Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

15:02, 12.12.2016

Sefa agentiei Zenith Romania, Maria Tudor, numita Chief Media Officer pentru toate operatiunile Publicis din regiunea ECE. Reorganizare a grupului pe…

​ Managementul operatiunilor grupului de comunicare Publicis Groupe din Romania se reorganizeaza, proces in cadrul caruia actuala sefa a agentiei de media Zenith Romania, Maria Tudor, este avansata Chief Media…




02:52, 25.03.2016

Piata romaneasca de publicitate, in crestere de 6,5% anul acesta. Publicitatea pe Internet va creste de trei ori mai repede decat piata totala - prognoza…

​Piata romaneasca de publicitate va creste cu 6,5% in 2016, putin mai incet decat anul trecut, cand a avut un plus de 7%, potrivit celor mai recente estimari ale agentiei Zenith Romania, incluse in prognoza periodica…




15:37, 19.01.2016

Zece tendinte in consumul de publicitate pe dispozitivele mobile, in viziunea ZenithOptimedia

ZenithOptimedia, reteaua din care face parte Zenith Romania, a prezentat cele 10 trenduri care vor marca anul 2016 in domeniul consumului de publicitate pe terminalele mobile. Va conta tot mai mult cautarea vocala,…




17:17, 14.12.2015

Legea împotriva publicităţii TV&radio la medicamente şi farmacii, adoptată la Senat

  Senatul a aprobat legea care interzice publicitatea la TV şi radio pentru medicamente şi farmacii. Legea va merge la preşedintele Iohannis spre promulgare. Propunerea legislativă ar lovi puternic în industria…




22:43, 05.08.2015

Investitiile in video online din Romania, aproape de 5% in 2014

Consumul zilnic de online video va creste cu pana la 23.3% in 2015 si cu 19.8% in 2016, potrivit previziunilor Online Video Forecast, cel mai recent raport al retelei ZenithOptimedia ( din care face parte Zenith…




11:00, 01.07.2015

Cât se uită românii la TV şi cât timp navighează pe internet zilnic

Românii stau în faţa televizoarelor aproximativ 340 de minute pe zi şi navighează pe internet, zilnic, timp de 271,2 minute, potrivit studiului "Media Consumption Forecast" al agenţiei globale ZenithOptimedia,…




18:50, 19.06.2015

Internetul distruge presa. Televiziunea rezistă

Televiziunea nu pierde aşa mult teren în faţa internetului. Consumul TV a scăzut cu doar 6% între 2010 şi 2014, potrivit Zenith România. Internetul este însă tot mai prezent în consumul de media. Vorbim de o...




17:40, 18.06.2015

Romanii inca se uita mai mult la TV decat stau pe internet

Romanii stau in fata televizoarelor aproximativ 340 de minute pe zi si navigheaza pe internet, zilnic, timp de 271,2 minute, potrivit studiului "Media Consumption Forecast" al agentiei globale ZenithOptimedia,…




17:40, 18.06.2015

Consumul de media creste, la nivel global, cu 1,4%, pe masura ce creste consumul de Internet / Cat stau romanii in fata televizoarelor si online - studiu…

Romanii stau, in medie, in fata televizoarelor circa 340 de minute pe zi, televiziunea fiind cel mai popular mediu, urmat de Internet, unde romanii isi petrec in medie 271 de minute pe zi, potrivit primului raport…




13:25, 15.05.2015

Google ramane cel mai mare furnizor global de media, Facebook are cea mai mare crestere. In Romania, cei doi giganti au cresteri anuale de peste 50% -…

Google domina topul international al furnizorilor de spatii media Top 30 Global Media Owners 2015, publicat de reteaua internationala de media ZenithOptimedia. Dar, in timp ce Google isi mareste avantajul fata…




17:45, 15.04.2015

Zenith Romania: Tendintele globale in interactiunea brand-consumator care sunt actuale si relevante pe piata romaneasca

Explozia video, povestile spuse de branduri, personalizarea in social media si marketingul de proximitate sunt patru tendinte globale care se fac simtite si pe piata romaneasca, in interactiunea dintre marci si…




11:55, 12.01.2015

Fericirea, așa cum o definesc consumatorii

Generația Millennials abordează ideea de fericire într-un mod radical diferit de cel al celorlalte generații, determinând implicații profunde asupra marketing-ului de brand. Aceasta e concluzia esențială a ultimului…




10:45, 22.12.2014

Social media şi publicitatea, trase în sus de dezvoltarea tehnologiei mobile

Tranziţia către internet-ul pe dispozitive mobile joacă un rol important în dezvoltarea social media. Mobile-ul este de departe sectorul cu cea mai spectaculoasă creştere, iar predicţia Zenith România este că el…




18:40, 19.11.2014

Investigație în industria publicității. Consiliul Concurenței cercetează preluarea Zenith Romania de către Publicis Groupe

Consiliul Concurentei a anuntat miercuri, intr-un comunicat de presa, ca a declansat o investigatie privind o posibila incalcare a Legii Concurentei de catre Publicis Groupe, prin preluarea agentiei locale Zenith…




11:10, 12.11.2014

Radu Florescu se desparte de brandul Saatchi & Saatchi. Agentia lui continua sub alt nume si cu acelasi portofoliu de clienti

Radu Florescu, care conduce grupul de comunicare Centrade, pierde brandul Saatchi & Saatchi de la 1 ianuarie 2015. Brandul grupului de publicitate Publicis Groupe va fi consolidat sub o singura entitate legala,…




11:40, 11.11.2014

Brandul SaatchiSaatchi trece de la Radu Florescu la grupul Publicis. Agentia romaneasca de publicitate va continua sa functioneze fara afiliere la reteaua…

