Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Exemplul neputintei: Podul CFR de la Gradistea - Prabusit acum 13 ani, va fi redeschis abia in 2020

Publicat:

Podul feroviar de peste Arges de langa localitatea Gradistea s-a prabusit din cauza unor inundatii in 2005 si de atunci drumul dintre Bucuresti si Giurgiu necesita un ocol prin Videle pentru cei care aleg trenul. In loc de 74 km, drumul este de 118 km si exista doua trenuri directe pe zi care fac intre doua si trei ore. Inca din 2007 se vorbea de un nou studiu de fezabilitate si de constructia unui nou pod, insa "minunea" nu s-a produs nici pana in ziua de azi. In toamna lui 2017 a fost semnat contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate, iar CFR Infrastructura a confirmat pentru HotNews.ro…

Citeste articolul mai departe pe hotnews.ro…  

Sursa articol: hotnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

Copil de doi ani, nevaccinat, mort din cauza rujeolei

12:00, 22.05.2024 - Un copil de doi ani a murit din caza rujeolei. El nu era vaccinat, potrivit datelor transmise de Institutul Național de Sanatate Publica (INSP). Este vorba despre un baiat din Buzau. Nu era vaccinat și suferea de obezitate morbida. Potrivit INSP, in perioada 1 – 19 mai, in Romania au fost notificate…

CFR reintroduce in circulație un tren care va face 90 de kilometri in 130 de minute

12:10, 02.05.2024 - CFR anunța reintroducerea dupa 19 ani a trenurilor București Nord – Giurgiu, care vor face peste doua ore pentru 93,2 km.Mai exact, conform anunțului Societații Naționale a Cailor Ferate Romane, calatoria va dura 130 de minute pe traseul București Nord – București Progresu – Giurgiu. Intre Gara de Nord…

Se apropie momentul cand vom putea ajunge de la București la Giurgiu in mai puțin de ora pe calea ferata

15:15, 18.03.2024 - Trenurile sunt așteptate sa revina pe ruta directa dintre București și Giurgiu in trimestrul trei al acestui an. Un oficial al Ministerului Transporturilor a declarat ca trenurile sunt așteptate sa revina pe ruta directa dintre București și Giurgiu in trimestrul trei al acestui an, pe masura ce lucrarile…

Cand vor circula trenurile pe linia directa București – Giurgiu, dupa aproape 20 de ani de ocol prin Videle. Anunțul Ministerului Transporturilor

16:25, 17.03.2024 - Dupa 19 ani de la prabușirea vechiului pod de la Gradiștea din cauza inundațiilor, trenurile vor reveni pe ruta inițiala in trimestrul trei al acestui an, fara sa mai ocoleasca prin Videle, a susținut duminica, 17 martie, secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Ionut Savoiu.Testele vor incepe…

Primariile se pot inscrie in Programul Apa-Canal / Ghidul de finanțare a fost publicat pe site-ul AFM

14:40, 07.03.2024 - Economie Primariile se pot inscrie in Programul Apa-Canal / Ghidul de finanțare a fost publicat pe site-ul AFM martie 7, 2024 14:39 In perioada 05 aprilie 2024, ora 10:00 – 06 mai 2024, ora 23:59 sau pana la epuizarea bugetului, unitațile administrativ teritoriale se pot inscrie in cadrul Programului…

Trenurile vor circula cu 120 km/h pe ruta București – Videle – Craiova, anunța CFR

15:10, 06.03.2024 - Eveniment Trenurile vor circula cu 120 km/h pe ruta București – Videle – Craiova, anunța CFR martie 6, 2024 15:07 Compania Naționala de Cai Ferate CFR SA informeaza ca, la ora actuala, pe rețeaua feroviara care tranziteaza județele Ilfov, Dambovița, Argeș, Olt și Dolj sunt in derulare 44 de contracte…

CFR crește viteza maxima de circulație la 120 km/h intre București și Craiova

13:56, 06.03.2024 - Compania Naționala de Cai Ferate CFR SA vinformeaza ca, la ora actuala, pe rețeaua feroviara care tranziteaza județele Ilfov, Dambovița, Argeș, Olt și Dolj sunt in derulare 44 de contracte de lucrari de reparații de tip QUICK WINS și de REINNOIRE a suprastructurii feroviare, pe o lungime totala de 348,32…

Caile ferate din Romania, harta dezastrului național. CFR Calatori trenuri murdare și vechi de peste 60 de ani

19:30, 29.02.2024 -  De fiecare data cand se strica ceva, romanii s-au invațat sa tot carpeasca in loc sa repare din temelii, iar alteori proiectele sunt abandonate cu totul. Este și cazul podului CFR dintre Giurgiu și București. Podul s-a rupt acum 19 ani. De atunci, trenul ocolește zeci de kilometri, iar calatorii fac…


Ce parere ai despre aceasta stire?