Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

19:15, 15.09.2014

Romanii, tepuiti mai greu de comercianti pe net

Analistii de shopping (pentru ca exista si astfel de experti) sustin ca a aparut o noua tipologie de cumparator la nivel global: Xtreme Shoppers. Este vorba de cei care verifica pe internet bunurile pe care le…




13:48, 15.09.2014

Numarul romanilor care cumpara pe baza informatiilor de pe Internet a crescut cu o treime

Numarul celor care cumpara produse fiind influentati de informatiile gasite pe Internet a crescut in Romania cu peste o treime in 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului GfK FutureBuy…




12:00, 15.09.2014

Creștere cu 34% a numărului de cumpărători români influențați de informațiile găsite pe Internet (studiu GfK)

Numărul celor care cumpără produse fiind influențați de informațiile găsite pe Internet a crescut în România cu peste o treime în 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului GfK FutureBuy…




11:39, 15.09.2014

"XTreme Shoppers", o nouă categorie de cumpărători

Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers (n.r. cumpărătorii extremi). România depășește media regiunii CEE în ceea ce…




11:03, 15.09.2014

Xtreme Shoppers, românii și comportamentul lor de cumpărare online

Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui…