Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

17:40, 15.11.2014

Digitalul, o amenintare sau marea sansa a retailului brick&mortar? 65% din consumatori se informeaza online inainte de a cumpara

Chiar daca doar 7% din utilizatorii de Internet fac cumparaturi online constant, pentru 65% dintre ei digitalul este mediul prin care se informeaza inainte de a face o achizitie offline, a declarat Mario Coletti,…




23:10, 05.11.2014

De la raft in online: cum se aliniaza brandurile pentru batalia digitala

vezi prezentarea Intr-un context in care digitalul prinde avant, nu doar retailerii trebuie sa aiba o prezenta tot mai activa online, ci si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori.…




11:40, 05.11.2014

Andreea Florea, BrandTailors: In branding nu mai exista “strategie de online”, exista doar strategie. Digitalul a pus capat “epocii de aur a raftului”

In branding companiile nu mai folosesc termenul de “strategie de online&", ci doar strategie, integrand deja online-ul pe ordinea de zi a activitatii de comunicare si pozitionare pe piata a produsului, sustine…




19:45, 04.11.2014

Principalele tendinte in piata de retail: de la traditional si offline, la modern si in online - cum se contureaza viitorul comertului?

vezi prezentarea Digitalul devine o necesitate tot mai stringenta in retailul de azi, magazinele traditionale fiind nevoite sa isi construiasca o imagine tot mai puternica in mediul virtual, aceasta fiind doar…




13:40, 04.11.2014

Mario Coletti, Geometry Global: Brandul reprezinta cea mai buna banca de date

Brandul reprezinta cea mai ridicata forma de comprimare a datelor, iar magazinul este o banca de date pe care orice retailer trebuie sa o utilizeze, a declarat Mario Coletti, channel planning director Geometry…




11:40, 04.11.2014

Tatian Diaconu, Immochan: “Digitalul este o prelungire a comertului fizic, acum interactiunea incepe cu clientul inca de acasa”. Ce se intampla cu spatiile…

Segmentul digital sau vanzarile online sunt o prelungire a comertului fizic, un plus adus industriei de profil, avantajul fiind acela ca interactiunea cu clientul incepe acum de acasa, a declarat Tatian Diaconu,…




09:45, 26.10.2014

Piata de comunicare, in stagnare. Digitalul creste in continuare

Piata de comunicare nu va inregistra cresteri spectaculoase anul acesta, singurul trend de avans fiind observat doar in cazul sectorului digital, afirma Veronica Savanciuc, CEO-ul Lowe, grup de comunicare format…




14:42, 17.06.2014

Publicitatea pe TV din SUA, in crestere. Digitalul depaseste insa TV-ul national

Publicitatea pe TV din SUA va suferi o ascensiune majora, de 8.3 la suta, potrivit unui raport emis de Magna Global. Acest lucru se intampla dupa ce in anul 2013 veniturile au scazut cu 0.6 la suta, in contextul…




00:00, 31.05.2014

Marian Alecsiu: Despre businessul F64 si momentul in care imaginile prind sens

Marian Alecsiu punea bazele unei mici afaceri in urma cu 24 de ani, in luna mai 1990, dupa o perioada in care cochetase cu meseria de fotograf. "Primul magazin pe care l-am deschis era destul de mic comparativ…




14:54, 21.05.2014

​VIDEO Alexandra Iavorschi/Starcom MediaVest: Digitalul nu poate inca sa traga singur dupa sine piata romaneasca de publicitate. Continutul de brand -…

Clientii de publicitate sunt foarte atenti si nu cresc bugetele de la primele semnale ca s-ar regla consumul. Fapt pentru care agentia de media Starcom MediaVest estimeaza ca piata de publicitate - unde agentiile…




12:45, 08.05.2014

Studiu IAA: Digitalul va creşte, dar piaţa de publicitate scade

După un an 2013 ce a adus o nouă scădere a pieței, pentru al cincilea an consecutiv, doar 33% dintre agențiile de creație și 35% dintre clienți creditează anul 2014 ca fiind aducător de creștere la nivel de industrie.…




17:48, 30.04.2014

Studiu IAA Romania: Doar o treime dintre furnizorii media, clienti si agentii prevad o crestere a publicitatii in 2014. Digitalul - crestere sigura

La un an de la ordonanta care a schimbat regulile din publicitatea TV, aproape 30% dintre companiile care cheltuie bani pe publicitate cred ca industria de marketing si comunicare se indreapta intr-o directie gresita…




12:27, 07.03.2014

Romante de secolul 21 - Cum incheie tinerii relatiile in era tehnologiei

In zilele noastre, comunicarea virtuala pare sa depaseasca interactiunea reala in preferintele indivizilor. Din pacate, aceasta schimbare de atitudine se reflecta si in relatiile intime - astfel, adultii care doresc…




