Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

11:10, 07.07.2023

Studiu Deloitte: generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline

Conținutul generat de utilizatori le satisface nevoia de conectare cu o comunitate, în timp ce jocurile video contribuie la creșterea încrederii în sine  Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor,…




14:00, 06.07.2023

Generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline

Conținutul generat de utilizatori le satisface nevoia de conectare cu o comunitate, în timp ce jocurile video contribuie la creșterea încrederii în sine Studiu Deloitte Experiențele online captează tot mai mult…




14:10, 04.08.2022

Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru majoritatea consumatorilor

Studiu Deloitte Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru consumatorii de toate vârstele, potrivit celei mai recente ediții a raportului Deloitte Digital…




11:36, 04.08.2022

Studiu: Tinerii din generația Z preferă jocurile video, în locul vizionării programelor TV și a filmelor

Aproape un sfert dintre reprezentanții Generației Z (24%) pun jocurile video pe primul loc, ca activitate favorită de divertisment, comparativ cu doar 16%, care aleg să se uite la televizor și la filme acasă, potrivit…




15:05, 11.08.2021

Studiu Deloitte: costul este cel mai important factor în decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video; pandemia a amplificat…

Costul este cel mai important factor în decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video pentru aproape jumătate (46%) dintre respondenții studiului Deloitte Digital Media Trends 2021, aspect...




12:46, 11.08.2021

Costul este cel mai important factor în decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video

Studiu Deloitte Costul este cel mai important factor în decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video pentru aproape jumătate (46%) dintre respondenții studiului Deloitte Digital Media…