Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

13:00, 23.02.2021

Wizz Air se laudă că rambursează automat banii pentru zboruri anulate într-o săptămână

Wizz Air și-a lansat procesul de rambursare automatizată în luna mai a anului trecut pentru a face față numărului fără precedent de anulări cauzate de pandemia de Covid-19. De altfel, a înregistrat o creștere de…




14:45, 23.09.2020

Wizz Air a lansat harta călătoriilor aeriene cu restricțiile de pandemie

Compania aeriană Wizz Air a lansat Harta pentru planificarea călătoriilor , un instrument de căutare nou și actualizat permanent, conceput pentru a ajuta pasagerii să stabilească către ce destinații din rețeaua…




07:57, 09.05.2016

Schimbări la Unilever. Noul CCO spune că vrea ”să simplifice modul de lucru din organizație”

Gerald Kuehr, care în prezent conduce divizia Customer Development pentru Unilever, în Europa, a fost numit CCO (Chief Customer Officer) și îi va succeda în funcțielui Alex von Behr, care se pensionează pe 30 iunie…




08:23, 06.05.2016

Gerald Kuehr este noul CCO Unilever, iar Henry Schirmer este noul SVP Finance Unilever Europe

Gerald Kuehr, care în prezent conduce divizia Customer Development pentru Unilever, în Europa, a fost numit CCO (Chief Customer Officer) și îi va succeda în funcție lui Alex von Behr, care se va pensiona pe 30…




13:05, 04.03.2015

Noua poziţie în echipa de top management a Telekom România

Începând cu 2 martie 2015, dl. Andrei Popovici se alătură grupului de companii Telekom Romania în calitate de Director Executiv Procese Clienti (Chief Customer Process Officer). Poziția nou creată…




11:55, 04.03.2015

Top managementul Telekom România are un nou membru

Echipa de top management a Telekom România s-a mărit cu o nouă poziție, cea de Director Executiv Procese Clienți (Chief Customer Process Officer), care, din 2 data de 2 martie, este ocupată de Andrei Popovici.