Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Amasha a venit la Bucuresti cu avionul gamblerilor din Israel

Publicat:

Conform ziarului National, un oficial de la a uitat sa ia vize pentru (fara nationalitate), (Ghana) si (Georgia). Marti dupa-amiaza, fotbalistii nu au putut sa treaca de controlul vamal din , fiind nevoiti sa ramana acasa pana la rezolvarea problemei. Ieri noapte, pentru cei trei elevi ai lui s-au gasit locuri intr-un avion care transporta, in fiecare saptamana, la cazinourile bucurestene, israelieni atinsi de patima jocurilor de noroc. Dupa cum se stie, in sunt interzise…

Citeste articolul mai departe pe realitatea.net…

Sursa articol: realitatea.net

Stiri pe aceeasi tema

Aeronava cu Lumina Sfanta de la Ierusalim a aterizat la București la ora 18.23

19:06, 04.05.2024 - Aeronava care aduce Lumina Sfanta de la Ierusalim a aterizat, in aceasta seara, in Romania. Avionul a aterizat la ora 18.23, potrivit antena3.ro. Delegația care aduce Sfanta Lumina de la Ierusalim il are in frunte pe parintele arhimandrit Teofil Anastasoaie, Superiorul Așezamintelor Patriarhiei Romane…

Locurile de parcare ar putea fi vandute la mica publicitate

10:01, 25.04.2024 - Locuile de parcare reprezinta o adevarata problem, mai ales in București, unde sunt milioane de autoturisme. In aceste condiții, primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, a venit cu o propunere inedita. Locurile de parcare ar putea fi vandute sau inchiriate la mica publicitate. Este propunerea cu care a venit…

Cum a cunoscut-o Arpad Paszkany, fostul patron CFR Cluj, pe noua lui iubita, cu 24 de ani mai tanara: ,,A venit sa ma ia cu avionul din București”

14:25, 20.04.2024 - Dupa ce a divorțat de Anamaria Feher, Arpad Paszkany, fostul patron de la CFR Cluj, și-a refacut viața cu Antonela Patruț, o tanara de 28 de ani. Aceștia s-ar fi cunoscut printr-un prieten comun, avand prima intalnire chiar de ziua indragostiților.”Ne-am cunoscut printr-un prieten la inceputul lunii…

Sala secreta din Aeroportul Otopeni. Puțini calatori știu de ea, e perfecta inainte de zborul cu avionul

10:21, 16.04.2024 - Aeroportul Henri Coanda din București este tranzitat de mii de calatori in fiecare zi, dar puțini sunt cei care știu ca aici se afla o sala secreta, dedicata spectacolelor. Incaperea secreta din Aeroportul Otopeni Pasagerii cu escale sau cei care au de așteptat foarte mult ca avionul lor sa plece catre…

„Fum in cockpit”! Un avion care trebuia sa ajunga la Bucuresti n-a mai ajuns

06:35, 09.04.2024 - Un avion al Air France de la Paris care ar fi trebuit sa aterizeze luni noapte la Bucuresti a trebuit sa aterizeze la Budapesta dupa ce a fost semnalat fum in cabina pilotilor, Incidentul a fost relatat de Lucian Mindruta luni seara. „Pentru cei care asteapta in seara asta cursa Air France de la Paris:…

Spitalul de Recuperare Medicala ”Sfantul Sava” din Pantelimon – succes incontestabil in recuperarea dupa accidente

12:20, 22.03.2024 - ”N-am crezut ca voi putea merge pana nu am vazut cu ochii mei. Am avut un accident rutier. M-au dus la urgența, la Targoviște, și dupa aceea am venit la urgența, la București. Am avut coaste rupte, bazinul, mana, multe fracturi. Cand am venit la recuperare medicala, la Spitalul Sfantul Sava, puteam…

PPE a venit la București sa ia, nu sa dea!

19:10, 07.03.2024 - Ne-am ambalat mai ceva ca o Dacie veche pentru acest congres al PPE ținut la București, dar pe care, sa fim sinceri, nicio țara deșteapta din Vest nu l-a vrut, ințelegand ce efort presupune, in aceste vremuri grele, organizarea unui asemenea eveniment. Occidentalii, ca de obicei, mai șmecheri ca noi,…

Daniel Oprița: Noi nu suntem Steaua!

15:00, 24.02.2024 - REȘIȚA – Dupa ce a fost invins cu scorul de 3-1 de CSM Reșița, antrenorul CSA-ului, Daniel Oprița, și-a atacat direct jucatorii la conferința de presa și i-a facut praf, cum probabil nu a mai facut-o niciun antrenor de foarte mult timp in fotbal! Oprița a mai afirmat ca acești jucatori nu reprezinta…

Ce parere ai despre aceasta stire?