele categorii de electrocasnice au inregistrat vanzari uriase, in contextul in care multe persoane au profitat de aceasta perioada pentru a-si renova bucatariile sau a schimba…




19:36, 09.12.2020

Obiceiurile de consum ale românilor, în pandemie

Studiul realizat de Foodwise Marketing, parte din grupul de comunicare Hello, pe un eșantion reprezentativ național CAWI arată că 35% aleg ingrediente și mâncăruri românești, iar 22% caută proveniența locală, de…




14:10, 09.12.2020

Românii preferă să gătească mai mult acasă în pandemie: 14% consumă alimente cu un nivel minim de procesare

Opt din zece români (80%) susţin că, în pandemie, au ajuns să gătească frecvent acasă, în timp ce aproape un sfert (24%) şi-au făcut din nou provizii de alimente conservate, arată rezultatele unui studiu de piaţă,…




13:50, 09.12.2020

Studiu: Românii gătesc mai mult acasă, în pandemie; 24 % şi-au făcut din nou provizii de alimente

Opt din zece români (80%) susţin că, în pandemie, au ajuns să gătească frecvent acasă, în timp ce aproape un sfert (24%) şi-au făcut din nou provizii de alimente conservate, arată rezultatele unui studiu de piaţă,…




06:33, 06.04.2018

Foodwise Marketing: Consumatorul, din ce in ce mai foodie si mai atent la etica brandurilor

Schimbarile din comportamentul de consum din ultimii ani arata ca in prezent clientul din industria de food and beverages este din ce in ce mai foodie si mai atent la componenta etica a brandurilor, a declarat…




16:53, 06.03.2018

Cifra de afaceri a grupului de comunicare HELLO a depasit 3 milioane de euro in 2017

Grupul de comunicare HELLO a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, in crestere cu 7% fata de volumul din anul precedent. Motorul cresterii a fost consolidarea competentelor de food intelligence…