Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Primăriile Cluj-Napoca, Floreşti şi Apahida caută firmă să întreţină Cluj Bike. În Floreşti şi Apahida sistemul de bike-sharing dă rateuri

Publicat:

Consilierii locali vor aproba un acord de asociere între municipiul Cluj-Napoca si comunele Floresti si Apahida în vederea achizitionarii de servicii de operare si întretinere a sistemului de bike-sharing.

În 2015 s-a semnat acordul cadru de servicii pentru operarea si întretinerea sistemului de bike-sharing cu o durata de valabilitate de 48 de luni, acord care a expirat.

Cluj-Napoca si comunele Floresti si Apahida sunt beneficiarii proiectului “retea de statii self-service de închiriere de biciclete&" prin care a fost realizata o…

Citeste articolul mai departe pe monitorulcj.ro…  

Sursa articol: monitorulcj.ro


Stiri pe aceeasi tema

Primaria Ghindaresti cauta firma care sa modernizeze drumurile din comuna. Pune la bataie peste 1,24 de milioane de euro (DOCUMENT)

14:20, 17.05.2024 - Contractul va fi atribuit prin procedura simplificata, in baza criteriului pretul cel mai scazut.Peste 1,24 de milioane de euro Aceasta este suma pe care Primaria Ghindaresti este dispusa sa o investeasca pentru modernizarea si reabilitarea drumurilor comunale si stradale din comuna. Informatia a fost…

Cumparari directe: Spectre Fit Concept SRL din Constanta va asigura dirigentia de santier pentru reabilitarea energetica a Liceului Tehnologic Dragomir Hurmuzescu“ din Medgidia (DOCUMENT)

11:26, 01.05.2024 - Contractul "Servicii de dirigentie de santier pentru Liceul Dragomir Hurmuzesculdquo; a fost atribuit de Primaria Medgidia societatii Spectre Fit Concept SRL. Firma desfasoara activitati ale centrelor de fitness. Lepadatu Olimpia este asociat unic si administrator. Municipiul Medgidia a atribuit, prin…

Reabilitarea Pasajului suprateran Nicolae Titulescu, autorizata de primarie

07:45, 21.03.2024 - Primaria Craiova pregateste rebilitarea pasajului suprateran Nicolae Titulescu. Recent administratia locala a eliberat autorizatia de construire pentru: „Reabilitare pasaj suprateran km 0- Pasajul Nicolae Titulescu”. Autorizatia a fost elibertaa in urma cu cateva zile, „in baza documentatiei tehnice…

Universitatea Ovidius Constanta cauta firma pentru furnizarea de servicii auxiliare ce vizeaza proiectul Ovidius Engineering Hub (DOCUMENT)

14:55, 03.03.2024 - Miercuri, 6 martie 2024, la Universitatea "Ovidius" Constanta va avea loc o licitatie publica. Universitatea a lansat un anunt prin care vrea sa atribuie un contract estimat la 247.405 lei. Este vorba despre achizitia de servicii auxiliare in domeniul achizitiilor publice necesare pentru derularea procedurilor…

Afaceri Constanta: Aeroportul International Mihail Kogalniceanu a cumparat servicii de digitalizare de la o firma din judetul Iasi (DOCUMENTE)

11:45, 03.03.2024 - Aeroportul International Mihail Kogalniceanu Constanta SA a cumparat servicii de digitalizare a activitatii de resurse umane prin intermediul unei platforme cloud. Conform detaliilor din anunt, platforma online ZetyxHR vine in ajutorul tuturor angajatilor din cadrul departamentului de Resurse Umane…

Primaria Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta, cumpara servicii de asigurari incendiu si alte riscuri in localitate

12:35, 01.03.2024 - Primaria comunei Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta, a atribuit, prin cumparare directa contractul ce vizeaza servicii de asigurari incendiu si alte riscuri in localitate. Atribuirea a avut loc pe 29 februarie 2024, iar conform licitatiapublica.ro, valoarea contractului este de 18.000,01 lei. Firma…

SANATATE – Obligațiile furnizorilor de servicii medicale in raport cu sistemul e-Factura

12:15, 29.02.2024 - Casa Naționala de Asigurari de Sanatate a anunțat ca potrivit prevederilor legislației referitoare la sistemul national privind factura electronica, intrate in vigoare la inceputul acestui an, in perioada 1 ianuarie 2024 – 30 iunie 2024, operatorii economici – persoane impozabile stabilite in Romania,…

Primaria Ostrov, judetul Constanta, a cheltuit peste 100.000 de lei pentru elaborarea documentatiilor pentru proiectarea sistemului de alimentare cu apa (DOCUMENTE)

17:05, 26.02.2024 - Valoarea achizitiei este de 110.000 de lei Primaria comunei Ostrov a atribuit prin cumparare directa un contract ce prevede servicii de proiectare sistem de alimentare cu apa. Detaliat, este vorba despre elaborare documentatii faza studiu de fezabilitate, studii de teren, expertiza tehnica si documentatii…


Ce parere ai despre aceasta stire?