15:30, 07.11.2013

Konica Minolta Business Solutions prezintă conceptul „Wevolution” la Conferința de Leadership European 2013

Konica Minolta Business Solutions a reunit peste 1.100 de parteneri de retail din Europa la Conferința de Leadership European 2013​​, desfășurată la Barcelona pe data de 25 octombrie, sub sloganul “Wevolution&".…




00:02, 26.06.2013

Actualitate Companii - In 2 ani, digitalul va aduce cei mai multi bani companiilor de media si divertisment

În prezent, veniturile provenind din zona de digital se cifreaza, în medie, la 47%, iar pâna în 2015, acestea vor depasi 57%Elena Badea (Ernst & Young): Mobilul, retelele sociale, tehnologiile cloud si big data…




12:38, 30.05.2013

Dragoş Stanca: Digitalul va fi prezent în toate campaniile de succes

Facebook se apropie cu paşi repezi de pragul de 6 milioane de utilizatori în România, iar companiile încep să vadă tot mai mult avantajele acestui canal de comunicare şi publicitate şi îşi doresc să fie tot mai…




11:08, 24.05.2013

Studiu: Agentiile de marketing digital si social media vor diparea in urmatorii 10 ani. Ce spun viitorii lideri din industrie

 "Nu avem digitalul in ADN". Asa considera generatia de tineri care va conduce in urmatorii ani destinele publicitatii si care acum sunt studenti la marketing, publicitate, PR sau Design. Ei cred…




18:20, 13.03.2013

Studiu IAB: cum reusesc reclamele online sa creasca reach-ul si eficienta campaniilor TV

Digitalul schimba felul in care se consuma continutul video. Combinatia de reclame TV si display online in mod special face ca impactul campaniilor publicitare sa creasca considerabil, arata datele unui studiu…




20:16, 04.12.2012

Digitalul TV, între abonamente şi legislaţie

În România la mijlocul anului existau 3,3 milioane de abonaţi la servicii de retransmisie a programelor în format digital, în creştere cu 16% faţă de 30 iunie 2011, ajungând astfel la o pondere de peste 50% din…




00:05, 17.09.2012

Specializat - Digitalul va sustine industria de media si divertisment

Ernst&Young: Toti directorii executivi considera digitalul cel mai important factor care poate genera un impact considerabil asupra procesului de crestereDirectorii de companii cred ca acest canal va genera o crestere…




14:32, 12.09.2012

Optimism pe piaţa media online: Vezi cu cât va creşte digitalul în următorii ani

Media digitală va genera o creştere a veniturilor globale şi a marjelor cu cel puţin 10% în următorii trei ani, susţin directorii executivi din companiile globale de media şi divertisment care sunt optimişti…




10:52, 13.06.2012

Digitalul, pe locul 2 ca investitii atrase din publicitate

Alexandra Olteanu, managing director al agentiei Initiative, a declarat ca digitalul a fost vedeta anului 2011 in ceea ce priveste investitiile in publicitate, reusind sa castige locul secund, dupa TV, intre canalele…




21:34, 30.03.2012

Philips HMP5000, filmul HD redat wireless pe televizor

Digitalul a aruncat în istorie bătrânul video cu casetă VHS. Noul echipament, CD player-ul, a cunoscut până acum mai multe etape, în funcţie de îmbunătăţirile aduse suportului optic.…




00:20, 03.12.2011

Digitalul, copilul răsfăţat al media

O analiză a cifrelor totale de piaţă, în ultimii trei ani de reaşezare economică, relevă existenţa unui „copil răsfăţat“, o „vedetă“ care a reuşit să‑şi câştige locul printre canalele media mainstream. Citește…




13:34, 07.09.2011

Noua imprimantă portabilă Polaroid Grey Label îmbină digitalul cu instantaneele

Polaroid Grey Label GL 10 sursa: techspot.com Imaginează-ţi o cabină foto portabilă care îţi permite să iei cu tine magia Polaroid oriunde ai merge. Astfel se prezintă noua imprimantă de la Polaroid, Grey Label…




20:00, 01.06.2011

Digitalul intra sub umbrela RAC

Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC) va supraveghea respectarea principiilor etice si in comunicarea din mediul digital, au anuntat oficialii institutiei in cadrul unei conferinte.




12:40, 16.05.2011

QA De Nardis, OMD si Francoli, MPG: Digitalul va ajuta piata romaneasca sa creasca mai rapid pe viitor

Piete precum Romania nu au motive sa fie dezavantajate in procesul prin care industria publicitatii isi revine dupa socul produs de criza ultimilor ani, cred Mainardo de Nardis, CEO al retelei globale OMD, si Maria…