Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

17:25, 04.01.2024

Conflict între conservatorii polonezi și IKEA, după ce compania suedeză și-a retras reclamele de la un post TV criticat pentru xenofobie

Postul TV aflat în centrul dezbaterii găzduise emisiuni în care comentatorii sugerau ca migranții ce vor sosi în Polonia să fie trimiși la Auschwitz sau să fie obligați să aibă microcipuri sau numere tatuate pe…




06:35, 21.03.2022

Găitănaru, Mindshare: Digitalul câștigă teren și în 2022, dar prețul publicității în TV va avea o creștere fără precedent

Evoluția puterii de cumpărare a populației va avea un impact semnificativ și asupra pieței de advertising anul acesta, fiind așteptată o migrație către produsele cu prețuri accesibile în detrimentul celor premium,…




15:35, 26.02.2021

Topul celor mai populare reclame pe YouTube în România în 2020

Românii au „invadat” YouTube-ul în 2020, ajungându-se la un număr record de 12 milioane utilizatori lunar. Topul YouTube Ads Leaderboard a selectat cele mai populare reclame care au circulat pe YouTube în această…




21:55, 06.06.2019

GroupM are un nou Head of Trading - Mihai Vișan

GroupM România, entitate umbrelă a agențiilor de media ce reprezintă grupul internațional de comunciare WPP, are un nou Head of Trading în persoana lui Mihai Vișan, potrivit unui comunicat de presă.…




15:08, 24.07.2018

Românii nu se pot despărţi de televizor: Suntem ţara europeană cu cele mai multe ore petrecute în faţa ecranului

Un român se uită, în medie, 5,5 ore la televizor în fiecare zi, potrivit unui studiu realizat de una dintre cele mai mari companii media din lume, Wavemaker. Aceste cifre ne plasează pe locul întâi în Europa în…




14:06, 07.09.2017

Agentiile de media MEC si Maxus au fuzionat si devin Wavemaker

Agentiile de media MEC si Maxus au fuzionat la nivel global si devin astfel o noua agentie de media, creare de continut si tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari, numita Wavemaker. 0  0 0 0…