Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Ai un business în domeniul HoReCa? Iată 3 moduri de a crește satisfacția clienților

Publicat:

Indiferent daca ești proprietarul unui restaurant, cafenea, bar sau hotel, satisfacția clienților este esențiala pentru succesul afacerii tale. Clienții mulțumiți nu doar ca se intorc și devin clienți fideli, dar recomanda și altor persoane experiența lor pozitiva. Daca te intrebi cum poți crește satisfacția clienților, astfel incat sa te diferențiezi intr-o industrie competitiva, descopera in cele ce urmeaza 3 soluții eficiente.

1. Fii deschis la inovație și adaptabilitate

HoReCa este un domeniu competitiv, de aceea este important sa fii inovator, pentru a beneficia de un avantaj…

Citeste articolul mai departe pe business24.ro…  

Sursa articol: business24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Inainte de executarea silita, bancile trebuie sa-și ajute clienții sa depașeasca situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește

14:36, 24.04.2024 - Bancile sunt obligate pentru toate tipurile de credite sa demonstreze ca au incercat restructurarea datoriilor care inregistreaza intarzieri la plata mai mari de 90 de zile. Masurile de restructurare trebuie sa țina cont de situația consumatorului și sa includa refinanțare, amanare sau suspendare a…

Expresia "Soacra, poama acra" este acum istorie! Cum sa te ințelegi bine cu nora ta. Top 4 strategii cu care nu vei da greș

14:20, 30.03.2024 - Ce altceva ai putea face? Afla mai jos! Respecta-i independența și deciziileRespectarea independenței și a deciziilor nurorii tale este un pas esențial in construirea unei relații armonioase și respectuoase.  Acest lucru inseamna sa ii oferi spațiul necesar pentru a-și gestiona propria viața și deciziile,…

 Crește experiența culinara a clienților tai cu accesoriile potrivite

02:01, 30.03.2024 -     Pentru a atrage clienții in restaurantul tau și a avea succes in industria ospitalitații, crearea de experiențe culinare excepționale trebuie sa depașeasca servirea mancarurilor delicioase. Este vorba despre ambianța, servicii oferite și atenție la detalii. Un aspect care pare minor la prima vedere,…

Probleme la restaurantele McDonald’s din toata lumea

13:15, 15.03.2024 - Gigantul de fast-food McDonald’s a trebuit sa se lupte vineri dimineața cu probleme in Europa, Asia și Oceania. Din cauza unei defecțiuni IT larg raspandite, nu a fost posibila primirea comenzilor clienților prin intermediul sistemelor digitale, a informat BBC in aceasta dimineața. Se pare ca Suedia…

Termen extins pentru plata, la casieriile societații Termo Calor Confort S.A.

10:00, 13.03.2024 - Termo Calor Confort S.A. informeaza abonații ca plațile la casieriile societații se pot efectua pana la data de 29 martie 2024, inclusiv. Termenul a fost prelungit in urma solicitarilor primite din partea utilizatorilor piteșteni, iar Termo Calor Confort S.A. a venit in sprijinul acestora. Reamintim…

Un lider important din PNL da asigurari ca partidul nu iese de la guvernare: "Putem demonta un fake news. PNL e un partid sanatos la cap"

10:41, 18.02.2024 - Gorghiu susține ca nu se pune problema unei ieșiri de la guvernare in acest moment dificil pentru romania: "Și in interior, și in exterior, putem demonta un fake news. PNL este un partid sanatos la cap, ințelege contextul regional, contextul național și nu iși pune problema sa iasa de la guvernare."Dezbaterile…

Ce spune Augustin Viziru despre fratele lui, Lucian Viziru. Cum se mai ințeleg cei doi. „Nu m-a chemat la casting sau ceva de genul acesta”

14:45, 10.02.2024 - In ultimii ani s-a tot vorbit despre relația dintre Lucian și Augustin Viziru. S-a spus ca cei doi nu iși mai vorbesc, insa, in realitate lucrurile au stat altfel. In cadrul unui interviu, Augustin a declarat ca fratele lui nu l-a invitat sa faca parte din noul lui proiect, insa relația lor este in…

Pungile de patiserie: detaliul care face diferența in prezentarea produselor tale

15:26, 09.02.2024 - In lumea fermecata a patiseriei, pungile de ambalare joaca un rol esențial in prezentarea produselor și in interacțiunea cu clienții. Fiecare patiserie iși dorește sa-și impresioneze clienții nu doar cu gustul excepțional al prajiturilor și al produselor de patiserie, ci și cu o prezentare impecabila…


Ce parere ai despre aceasta stire?