Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

CNADNR: Fisuri "superficiale" pe autostrada Sibiu-Orastie. Remedierea, pe cheltuiala constructorului

Publicat:

Lotul 3 al autostrazii Sibiu-Orastie a fost deschis circulatiei la 14 noiembrie fara receptia lucrarilor, potrivit CNADNR, care precizeaza ca pe aceasta sosea au fost depistate "fisuri superficiale", care vor fi remediate pe banii constructorului.

"Precizam ca receptia lucrarilor nu a fost efectuata si reamintim ca traficul rutier pe tronsonul de autostrada Orastie - Sibiu Lot 3 a fost deschis in data de 14 noiembrie 2014. Astfel, receptia lucrarilor pentru acest lot al - Sibiu va fi efectuata doar atunci cand antreprenorul va remedia toate degradarile superficiale

Citeste articolul mai departe pe business24.ro…  

Sursa articol: business24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Comisia Europeana a aprobat ajutorul de stat de 95 de milioane euro pentru TAROM

15:11, 29.04.2024 - Bruxelles-ul a ajuns la concluzia ca masura va permite companiei sa isi restabileasca viabilitatea pe termen lung, reducand in acelasi timp la minimum denaturarile concurentei."Ajutorul de restructurare acordat de Romania care a fost aprobat astazi (luni, n.r.) va contribui la mentinerea conectivitatii…

Record negativ la CFR. Un tren Pitești-București a ajuns in Gara de Nord cu peste 5 ore intarziere

12:36, 29.04.2024 - CFR SA a transmis ca trenul RE 13211 s-a format in statia Pitesti din garnitura trenului RE 13245, care a iesit din Depoul Basarab cu o intarziere de 17 minute, iar in gara Titu a anuntat defectarea locomotivei si a stationat inca 191 de minute pana a ajuns o locomotiva de ajutor pentru continuarea…

Tren CFR, ajuns la destinație cu o intarziere enorma. Ce s-a intamplat pe traseu

03:00, 27.04.2024 - Un tren care circula pe ruta Pitești – București Nord a ajuns, vineri seara, la destinație, cu o intarziere enorma. CFR a venit cu explicații dupa acest eveniment extrem de neplacut pentru calatori. Intarziere enorma a unui tren aflat pe ruta Pitești – București Nord Au avut parte de acest ghinion imens…

(AUDIO) Traseul viitoarei Variante Sud de Ocolire a municipiului, avizat astazi

18:05, 24.04.2024 - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Iași a dat astazi avizul pentru traseul viitoarei Variante Sud de Ocolire a municipiului. Directorul DRDP Iași, Ovidiu Laicu, a precizat ca aceasta varianta va face legatura intre localitatea Uricani și Crucea lui Ferentz din cartierul Nicolina. Documentația emisa…

Retter Group: Performanța remarcabila pe Autostrada A7

18:50, 07.04.2024 - Compania romaneasca Retter se distinge prin performanța sa remarcabila pe șantierul Autostrazii A7, Lotul 1, unde desfașoara o impresionanta desfașurare de forța la structuri și montaj de grinzi. In prezent, proiectul se afla in etapa a doua de montaj al grinzilor, cu un numar impresionant de 224 de…

VIDEO! Echipa lui Umbrarescu lucreaza la foc continuu pe lotul Buzau-Focșani, parte din Autostrada Moldovei A7

14:16, 04.04.2024 - Direcția Regionala de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași a publicat noi imagini video cu stadiul lucrarilor de pe Lotul 3 Ramnicu Sarat – Mandrești-Munteni (secțiunea Buzau-Focșani, parte din Autostrada Moldovei A7), unde echipa lui Umbrarescu lucreaza la foc continuu. Potrivit DRDP Iași, lucrarile executate…

Asociatiile civice din Iasi acuza intarzierile majore in derularea proiectului Autostrazii Unirii

09:55, 18.03.2024 - Asociatiile civice din Iasi care militeaza pentru dezvoltarea infrastructurii de transport acuza intarzierile majore in derularea proiectului Autostrazii Unirii. Ele solicita o intalnire urgenta cu premierul Marcel Ciolacu si cu Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu si anunta proteste in strada…

Italienii de la Pizzarotti, un alt faliment preconizat in Romania. Contractele lor de autostrazi, in pericol de a nu fi finalizate

09:00, 15.02.2024 - Compania italiana Impresa Pizzarotti, specializata pe lucrari de infrastructura mare, a capatat in Romania o noua specializare: intarzierea lucrarilor. Lotul 1 de pe A10 Sebeș-Turda a fost construit in 7 ani in loc de 2, iar tronsonul de CFR Coșlariu-Vințu de Jos a fost terminat in 11 ani in loc de…


Ce parere ai despre aceasta stire?