Foodwise Marketing - Stiri si informatii despre Foodwise Marketing | prima pagina Ultima actualizare: 20:41:05, 04.05.2024
18:26, 22.03.2021
Tendinte in materie de electrocasnice pentru bucatarie in 2021
De la debutul actualei crize sanitare, unele categorii de electrocasnice au inregistrat vanzari uriase, in contextul in care multe persoane au profitat de aceasta perioada pentru a-si renova bucatariile sau a schimba…
19:36, 09.12.2020
Obiceiurile de consum ale românilor, în pandemie
Studiul realizat de Foodwise Marketing, parte din grupul de comunicare Hello, pe un eșantion reprezentativ național CAWI arată că 35% aleg ingrediente și mâncăruri românești, iar 22% caută proveniența locală, de…
14:10, 09.12.2020
Românii preferă să gătească mai mult acasă în pandemie: 14% consumă alimente cu un nivel minim de procesare
Opt din zece români (80%) susţin că, în pandemie, au ajuns să gătească frecvent acasă, în timp ce aproape un sfert (24%) şi-au făcut din nou provizii de alimente conservate, arată rezultatele unui studiu de piaţă,…
13:50, 09.12.2020
Studiu: Românii gătesc mai mult acasă, în pandemie; 24 % şi-au făcut din nou provizii de alimente
Opt din zece români (80%) susţin că, în pandemie, au ajuns să gătească frecvent acasă, în timp ce aproape un sfert (24%) şi-au făcut din nou provizii de alimente conservate, arată rezultatele unui studiu de piaţă,…
06:33, 06.04.2018
Foodwise Marketing: Consumatorul, din ce in ce mai foodie si mai atent la etica brandurilor
Schimbarile din comportamentul de consum din ultimii ani arata ca in prezent clientul din industria de food and beverages este din ce in ce mai foodie si mai atent la componenta etica a brandurilor, a declarat…
16:53, 06.03.2018
Cifra de afaceri a grupului de comunicare HELLO a depasit 3 milioane de euro in 2017
Grupul de comunicare HELLO a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, in crestere cu 7% fata de volumul din anul precedent. Motorul cresterii a fost consolidarea competentelor de food intelligence…