Adreaction - Stiri si informatii despre Adreaction | prima pagina Ultima actualizare: 09:06:09, 14.06.2024
16:54, 10.01.2017
Generaţia Z preferă reclamele mai scurte de 10 secunde. Cei mai mulţi au ad blocking
Generaţia Z preferă reclamele mai scurte de 10 secunde într-o măsură mai mare decât generaţiile anterioare, iar şansele ca reprezentanţii acestui grup să aibă instalat software de ad blocking pe desktop sunt mai…
13:05, 14.10.2015
STUDIU: Receptivitatea la reclamele video din mediul digital este mult mai scazută
Utilizatorii multi-screen petrec un timp egal vizualizând conţinut video la televizor şi conţinut video pe platformele digitale, însă rămân mult mai puţin receptivi la reclamele digitale, conform AdReaction: Video…
11:37, 14.10.2015
S-a lansat raportul global AdReaction
Utilizatorii multi-screen petrec un timp egal vizualizand continut video la televizor si continut video pe platformele digitale, insa raman mult mai putin receptivi la reclamele digitale, conform AdReaction: Video…