Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Comunicat: Hotel Transilvania Alba Iulia, locul 1 la Top Hotel Awards. ”Cea mai bună inițiativă de promovare a turismului local”

Publicat:

Hotel Transilvania din Alba Iulia a caștigat locul 1 la – pentru ”Cea mai buna campanie de promovare a turismului local”/ „Best initiative for supporting local tourism”. Premiul a fost acordat pentru proiectul „Transilvania e frumoasa”, un concurs de fotografie cu premii inedite. An de an, industria turismului din Romania se […] Citește Comunicat: , locul 1 la Top Hotel Awards. ”Cea mai buna inițiativa de promovare a turismului local” in Alba24 .

Citeste articolul mai departe pe alba24.ro…  

Sursa articol: alba24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Romania pierde procesul intentat Comisiei Europene. Ungaria forțeaza autonomia ținutului secuiesc

15:31, 14.04.2024 - Romania a pierdut recursul la Curtea de Justiție Europeana intr-un proces crucial pentru țara noastra. Este vorba despre atacarea deciziei Comisiei Europene de a inregistra o inițiativa cetațeneasca a maghiarilor din Romania care vizeaza autonomia ținutului secuiesc, sprijinita, din plin, de Ungaria,…

Caiac SMile, recompensata cu premiul de excelența pentru bune practici in susținerea turismului incluziv de catre M.E.A.T. 

11:30, 12.04.2024 - Implicarea asociației Caiac SMile din Satu Mare in dezvoltarea turismului accesibilizat pentru persoanele cu dizabilitați a fost recompensata de Ștefan Radu Oprea, ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului cu un premiu de bune practici in domeniu. In cadrul aceluiași eveniment, care a avut…

Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a turismului, de aceasta data in Roma și Milano

13:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii sa ne descopere țara, printr-o…

„Lasciati sorprendere dalla Romania!” Campanie de promovare a Romaniei in statiile de metrou si pe autobuzele din Milano și Roma

17:10, 26.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. Astfel, o selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de…

Romania are o noua stațiune de interes național și alte 14 de interes local

17:15, 23.02.2024 - Romania are o noua stațiune de interes național, zona turistica a municipiului Baia Mare, jud. Maramureș, iar alte 14 sunt stațiuni turistice de interes local. Saptamana trecuta, Guvernul Romaniei, la propunerea Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, a aprobat hotararea. Cele 14 stațiuni…

Ministerul Economiei da startul selectiei nationale pentru Best Tourism Villages 2024

17:45, 09.02.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului (MEAT) da startul selectiei nationale a localitatilor care aspira la titlul de Best Tourism Villages, Romania urmand sa transmita catre Organizatia Mondiala a Turismului (OMT) cel mult 8 propuneri de destinatii turistice, care vor concura cu alte…

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului da startul selectiei nationale pentru competitia mondiala ”Best Tourism Villages 2024”

16:00, 09.02.2024 - ”Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului (MEAT) da startul selectiei nationale a localitatilor care aspira la titlul de Best Tourism Villages!  Initiativa este premergatoare desfasurarii celei de-a patra editii a competitiei internationale a Organizatiei Mondiale a Turismului (OMT), prin…

BBC Studios: Rezultatele campaniei de promovare a destinației turistice Romania, realizata de MEAT, in colaborare cu Charlie Ottley

11:30, 09.02.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a derulat la sfarșitul anului trecut, in perioada 18 octombrie – 15 noiembrie, o campanie de promovare a destinației turistice Romania pe postul de televiziune BBC News. In acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate…


Ce parere ai despre aceasta stire?