Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

16:54, 10.01.2017

Generaţia Z preferă reclamele mai scurte de 10 secunde. Cei mai mulţi au ad blocking

Generaţia Z preferă reclamele mai scurte de 10 secunde într-o măsură mai mare decât generaţiile anterioare, iar şansele ca reprezentanţii acestui grup să aibă instalat software de ad blocking pe desktop sunt mai…




13:05, 14.10.2015

STUDIU: Receptivitatea la reclamele video din mediul digital este mult mai scazută

Utilizatorii multi-screen petrec un timp egal vizualizând conţinut video la televizor şi conţinut video pe platformele digitale, însă rămân mult mai puţin receptivi la reclamele digitale, conform AdReaction: Video…




11:37, 14.10.2015

S-a lansat raportul global AdReaction

Utilizatorii multi-screen petrec un timp egal vizualizand continut video la televizor si continut video pe platformele digitale, insa raman mult mai putin receptivi la reclamele digitale, conform AdReaction: Video…