Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Ce roluri au băncile, consumatorii și judecătorii în depășirea prin negociere a dificultăților financiare

Publicat:

Intr-o perioada impredictibila din punct de vedere economic și social, soluțiile pentru rezolvarea problemelor financiare nu pot fi generale, ci sunt la indemana bancilor și consumatorilor, prin negociere, spun mai mulți specialiști, prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). Judecatorii ar putea avea și ei un rol important in rezolvarea […] roluri au bancile, consumatorii și judecatorii in depașirea prin negociere a dificultaților financiare apare prima data in .

Citeste articolul mai departe pe curierulnational.ro…  

Sursa articol: curierulnational.ro


Stiri pe aceeasi tema

Obișnuiești sa faci cumparaturi de pe Shein sau Temu? Atunci trebuie sa fii atent la aceste lucruri!

20:55, 23.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) deruleaza, in aceasta perioada, o actiune de verificare a site-urilor de cumparaturi si aplicatii care functioneaza ca o piata online, Temu si Shein, informeaza institutia printr-un comunicat, informeaza Agerpres. „Actiunea se concentreaza…

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obținut sume totale de 1 milion de lei in 2023

12:40, 07.03.2024 - SAL-Fin (Entitatea de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar) din cadrul Autoritații de Supraveghere Financiara a finalizat, in anul 2023, un numar de 411 litigii intre consumatori si entitatile de pe piata financiara non-bancara. SAL-Fin a inregistrat anul trecut 923…

LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a Litigiilor in domeniul Bancar

20:50, 13.02.2024 - Numarul de dosare constituite la nivelul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in 2023 a urcat la 758, de la 658 in 2022, cel al solutionarilor amiabile a scazut la 555... The post LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a…

Cum și-a redus o bacauanca ratele creditului prin negociere cu banca

15:05, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…

Cum și-a redus semnificativ ratele creditului o bacauanca prin negociere cu banca

15:00, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…


Ce parere ai despre aceasta stire?