Deloitte Digital Media Trends - Stiri si informatii despre Deloitte Digital Media Trends | prima pagina Ultima actualizare: 21:56:22, 21.05.2024
11:10, 07.07.2023
Studiu Deloitte: generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Conținutul generat de utilizatori le satisface nevoia de conectare cu o comunitate, în timp ce jocurile video contribuie la creșterea încrederii în sine Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor,…
14:00, 06.07.2023
Generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Conținutul generat de utilizatori le satisface nevoia de conectare cu o comunitate, în timp ce jocurile video contribuie la creșterea încrederii în sine Studiu Deloitte Experiențele online captează tot mai mult…
14:10, 04.08.2022
Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru majoritatea consumatorilor
Studiu Deloitte Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru consumatorii de toate vârstele, potrivit celei mai recente ediții a raportului Deloitte Digital…
11:36, 04.08.2022
Studiu: Tinerii din generația Z preferă jocurile video, în locul vizionării programelor TV și a filmelor
Aproape un sfert dintre reprezentanții Generației Z (24%) pun jocurile video pe primul loc, ca activitate favorită de divertisment, comparativ cu doar 16%, care aleg să se uite la televizor și la filme acasă, potrivit…
15:05, 11.08.2021
Studiu Deloitte: costul este cel mai important factor în decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video; pandemia a amplificat…
Costul este cel mai important factor în decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video pentru aproape jumătate (46%) dintre respondenții studiului Deloitte Digital Media Trends 2021, aspect...
12:46, 11.08.2021
Costul este cel mai important factor în decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video
Studiu Deloitte Costul este cel mai important factor în decizia consumatorilor de a se abona la un serviciu de streaming video pentru aproape jumătate (46%) dintre respondenții studiului Deloitte Digital Media…