Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

19:56, 02.11.2018

Studiu: 43% dintre liceenii români au distribuit informaţii false. Proiectul „Găina care a născut pui vii” continuă educarea liceenilor despre fake news

Aproximativ 43% dintre liceeni au dat share la informaţii despre care au aflat ulterior că erau false, relevă un studiu realizat în luna septembrie, în mediul urban, de Şcoala de Valori şi Unlock Market Resarch.




19:45, 02.11.2018

Studiu: 43% dintre liceenii români au dat share la informaţii false. Proiectul „Găina care a născut pui vii” continuă educarea liceenilor despre fake…

Aproximativ 43% dintre liceeni au dat share la informaţii despre care au aflat ulterior că erau false, relevă un studiu realizat în luna septembrie, în mediul urban, de Şcoala de Valori şi Unlock Market Resarch.




10:17, 02.11.2018

Aproape 50% dintre liceeni au dat share la informaţii false. "Găina care a născut pui vii", proiect de educare în privinţa fake news

Studiul, realizat în kuna septembrie, în mediul urban, de Şcoala de Valori şi Unlock Market Resarch, arată că tinerii de liceu cu vârste cuprinse între 16 şi 19 ani sunt vulnerabili la fenomenul fake news, care…




19:58, 13.09.2018

Studiu: Ce fel de apartamente prefera bucurestenii?

Apartamentele cu doua dormitoare se afla in topul preferintelor bucurestenilor, potrivit unui studiu privind preferintele referitoare la optiunile rezidentiale si de stil de viata, realizat de AFI Europe Romania…




13:15, 13.09.2018

Pe ce criterii își aleg bucureștenii locuințele. Apartamentele cu două dormitoare, în topul preferințelor

Apartamentele cu două dormitoare se află în topul preferințelor bucureștenilor, una din două persoane dorind să achiziționeze o astfel de locuință în viitorul apropiat, arată un studio realizat de AFI Europe Romania,…




10:49, 14.08.2018

Banii vorbesc... dar nu despre fericire

Una dintre concluziile studiului „Trendurile la romani in 2018", realizat de Unlock Market Research, este ca 55% dintre romani spun ca sunt dispusi sa accepte un loc de munca mai prost platit, dar care sa le ofere…




15:57, 13.12.2017

Statistici ULUITOARE: Românii ar accepta şi joburi PROST PLĂTITE. Ce condiţie impun, însă, aceştia

Un loc de muncă mai prost plătit, dar cu mai mult timp liber, ar fi o ofertă acceptată de 55% dintre români, în contextul în care România trece printr-o criză pe piaţa muncii, potrivit unui studiu efectuat de Hunters,…




15:40, 12.12.2017

Romanii prefera timpul liber in locul slujbei bine platite

Românii preferă timpul liber în locul slujbei bine plătite Românii își doresc să câștige mai mult timp personal în loc de bani și nu mai sunt mulțumiți de ce le oferă de obicei angajatorii, conform primului studiu…




22:05, 11.12.2017

55% dintre români sunt dispuși să accepte un loc de muncă mai prost plătit, dar care să le ofere mai mult timp liber și mai puțin stres – Studiu

Un studiu realizat de Hunters, noua divizie de trenduri a companiei de cercetare Unlock Market Research, arată că românii îşi doresc să câştige mai mult timp personal în loc de bani şi nu mai sunt mulţumiţi de…




21:15, 11.12.2017

STUDIU: Peste jumătate dintre români preferă un loc de muncă mai prost plătit, dar cu mai mult timp liber

Mai mult de jumătate dintre angajații români ar fi dispuși să accepte un loc de muncă mai prost plătit, dar care să le ofere mai mult timp liber, în contextul în care România trece printr-o criză pe piaţa muncii,…




14:06, 11.12.2017

Romanii ar fi dispusi sa castige mai putini bani, numai sa scape de stres si sa aiba mai mult timp liber

Romanii isi doresc sa castige mai mult timp personal in loc de bani, iar 55% spun ca sunt dispusi sa accepte un loc de munca mai prost platit, dar care sa le ofere mai mult timp liber, conform unui studiu care…




13:27, 11.12.2017

Studiu: 55% dintre români preferă un loc de muncă mai prost plătit, dar cu mai mult timp liber

Mai mult de jumătate dintre angajații români ar fi dispuși să accepte un loc de muncă mai prost plătit, dar care să le ofere mai mult timp liber, în contextul în care România trece printr-o criză pe piaţa muncii,…




13:13, 11.12.2017

STUDIU 55% din români sunt dispuşi să accepte un loc de muncă mai prost plătit, dar cu mai mult timp liber

Un loc de muncă mai prost plătit, dar cu mai mult timp liber, ar fi o ofertă acceptată de 55% din români, în contextul în care România trece printr-o criză pe piaţa muncii, potrivit unui studiu efectuat de Hunters,…




12:53, 11.12.2017

Romanii vor sa se vada mai des cu cei dragi/ 3 din 10 se implica in actiuni de voluntariat/ Jumatate ar accepta un salariu mai mic, dar mai putin stres/…

Par sa apara schimbari in comportamentul romanilor, arata un studiu al Hunters, noua divizie de trenduri a companiei de cercetare Unlock Market Research. Acesta lanseaza primul studiu national complex care masoara…




12:05, 11.12.2017

STUDIU 55% dintre români sunt dispuși să accepte un loc de muncă mai prost plătit, dar care să le ofere mai mult timp liber și mai puțin stres

Hunters, noua divizie de trenduri a companiei de cercetare Unlock Market Research, lansează primul studiu național complex care măsoară tendințele în stilul de viață al românilor în 2018. Datele au fost colectate…




18:15, 12.10.2017

Top cele mai performante agentii de PR 2017

Miercuri, 11 Octombrie, in cadrul Galei Biz PR Awards, Revista Biz a lansat rezultatele topului celor mai performante agentii de PR, editia 2017, un studiu BIZ si Unlock Market Research, aflat la a cincea editie.




