Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

O nouă înșelătorie prin care clienții sunt păcăliți în marile lanțuri de supermarketuri. Atenție la gramaj

Publicat:
O nouă înșelătorie prin care clienții sunt păcăliți în marile lanțuri de supermarketuri. Atenție la gramaj

Spre exemplu, prețul la unt a crescut din nou, insa de aceasta data și cantitatea este injumatațita. Astfel, untul, care se vindea la 200 de grame, este acum ambalat la doar 100 de grame.

Mai mult decat atat, retailerii l-au și scumpit, in așa fel incat sa nu iși dea seama clienții, informeaza realitatea.net.

Daca un pachet de unt costa pana acum 7, 10 sau chiar 12 lei, in funcție de producator, acum oamenii sunt nevoiți sa plateasca intre 7 și 8 lei doar pentru jumatate din cantitatea inițiala.

Comercianții iși bat joc de romani cu efectul 'waterbed': Odata cu plafonarea prețurilor…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol si foto: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Atenție! O noua metoda de inșelatorie prin telefon face victime in Romania! Avertismentul polițiștilor: ”Se folosește de numele unor...”

12:55, 14.05.2024 - Este alerta in Romania, dupa ce o noua metoda de inșelatorie a inceput sa faca victime! Poliția Romana a tras un semnal de alarma și a oferit toate detaliile, astfel incat romanii sa știe cand este vorba despre o astfel de situație. De aceasta data, inșelatorii incearca sa se dea drept persoane care…

Paste 2024: Programul principalelor lanturi de supermarketuri

17:40, 29.04.2024 - Majoritatea magazinelor din marile retele de retail vor fi inchise doar in ziua de 5 mai, cu ocazia Pastelui ortodox, exceptie facand Lidl, care va fi inchis in 5 si 6 mai, potrivit anunturilor facute de retaileri. Majoritatea magazinelor din marile retele de retail vor fi inchise doar in ziua de 5…

Doi varstnici din Alba Iulia, pacaliți prin metoda „accidentul”. Au ramas fara 20.000 de lei, 1.000 de euro și 30 de grame de aur

19:35, 07.04.2024 - Atenție, stimați cetațeni! O inșelaciune prin metoda „accidentul” a fost inregistrata, in aceasta dupa amiaza, la Alba Iulia. Escrocii au incercat sa pagubeasca și o persoana din Sebeș, dar aceasta nu a dat crezare celor transmise la telefon. Inspectoratul de poliție Județean Alba readuce in atenție…

Atenție la carnea din supermarketuri! Avertisment de la ANPC inainte de Paște, cum te pacalesc marile lanțuri de magazine

14:40, 27.03.2024 - Șeful Autoritații Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a lansat un avertisment privind calitatea unor carnuri comercializate in marile lanțuri de magazine, inaintea sarbatorilor pascale. Cum te pacalesc producatorii sa cumperi produse periculoase pentru sanatate. Horia…

Țepele din magazinele alimentare. O casiera arata cum sunt pacaliți clienții la supermarket

21:20, 22.03.2024 - Dupa o viața dedicata lucrului in magazine, o femeie, fosta casiera a dezvaluit strategiile prin care clienții pot fi inșelați. Femeia sfatuiește pe toata lumea sa verifice imediat bonul fiscal sau factura dupa ce achita cumparaturile.Clienții pot fi pacaliți in special la inceputul saptamanii,…

O casierita din supermarket a aratat cum ar fi pacaliti clientii sa dea bani mai multi

12:00, 22.03.2024 - O casierita din Germania, care a lucrat multi ani in zona de retail, a fost de acord sa vorbeasca, sub protectia anonimatului, despre cum ar fi manipulati clientii sa cheltuie mai multi bani cand vin la cumparaturi. In primul rand, femeia i-a sfatuit pe oameni sa verifice imediat bonul fiscal sau factura…

Noi reguli in restaurante și supermarketuri din 21 martie. Ce trebuie sa știe clienții

10:20, 21.03.2024 - Restaurantele și alte unitați de alimentație publica sunt obligate, din 21 martie 2024, sa aplice o serie de reguli privind reducerea risipei alimentare, noile dispoziții aplicandu-se și clienților.

Atenție! Politia atrage atentia asupra unei noi metode de frauda care are drept tinte clientii bancilor

17:45, 17.03.2024 - Politistii atrag atentia asupra unei noi metode de frauda care are drept tinte clientii bancilor. Acestia pot fi contactati prin e-mail sau SMS de catre persoane care pretind ca sunt de la departamente antifrauda ale bancilor si care, sub pretextul unei plati „suspecte”, cer date de pe card si codul…


Ce parere ai despre aceasta stire?