Agentiile din grupul de comunicare Centrade care poarta numele Saatchi&Saatchi nu vor mai putea folosi acest brand incepand cu 1 ianuarie 2015, iar echipa condusa de Radu Florescu nu va mai fi afiliata la reteaua…




12:27, 07.10.2014

Cum explica seful Consiliului Concurentei de ce a aplicat agentiilor de media amenzi sub pragul minim recomandat pentru cazurile de cartel

Cele 11 agentii de media sanctionate recent de Consiliul Concurentei pentru ca au constituit un cartel in piata au primit amenzi intre 2,4% si 2,8% din cifrele de afaceri realizate anul trecut, in conditiile in…




11:30, 06.10.2014

Initiative si BPN se alatura criticilor la adresa Consiliului Concurentei, dupa amenzile date unui numar de 11 agentii de media: Respingem decizia Consiliului

Initiative si Brand Programming Network (BPN), agentii ce fac parte din acelasi grup de comunicare, "resping" decizia de saptamana trecuta a Consiliului Concurentei, de a amenda 11 agentii de media de…




14:30, 02.10.2014

Verdict al Consiliului Concurentei in cazul agentiilor de media: 11 companii amendate in total cu 3,2 milioane de euro

Consiliul Concurentei si-a anuntat, joi, decizia in cazul investigatiei asupra mai multor agentii de media, acuzate de intelegere anticoncurentiala. Acestea au fost sanctionate cu amenzi in valoare de 14,567.555…




14:51, 26.09.2014

Performanta Stelei la Look TV isca iar discutii despre masurarea audientelor, in plin proces de alegere a unui nou furnizor de date. Ce spune actualul…

Numarul infim de telespectatori atrasi de ultimele meciuri Stelei din Liga 1, difuzate de Look TV, a starnit noi discutii cu privire la acuratetea cifrelor de audienta TV. O audienta mica este explicabila avand…




12:03, 23.09.2014

Studiu: Publicitatea va ajunge în acest an la aproximativ 400 de milioane de euro

Piaţa locală de publicitate va creşte cu 2,8% până la finalul anului 2014, evoluţie datorată, în principal, expansiunii mediului digital (12%), conform unui studiu realizat de Zenith România. Estimările studiului…




11:39, 23.09.2014

Piata romaneasca de publicitate va creste cu 2,8% in 2014, dupa cinci ani de declin

2014 va fi primul an de crestere pentru piata locala de publicitate (+2,8%), dupa cinci ani de declin, potrivit estimarilor agentiei Zenith Romania. Aceasta apreciaza ca evolutia pozitiva se datoreaza in principal…




20:36, 21.07.2014

Zenith Romania lanseaza versiunea imbunatatita Socialtools

Dezvoltat de reteaua-mama ZenithOptimedia, Socialtools este un instrument de monitorizare live a performantei prezentei brandurilor in social media, sub forma de pagini de Facebook, conturi in Twitter si canale…




18:21, 16.05.2014

Trei agentii romanesti contesta studiul international RECMA, considerat un reper pentru piata de publicitate. Care sunt agentiile aflate in top in cea…

​Cele trei agentii de media romanesti care fac parte din reteaua MediaBrands a grupului Interpublic - Universal McCann, Initiative si BPN - au anuntat, vineri, ca nu mai participa la una dintre cele mai importante…




17:21, 07.05.2014

Doi giganti chinezi, CCTV si Baidu, intra in topul global al furnizorilor de spatii media, dominat de Google - raport ZenithOptimedia

Compania nationala de televiziune din China, CCTV, depaseste Facebook, iar "Google-ul" chinez Baidu intra inaintea Microsoft in editia din acest an a clasamentului celor mai mari furnizori de spatii media…




16:45, 01.04.2014

Care sunt cele mai iubite branduri tech de catre romani

Specialisti precum Eugen Schwab-Chesaru, Managing Director Eastern Europe si Pierre Audoin Consultants, Dan Bulucea Country Manager, Google Romania vor prezenta cele mai iubite branduri tech de catre romani din…




17:42, 09.12.2013

Zenith Romania: 2014 ar putea fi primul an de crestere pentru piata de publicitate

Legea pentru publicitate pe panouri (outdoor) nr 185/2013 ar trebui sa intre in vigoare la inceputul anului viitor, iar efectele pot fi dramatice, au afirmat intr-un comunicat de presa oficialii Zenith Romania,…




15:21, 07.10.2013

​VIDEO INTERVIU Cum se vede piata locala de la varful publicitatii globale. Loris Nold, Publicis Worldwide: Romania e o piesa importanta din puzzle-ul…

​"Vrem sa folosim la nivel regional expertiza in domeniul digital pe care o avem in Romania. (...) Ne gandim la mult mai multe decat la Romania. Aceasta de aici este o agentie fantastica si, sa fim cinstiti,…




13:00, 02.10.2013

Estimari Zenith: Piata romaneasca de publicitate va incepe sa creasca din 2014, dupa o scadere de 3,6% in 2013. Cresterea pietei globale este de 3,5%…

Piata romaneasca de publicitate va scadea si anul acesta, pierderea urmand sa fie de 3,6%, dar va incepe sa creasca din 2014, potrivit celor mai noi estimari ale retelei internationale de media ZenithOptimedia,…




20:42, 01.10.2013

Zenith Romania: Piata de publicitate va incepe sa creasca din 2014. Anul acesta scade cu 3,6%

Piata de publicitate din Romania va incepe sa creasca din 2014, dupa ce anul acesta va inregistra o scadere de 3,6% comparativ cu 2012, potrivit unui comunicat de presa al agentiei de media Zenith Romania.