15:36, 19.09.2017

Farmec are unul dintre cele mai puternice şi valoroase portofolii multibrand, cu 2 mărci în top 5 branduri româneşti

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, este singura companie prezentă cu 2 branduri în primele 5 poziţii ale Topului "100 cele mai puternice branduri românești", realizat de Revista BIZ şi Unlock…




16:43, 15.09.2017

Clujul domină Top 100 cele mai puternice branduri românești. Avem Gerovital, Farmec, Napolact și Banca Transilvania

Banca Transilvania ocupă poziția 24 în Top 100 cele mai puternice branduri românești.Topul a fost realizat de revista BIZ si Unlock Market Research si este deja la a opta editie. BT a intrat în…




14:21, 15.09.2017

Borsec, cel mai puternic brand românesc (P)

Borsec este, din nou, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat de Biz împreună cu compania de cercetare Unlock Market Research.




12:32, 15.09.2016

Gerovital ocupă locul 1 în Topul “100 cele mai puternice branduri românești” (P)

Brandul Gerovital a obținut prima poziție în Top “100 cele mai puternice branduri românești”. Clasamentul a fost anunțat în cadrul evenimentului BrandRo organizat de Revista BIZ și are la bază un studiu realizat…




12:22, 15.09.2016

Gerovital s-a clasat pe locul 1 în Topul "100 cele mai puternice branduri românești”

Brandul Gerovital, al clujenilor de la Farmec, a obținut prima poziție în Top "100 cele mai puternice branduri românești". Clasamentul a fost anunțat în cadrul evenimentului BrandRo organizat…




16:07, 13.09.2016

Gerovital este cel mai puternic brand local. Cum arată Top 10

Gerovital a devenit cel mai puternic brand românesc, potrivit studiului BrandRO, realizat de Revista Biz și de compania de cercetare Unlock Market Research. Față de clasamentul anului trecut, Gerovital a urcat…




13:19, 21.04.2016

Gerovital by Farmec, desemnat brandul numarul 1 al anului in Romania

Gerovital Valori de Romania Gerovital, brandul numarul 1 din Romania pentru produsele de ingrijire a fetei si a parului, s-a plasat pe locul 1 in categoria Branduri romanesti, in cadrul galei Valori de Romania,…




11:53, 03.12.2015

Golin isi consolideaza pozitia in topul agentiilor de PR din Romania

Golin a fost unul dintre numele cel mai des auzite pe scena galei Romanian PR Award 2015 si cea mai premiată agenţie la categoriile dedicate comunicării financiare. Cele 11 trofee și diplome obținute la cea de-a…




15:59, 18.09.2015

Top 10 mărci românești: Borsec şi Arctic pe podium. Surpriza de pe locul 1

Dero este cel mai puternic brand autohton, scrie zf.ro, care citează un top 100 făcut de cei de la revista Biz în colaborare cu Unlock Market Research. "Din top trei mai fac parte brandul Borsec, care aparţine…




22:25, 16.06.2015

Ce afaceri au companiile care detin cele mai puternice branduri din Romania

vezi prezentarea Gerovital, Dero, Petrom, Dacia sau Elmiplant sunt printre cele mai puternice branduri romanesti, potrivit studiului realizat in 2014 de catre revista Biz impreuna cu compania de cercetare Unlock…




14:10, 16.10.2014

webPR: Chapter 4 Romania, agentia cu cea mai rapida ascensiune in industria de PR

Chapter 4 Romania este agentia de PR cu cea mai rapida ascensiune din Romania, conform studiului care evalueaza performanta in industria de PR realizat de revista BIZ si Unlock Market Research. Studiul a pus in…




13:25, 16.10.2014

Golin România, McCann PR și GMP PR conduc topul de performanță în PR, ediția 2014

Miercuri seara, în cadrul Galei Biz PR Awards, Revista Biz a lansat rezultatele studiului de performanță în PR ediția din 2014, realizat împreună cu compania de cercetare de piață Unlock Market…




08:03, 30.09.2014

Top 100 branduri romanesti: Nici unul din Maramures

Revista Biz a lansat in cadrul conferintei BrandRo cea de-a cincea editie consecutiva si prima versiune extinsa a “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, clasament ce are la baza un studiu realizat de…




16:09, 10.09.2014

Cele mai puternice branduri romanesti in 2014: multe marci de apa, cosmetice si dulciuri la varful clasamentului

Borsec, Dero, Gerovital, Dorna si Arctic sunt "cele mai puternice" marci romanesti, potrivit unui clasament realizat in acest sens de revista Biz si compania de cercetare Unlock Market Research si dat…